Lead magnet – 17 działających przykładów

Jedną z silnych, choć stosunkowo młodych, gałęzi marketingu internetowego jest e-mail marketing, który wykorzystuje pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Używany jest w celach informacyjnych, promocyjnych, czy sprzedażowych. Niestety nie tak łatwo zdobyć adresy mailowe potencjalnych klientów. Oczywiście, są i tacy, …

Lead magnet – 17 działających przykładów Czytaj więcej »

Jak znaleźć dowolny kontakt i nie zostać przy okazji stalkerem

W tym artykule dowiesz się, jak znaleźć kontakt (szczególnie handlowy) do dowolnej osoby na świecie i nie zostać przy okazji posądzonym o bycie prześladowcą, stalkerem lub jakąkolwiek odmianą „creepy person”. Jeśli chodzi o prowadzenie firmy, utrzymywanie kontaktu z klientami jest …

Jak znaleźć dowolny kontakt i nie zostać przy okazji stalkerem Czytaj więcej »

Content is a king. Tak, ale póki co, król jest nagi i bardzo biedny.

Prawie połowa polskich firm (46%) prowadzi bloga równolegle ze stroną internetową. Część z nich deklaruje chęć edukacji swoich klientów, części marzy się etykieta eksperta w swojej branży. Content piszą pracownicy, copywriterzy, często również sami właściciele firm, a to sprawia że …

Content is a king. Tak, ale póki co, król jest nagi i bardzo biedny. Czytaj więcej »

Ile kosztuje lead (?) czyli przepis na zarabianie 100.000 zł miesięcznie

Tak, ten tytuł to clickbait, ale … wszystkie cyfry i wyliczenia użyte w tym artykule są jednak prawdziwe i bazują na faktach autentycznych.  Lead leadowi nie równy, wiesz pewnie że koszt pozyskania klienta w każdej branży będzie różnił się ze …

Ile kosztuje lead (?) czyli przepis na zarabianie 100.000 zł miesięcznie Czytaj więcej »

Przewiń do góry