Telemarketing - Call Center

Telemarketing to zapomniana, ale ca艂y czas bardzo skuteczna metoda generowania lead贸w sprzeda偶owych. Dotrzyj bezpo艣rednio do zainteresowanych klient贸w. Porozmawiaj ze swoim doradc膮.

Us艂uga ta s艂u偶y rozwojowi firmy i zapewnia ci膮g艂o艣膰 sprzeda偶y. Sam telemarketing wpiera r贸wnie偶 pozosta艂e metody generowania lead贸w sprzeda偶owych i doskonale si臋 z nimi uzupe艂nia.

Odk膮d internet i media spo艂eczno艣ciowe zacz臋艂y rozwija膰 si臋 w spos贸b niezwykle dynamiczny i po艂膮czy艂y swoim zasi臋giem niemal ca艂膮 Ziemi臋, pewna grupa os贸b zacz臋艂a prognozowa膰 rych艂y koniec tradycyjnych form sprzeda偶y, takich jak telemarketing. Na t臋 chwil臋 mo偶na 艣mia艂o stwierdzi膰, 偶e by艂 to przewidywania b艂臋dne. Telemarketing ma si臋 dobrze i nieustannie si臋 rozwija. Nie tylko je偶eli chodzi o zasi臋g, ale tak偶e w zakresie jako艣ci. Generowanie lead贸w sprzeda偶owych przy u偶yciu tego systemu nie jest proste, ale do艣wiadczenie profesjonalnych telemarketer贸w i wspomagaj膮ce ich, odpowiednie systemy, s膮 wielk膮 si艂膮 w sprzeda偶y.

Nie b膮d藕 pasywny w oczekiwaniu, a偶 klienci sami zg艂osz膮 si臋 do Twojej firmy. Dzi臋ki wykwalifikowanemu zespo艂owi konsultant贸w generuj膮cych potencjalne szanse sprzeda偶owe mo偶esz przej艣膰 w ko艅cu do aktywnego podej艣cia pozyskiwania potencjalnych klient贸w i zwi臋ksza膰 sprzeda偶. Stosuj膮c techniki generowania lead贸w.

Twoja firma mo偶e skupi膰 si臋 na tworzeniu komunikacji z kwalifikowanymi klientami, zamiast szeroko reklamowa膰 swoje produkty i us艂ugi, co du偶o mniej przyczynia si臋 do ich sprzeda偶y.

Dlaczego pozyskiwanie potencjalnych klient贸w jest wa偶ne dla Twojej firmy?

Tradycyjne metody marketingu mog膮 by膰 nieskuteczne i bardzo kosztowne. Kampanie reklamowe mog膮 dociera膰 do du偶ej liczby os贸b, ale cz臋sto klienci, do kt贸rych docieraj膮, nie s膮 zainteresowani Twoimi us艂ugami i produktami, st膮d te偶 rzadko dokonaj膮 zakupu. Z tego powodu, tradycyjna reklama mo偶e mie膰 bardzo niski zwrot z inwestycji (ROI). W hotLead, zwi臋kszamy przychody oraz sprzeda偶, tworzymy wi臋ksz膮 baz臋 klient贸w dzi臋ki bardziej ukierunkowanym i bezpo艣rednim dotarciu do klient贸w.

Co wi臋cej, zespo艂y sprzeda偶y nie zawsze maj膮 moce przerobowe, aby generowa膰 potencjalnych klient贸w, szczeg贸lnie je艣li s膮 zbyt zaj臋ci pr贸b膮 zamkni臋cia istniej膮cych szans sprzeda偶owych. W艂a艣nie w takiej sytuacji, us艂ugi generowania lead贸w przez call center mog膮 mie膰 wp艂yw na zdolno艣膰 zespo艂u handlowego do przekszta艂cania wi臋kszej liczby potencjalnych klient贸w w umowy i rzeczywistych klient贸w.

%
Najlepszych handlowc贸w koncentruje si臋 na budowaniu relacji
%
Handlowc贸w twierdzi, 偶e ich telefon jest najskuteczniejszym narz臋dziem sprzeda偶y
%
Klient贸w chce konsultant贸w, a nie profesjonalist贸w sprzeda偶y w starym stylu.
%
Klient贸w chce mie膰 mo偶liwo艣膰 osobistego zadawania pyta艅 przed zakupem

CHCESZ POZYSKA膯 NOWYCH KLIENT脫W DZI臉KI GENEROWANIU LEAD’脫W?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮

Telemarketing w generowaniu lead贸w sprzeda偶owych

Dlaczego odpowiednio poprowadzony telemarketing daje tak dobre efekty? Przede wszystkim w dobie powszechnej automatyzacji, chat-bot贸w, dynamicznych, automatycznie dobieranych si臋 do u偶ytkownika reklam, wysy艂anych masowo wiadomo艣ci e-mail, zaczynamy ponownie docenia膰 bezpo艣redni kontakt z drugim cz艂owiekiem. Telemarketing pozwala na bezpo艣redni kontakt z klientem lub potencjalnym partnerem. Nie jest to baner reklamowy, kt贸ry zostanie przez odbiorc臋 przescrollowany i niezauwa偶ony, ani wiadomo艣膰 e-mail, kt贸ra, z du偶ym prawdopodobie艅stwem, wyl膮duje w spamie.聽

Telemarketing - Co dok艂adnie robimy

Dob贸r grupy odbiorc贸w

Starannie wybrana grupa klient贸w, do kt贸rej planujmy komunikacj臋

Zbudowanie bazy klient贸w

Jako艣ciowa baza danych, zawieraj膮ca wszystkie elementy pozwalaj膮ce na sukces kampanii

