Telemarketing - Call Center

Telemarketing to zapomniana, ale cały czas bardzo skuteczna metoda generowania leadów sprzedażowych. Dotrzyj bezpośrednio do zainteresowanych klientów. Porozmawiaj ze swoim doradcą.

Usługa ta służy rozwojowi firmy i zapewnia ciągłość sprzedaży. Sam telemarketing wpiera również pozostałe metody generowania leadów sprzedażowych i doskonale się z nimi uzupełnia.

Odkąd internet i media społecznościowe zaczęły rozwijać się w sposób niezwykle dynamiczny i połączyły swoim zasięgiem niemal całą Ziemię, pewna grupa osób zaczęła prognozować rychły koniec tradycyjnych form sprzedaży, takich jak telemarketing. Na tę chwilę można śmiało stwierdzić, że był to przewidywania błędne. Telemarketing ma się dobrze i nieustannie się rozwija. Nie tylko jeżeli chodzi o zasięg, ale także w zakresie jakości. Generowanie leadów sprzedażowych przy użyciu tego systemu nie jest proste, ale doświadczenie profesjonalnych telemarketerów i wspomagające ich, odpowiednie systemy, są wielką siłą w sprzedaży.

Nie bądź pasywny w oczekiwaniu, aż klienci sami zgłoszą się do Twojej firmy. Dzięki wykwalifikowanemu zespołowi konsultantów generujących potencjalne szanse sprzedażowe możesz przejść w końcu do aktywnego podejścia pozyskiwania potencjalnych klientów i zwiększać sprzedaż. Stosując techniki generowania leadów.

Twoja firma może skupić się na tworzeniu komunikacji z kwalifikowanymi klientami, zamiast szeroko reklamować swoje produkty i usługi, co dużo mniej przyczynia się do ich sprzedaży.

Dlaczego pozyskiwanie potencjalnych klientów jest ważne dla Twojej firmy?

Tradycyjne metody marketingu mogą być nieskuteczne i bardzo kosztowne. Kampanie reklamowe mogą docierać do dużej liczby osób, ale często klienci, do których docierają, nie są zainteresowani Twoimi usługami i produktami, stąd też rzadko dokonają zakupu. Z tego powodu, tradycyjna reklama może mieć bardzo niski zwrot z inwestycji (ROI). W hotLead, zwiększamy przychody oraz sprzedaż, tworzymy większą bazę klientów dzięki bardziej ukierunkowanym i bezpośrednim dotarciu do klientów.

Co więcej, zespoły sprzedaży nie zawsze mają moce przerobowe, aby generować potencjalnych klientów, szczególnie jeśli są zbyt zajęci próbą zamknięcia istniejących szans sprzedażowych. Właśnie w takiej sytuacji, usługi generowania leadów przez call center mogą mieć wpływ na zdolność zespołu handlowego do przekształcania większej liczby potencjalnych klientów w umowy i rzeczywistych klientów.

Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:

%
Najlepszych handlowców koncentruje się na budowaniu relacji
%
Handlowców twierdzi, że ich telefon jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży
%
Klientów chce konsultantów, a nie profesjonalistów sprzedaży w starym stylu.
%
Klientów chce mieć możliwość osobistego zadawania pytań przed zakupem

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

Telemarketing w generowaniu leadów sprzedażowych

Dlaczego odpowiednio poprowadzony telemarketing daje tak dobre efekty? Przede wszystkim w dobie powszechnej automatyzacji, chat-botów, dynamicznych, automatycznie dobieranych się do użytkownika reklam, wysyłanych masowo wiadomości e-mail, zaczynamy ponownie doceniać bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem. Telemarketing pozwala na bezpośredni kontakt z klientem lub potencjalnym partnerem. Nie jest to baner reklamowy, który zostanie przez odbiorcę przescrollowany i niezauważony, ani wiadomość e-mail, która, z dużym prawdopodobieństwem, wyląduje w spamie. 

