Cross Selling i Up Selling – 10 pomysłów na rozkręcenie sprzedaży

Wyższe wyniki sprzedażowe można wygenerować przez pozyskiwanie nowych kupujących lub zwiększenie wartości zakupów przez obecnych klientów. Taki efekt pozwala osiągnąć zastosowanie: Cross Selling i Up Selling. To 2 popularne techniki sprzedaży wykorzystywane przez największych gigantów w Internecie, np. Allegro, czy …

Cross Selling i Up Selling – 10 pomysłów na rozkręcenie sprzedaży Czytaj więcej »

Customer Lifetime Value, czyli wartość życiowa klienta w praktyce

Customer Lifetime Value (CLV) to wskaźnik umożliwiający uzyskanie informacji o przychodach, które wygeneruje klient dla firmy, w danym przedziale czasowym. Prawidłowy wynik, pozwala odpowiednio ukierunkować działania firmy i wpływa na jej rentowność. Co należy wiedzieć o wskaźniku CLV i jak go wyliczyć? …

Customer Lifetime Value, czyli wartość życiowa klienta w praktyce Czytaj więcej »

Rozmowa sprzedażowa przez telefon – przykłady na skuteczne pozyskiwanie klienta przez telefon

Nie ma nic równie osobistego i szybkiego jednocześnie jak rozmowa telefoniczna, dlatego konsumenci nadal wolą dzwonić, pomimo innych możliwości, takich jak kontakt przez media społecznościowe lub czaty z działem obsługi klienta. Wolą rozmawiać z rzeczywistą osobą, a nie zautomatyzowanym programem, …

Rozmowa sprzedażowa przez telefon – przykłady na skuteczne pozyskiwanie klienta przez telefon Czytaj więcej »

Outbound marketing – Co to jest i czym się różni od Inbound Marketingu

W świecie biznesu oraz nierozerwalnie związanych z nim reklamy i marketingu, kluczowym celem jest dotarcie do potencjalnego klienta. Bez względu na branżę, konkurencja rośnie w błyskawicznym tempie. Ewolucja podejmowanych działań jest nie tylko naturalną koleją rzeczy, ale również sposobem koniecznym …

Outbound marketing – Co to jest i czym się różni od Inbound Marketingu Czytaj więcej »

Inbound marketing – Czym jest marketing przychodzący?

Inbound Marketing (marketing przychodzący) jest trendem marketingowym, który opiera się na przekonaniu, że klient powinien sam trafiać na treści, tworzone i publikowane przez daną markę. Jest to „bliski krewny” content marketingu (marketingu treści) oraz marketingu organicznego, jednakże nie jest techniką lub strategią, a raczej podejściem do działań marketingowych. …

Inbound marketing – Czym jest marketing przychodzący? Czytaj więcej »

Wzajemność (Reciprocity)

Technika ta opiera się na zasadzie odwzajemnienia się. W rezultacie działa znakomicie na landing page, na którym odwdzięczasz się przysługą za przysługę. Oczywiście jako marketer upewnij się, że oferujesz  użyteczną wartość dla Twoich odbiorców.

Współczynnik odrzuceń e-mail (Email Bounce Rate)

To niewielki procent wysłanych wiadomości email lub newsletterów. Odpowiada za wiadomości, które nie zostały dostarczone do skrzynki odbiorczej adresata, więc zostały odesłane z powrotem lub odrzucone. Wysoki współczynnik odrzuceń oznacza nieaktualną bazę subskrybentów z nieprawidłowymi lub nieużywanymi od dawna adresami …

Współczynnik odrzuceń e-mail (Email Bounce Rate) Czytaj więcej »

Przewiń do góry