Projektowanie kampanii

Stworzenie ci膮gu komunikacji, skrypt贸w telefonicznych gwarantuj膮ce konwersj臋

Uruchomienie kampanii

Dob贸r dnia i godziny kampanii, gwarancja dotarcia do grupy docelowych klient贸w

Kontakt z klientami

Aktywna komunikacja z klientami, kt贸rzy wyrazili ch臋膰 skorzystania z oferty czy nawi膮zania kontaktu

Monitoring i raportowanie

Monitorowanie efekt贸w, testy A/B, przygotowanie raportu i dost臋pu do pozyskanych lead贸w

Rozmowa z odbiorc膮 pozwala lepiej ni偶 nawet najbardziej zaawansowany system, dopasowa膰 si臋 do jego potrzeb, oczekiwa艅 i zaproponowa膰 najlepsze z mo偶liwych rozwi膮za艅.聽Pozyskiwanie klient贸w聽poprzez rozmow臋 to pierwszy krok do nawi膮zania relacji. Kt贸ra w nowoczesnym marketingu jest podstaw膮 zdobycia i utrzymania klienta. Zadowolenie klient贸w wp艂ywa na wizerunek marki i firmy oraz na zmniejszenie koszt贸w sprzeda偶y kolejnych produkt贸w. Utrzymanie klienta jest bowiem znacznie mniej kosztowne ni偶 pozyskanie nowego odbiorcy. Budowanie stabilnych i d艂ugofalowych relacji z klientem to jedno z najwi臋kszych wyzwa艅 wsp贸艂czesnego marketingu.

Samo s艂owo „telemarketing” przez wiele os贸b kojarzone jest negatywnie. Jest to efektem dzia艂alno艣ci firm, kt贸re mimo 偶e kontaktuj膮 si臋 z odbiorcami poprzez telemarketer贸w, nie wykorzystuj膮 potencja艂u, drzemi膮cego w tym kanale komunikacji. Ich kontakt opiera si臋 na sztywnych regu艂kach i brak mu dopasowania do potrzeb odbiorcy.聽

Prawdziwy telemarketing jest prowadzony przez osoby, kt贸re poza wiedz膮 techniczn膮, zwi膮zan膮 z dzia艂alno艣ci膮 firmy, maj膮 r贸wnie偶 odpowiednie umiej臋tno艣ci mi臋kkie. Potrafi膮 my艣le膰 analitycznie i zadawa膰 odpowiednie pytania. Dzi臋ki temu odbiorca czuje si臋 zauwa偶ony, wys艂uchany, a po偶膮dana konwersja z takich rozm贸w jest聽wysoka.聽Warto w tym kanale komunikacji zdecydowa膰 si臋 na聽outsourcing sprzeda偶y聽i powierzy膰 zadanie profesjonalistom.

Jakie s膮 efekty i dlaczego warto

Efektem profesjonalnie prowadzonego telemarketingu jest przede wszystkim nawi膮zanie relacji z odbiorc膮, kt贸ra mo偶e przerodzi膰 si臋 w d艂ugofalow膮 wsp贸艂prac臋. Znacznie 艂atwiej jest zbudowa膰 zaufanie odbiorcy, gdy po stronie nadawcy przekazu jest cz艂owiek.聽

Za telemarketingiem przemawiaj膮 r贸wnie偶 koszty. 艢redni koszt przeprowadzenia rozmowy z potencjalnym klientem w punkcie stacjonarnym jest kilkukrotnie wy偶szy ni偶 koszt rozmowy telefonicznej.聽

Profesjonalne doradztwo i obs艂uga telefoniczna wp艂ywa na budowanie dobrego wizerunku firmy. Klienci czuj膮 si臋 zauwa偶eni. Wiedz膮, 偶e firma stara si臋 dopasowa膰 do ich potrzeb. Wiedz膮 r贸wnie偶, 偶e kto艣 po艣wi臋ca czas i energi臋 na podzielenie si臋 wiedz膮 i informacjami. To sprawia, 偶e biznes staje si臋 bardziej „ludzki”, a odbiorcy nie czuj膮 si臋 tylko jak kolejna cyferka w statystykach sprzedawcy.聽

Cz臋sto zadawane pytania

Marketing relacji to podstawa wsp贸艂czesnego biznesu. Telemarketing jest znakomitym sposobem na聽generowanie lead贸w. Pozwala na nawi膮zanie dialogu z potencjalnym klientem oraz dok艂adne zdefiniowanie jego potrzeb i oczekiwa艅. Jest to wyj膮tkowo wa偶ne z uwagi na to, 偶e na niezwykle konkurencyjnym rynku, chc膮c sprzedawa膰 jakiekolwiek produkty, na pierwszym miejscu nale偶y postawi膰 w艂a艣nie potrzeby klienta.聽

Og贸lne Rozporz膮dzenie o Ochronie Danych (RODO) zwi臋kszy艂o bezpiecze艅stwo danych odbiorc贸w przekaz贸w reklamowych mi臋dzy innymi poprzez nadanie ka偶demu cz艂owiekowi prawa do 偶膮dania usuni臋cia danych z bazy administratora. Je偶eli zatem kto艣 nie 偶yczy sobie kolejnych telefon贸w ze strony danej firmy, w prosty spos贸b mo偶e si臋 od nich uwolni膰. Firmy 艣wiadcz膮ce us艂ugi telemarketingowe dopasowa艂y swoje regulaminy do nowych regulacji prawnych w taki spos贸b, aby przetwarza膰 wy艂膮cznie te dane, do kt贸rych przetwarzania upowa偶ni je ich w艂a艣ciciel.聽

Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮 i zacznij kampani臋 generowania lead贸w ju偶 dzisiaj

Przewi艅 do g贸ry