Telemarketing - Co dokładnie robimy

Dobór grupy odbiorców

Starannie wybrana grupa klientów, do której planujmy komunikację

Zbudowanie bazy klientów

Jakościowa baza danych, zawierająca wszystkie elementy pozwalające na sukces kampanii

Projektowanie kampanii

Stworzenie ciągu komunikacji, skryptów telefonicznych gwarantujące konwersję

Uruchomienie kampanii

Dobór dnia i godziny kampanii, gwarancja dotarcia do grupy docelowych klientów

Kontakt z klientami

Aktywna komunikacja z klientami, którzy wyrazili chęć skorzystania z oferty czy nawiązania kontaktu

Monitoring i raportowanie

Monitorowanie efektów, testy A/B, przygotowanie raportu i dostępu do pozyskanych leadów

Rozmowa z odbiorcą pozwala lepiej niż nawet najbardziej zaawansowany system, dopasować się do jego potrzeb, oczekiwań i zaproponować najlepsze z możliwych rozwiązań. Pozyskiwanie klientów poprzez rozmowę to pierwszy krok do nawiązania relacji. Która w nowoczesnym marketingu jest podstawą zdobycia i utrzymania klienta. Zadowolenie klientów wpływa na wizerunek marki i firmy oraz na zmniejszenie kosztów sprzedaży kolejnych produktów. Utrzymanie klienta jest bowiem znacznie mniej kosztowne niż pozyskanie nowego odbiorcy. Budowanie stabilnych i długofalowych relacji z klientem to jedno z największych wyzwań współczesnego marketingu.

Samo słowo „telemarketing” przez wiele osób kojarzone jest negatywnie. Jest to efektem działalności firm, które mimo że kontaktują się z odbiorcami poprzez telemarketerów, nie wykorzystują potencjału, drzemiącego w tym kanale komunikacji. Ich kontakt opiera się na sztywnych regułkach i brak mu dopasowania do potrzeb odbiorcy. 

Prawdziwy telemarketing jest prowadzony przez osoby, które poza wiedzą techniczną, związaną z działalnością firmy, mają również odpowiednie umiejętności miękkie. Potrafią myśleć analitycznie i zadawać odpowiednie pytania. Dzięki temu odbiorca czuje się zauważony, wysłuchany, a pożądana konwersja z takich rozmów jest wysoka. Warto w tym kanale komunikacji zdecydować się na outsourcing sprzedaży i powierzyć zadanie profesjonalistom.

Jakie są efekty i dlaczego warto

Efektem profesjonalnie prowadzonego telemarketingu jest przede wszystkim nawiązanie relacji z odbiorcą, która może przerodzić się w długofalową współpracę. Znacznie łatwiej jest zbudować zaufanie odbiorcy, gdy po stronie nadawcy przekazu jest człowiek. 

Za telemarketingiem przemawiają również koszty. Średni koszt przeprowadzenia rozmowy z potencjalnym klientem w punkcie stacjonarnym jest kilkukrotnie wyższy niż koszt rozmowy telefonicznej. 

Profesjonalne doradztwo i obsługa telefoniczna wpływa na budowanie dobrego wizerunku firmy. Klienci czują się zauważeni. Wiedzą, że firma stara się dopasować do ich potrzeb. Wiedzą również, że ktoś poświęca czas i energię na podzielenie się wiedzą i informacjami. To sprawia, że biznes staje się bardziej „ludzki”, a odbiorcy nie czują się tylko jak kolejna cyferka w statystykach sprzedawcy. 

Często zadawane pytania

Marketing relacji to podstawa współczesnego biznesu. Telemarketing jest znakomitym sposobem na generowanie leadów. Pozwala na nawiązanie dialogu z potencjalnym klientem oraz dokładne zdefiniowanie jego potrzeb i oczekiwań. Jest to wyjątkowo ważne z uwagi na to, że na niezwykle konkurencyjnym rynku, chcąc sprzedawać jakiekolwiek produkty, na pierwszym miejscu należy postawić właśnie potrzeby klienta. 

Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (RODO) zwiększyło bezpieczeństwo danych odbiorców przekazów reklamowych między innymi poprzez nadanie każdemu człowiekowi prawa do żądania usunięcia danych z bazy administratora. Jeżeli zatem ktoś nie życzy sobie kolejnych telefonów ze strony danej firmy, w prosty sposób może się od nich uwolnić. Firmy świadczące usługi telemarketingowe dopasowały swoje regulaminy do nowych regulacji prawnych w taki sposób, aby przetwarzać wyłącznie te dane, do których przetwarzania upoważni je ich właściciel. 

Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

Przewiń do góry