Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Niekomfortowa, ale skuteczna strategia sprzedaży
Żmudna praca i miesiące przeznaczone na wykreowanie szans sprzedażowych. Przepuszczenie okazji na zamknięcie 'deala’, szczególnie w takiej sytuacji, potrafi zniechęcić, a nawet prowadzić do załamania nerwowego. Jednakże, takie sytuacje zdarzają się często, szczególnie, gdy na spotkania i poznanie klienta zostało przeznaczone

Polskie podcasty o sprzedaży – 15 najciekawszych audycji
Bez względu na to, czy stoisz właśnie w niekończącym się korku, planujesz dłuższą trasę autem lub pociągiem, czas ten można spędzić w nieco bardziej kreatywny sposób niż na odliczaniu godzin do końca podróży. Oprócz rozmowy o wczorajszym wyniku naszych polskich

Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela
„Proszę, to moja wizytówka” – w taki sposób często zaczynamy lub kończymy spotkania biznesowe. W tzw. realu pozostawienie kontaktu do siebie jest dość proste, buduje nasz wizerunek i umożliwia zachowanie podstawowych zasad służbowego savoir-vivre. Co, jeśli nie mamy możliwości nawiązania

10 wtyczek do Chrome dla każdego dobrego sprzedawcy
Ręka w górę, kto chciałby pracować mniej, ale nie stracić na efektywności? Chyba wszyscy myślimy o zwiększeniu produktywności naszych codziennych obowiązków, prawda? Praca osób związanych ze sprzedażą to często długi i czasochłonny cykl wielu zadań jednocześnie. Właśnie dlatego potrzebujemy małych

Generowanie leadów nie jest dla mnie. Obalamy 5 mitów
Czy generowanie leadów jest dla wszystkich? Skoro zaciekawił Cię temat tego artykułu, to być może, masz już jakieś doświadczenia z pozyskiwaniem klientów. Od czasu do czasu spotykamy się właśnie z opinią „to nie dla mnie”, „generowanie leadów to spam”, „nie

Konferencje sprzedażowe w 2020 roku
Według naszych szacunków, w Polsce zatrudnionych jest ok. 130 tys. osób związanych ze sprzedażą. Do tego grona należą: Dyrektorzy sprzedaży, Managerowie sprzedaży, Przedstawiciele handlowi, Pracownicy call center oraz Sprzedawcy. Konferencjami sprzedażowymi interesują się także Właściciele firm, Ownerzy serwisów internetowych czy

Zawód: Przedstawiciel handlowy, handlowiec, sprzedawca — Zarobki, wymagania, praca
Czy zawód handlowca to praca przyszłości, czy relikt poprzedniej epoki? To pytanie zadaje sobie pewnie większość osób, które staje przed decyzją podjęcia wakatu na stanowisku przedstawiciela handlowego. Z jednej strony New Business Manager (angielski odpowiednik handlowca) mylnie kojarzy się z

Jak znaleźć i zatrudnić idealnego sprzedawcę
Znalezienie odpowiedniego sprzedawcy jest jak szukanie igły w stogu siana. To trudny proces, na który nie ma uniwersalnego planu działania, który krok po kroku, zapewniłby jego skuteczne zatrudnienie. W tym artykule opiszę, co możesz zrobić, aby znaleźć wspaniałego sprzedawcę, oraz

Tytuł maila – 23 sprzedażowe przykłady, które generują +50% otwarć
Jest wieczór, stoisz w kolejce do ulubionego klubu. Przed Tobą jakieś 100 osób, które mają ten sam cel. Wejść do środka, tam, gdzie czeka Cię prawdziwa nagroda i efekt kilku godzin przygotowań do naprawdę prestiżowej imprezy. Jedyną przeszkodą, która może

Jak zdobyć klientów z poleceń? + Szablon wiadomości
Szukasz potencjalnych klientów o znacznie lepszym scoringu niż ci, którzy przychodzą do Ciebie z akcji marketingowych? Wiesz, że źródło wysokiej jakości leadów jest bardzo blisko Ciebie, prawie że na wyciągnięcie ręki? Tak, to Twoi obecni klienci. Mimo że nie odkrywamy

Lead sprzedażowy – 6 prostych definicji dla niewtajemniczonych
Pracując na co dzień z klientami, jeszcze przed nawiązaniem współpracy, często słyszę pytanie „Czym właściwie jest ten lead?”. Jak przetłumaczyć ten termin na polski, czym jest generowanie leadów, czy to cały czas marketing, czy może już sprzedaż? W końcu ile

24 Techniki sprzedaży, które zwiększą Twoje wyniki x3
Sprzedaż i techniki sprzedaży nie są dziś tym, czym były wiele lat temu, kiedy powstało wiele legend związanych z tą sztuką. Tak, sprzedaż dziś to sztuka, która polega w większym stopniu na doradzaniu i udzielaniu pomocy kupującym, niż wykorzystywanie specjalistycznych
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj