Call center, usługi telemarketingowe, cold calling - oferta Bydgoszcz
Prowadzisz firmę na terenie Bydgoszczy? Chcesz podnieść wyniki sprzedażowe, pozyskać nowych, potencjalnych klientów dla Twoich usług i produktów? Skontaktuj się z nami.
Pojęcie call center nie jest owiane żadną tajemnicą. Istnieje jednak na jego temat wiele niedopowiedzeń i przeinaczeń, które wywołują irracjonalną nieufność względem tego typu firm. Domeną biznesu jednak jest logika i fakty – przyjrzyjmy się więc temu, jak naprawdę wygląda działalność firm outsourcingowych typu call center.
Najbardziej obrazowym obszarem działalności różnego rodzaju Call Center w Bydgoszczy będzie telemarketing. Warto jednak zaznaczyć, że tego typu firmy oferują o wiele więcej niż sprzedaż telefoniczną czy jej wspomaganie. W zrozumieniu, na jakiej zasadzie funkcjonują call center, bardzo pomocne jest pojęcie outsourcingu – czyli stosunkowo nowego (a przynajmniej nowo nazwanego) zjawiska w światowym biznesie.
Call center jako firma outsourcingowa – czym się zajmuje?
W swoich założeniach outsourcing opiera się na modelu B2B, gdzie jedna z firm przekazuje innej określony zakres pewnych kompetencji. Odwołując się do przykładu telemarketingu – może być to pozyskiwanie leadów, ofertowanie i finalizacja transakcji, jednak nie tylko. Outsourcing opisuje zasadniczo wszystkie zadania, które na stałe jedna firma może powierzyć drugiej. Call center jest pewnym obszarem outsourcingu, w którym głównym kryterium będzie kontakt telefoniczny z klientem czy innym odbiorcą w danej grupie.
Idąc tym tropem – oprócz najbardziej oczywistego telemarketingu – call center w Bydgoszczy i na terenie Polski oferują takie usługi jak:
- Obsługa klienta (ang. Customer service)
- Obsługa gwarancji i reklamacji
- Śledzenie i weryfikacja opłat oraz należności klientów zleceniodawcy
- Doradztwo techniczne
- Przeprowadzanie badań rynkowych wśród potencjalnych grup odbiorców
Wymienione wyżej usługi należą do najpopularniejszych – w zależności od branży mogą one jednak przybierać jeszcze inne formy. Wiemy już zatem co oferują nam call center w Bydgoszczy – jednak jak możemy to wykorzystać w kontekście biznesowym?
Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
W jaki sposób funkcjonują firmy typu call center i jak mogą Ci pomóc w rozwoju przedsiębiorstwa?
Zadaniem firm outsourcingowych, w znaczeniu ogólnym, jest odciążenie zleceniodawcy w określonych kwestiach. Dzięki przekazaniu części zadań firmie zewnętrznej, przedsiębiorca musi je jedynie nadzorować – a nie zajmować się nimi bezpośrednio. Pozwala to zaoszczędzić znaczną ilość czasu i środków finansowych. Wygenerowanie takiej rezerwy jest z kolei kluczowe dla rozwoju każdej organizacji. Pozwala bowiem na inwestycję w kwestie takie jak analiza rynku, marketing czy budowanie strategii biznesowej. W przypadkach, gdy dana firma zajmuje się wszystkim sama – zazwyczaj nie ma możliwości poświęcenia im tyle uwagi, ile powinna. Skutkuje to obniżeniem wydajności, spadkiem sprzedaży i utratą potencjalnego dochodu.
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/12/call-center-bydgoszcz-1024x576.jpg)
Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.
Jak znaleźć firmę outsourcingową w Bydgoszczy dopasowaną do naszych potrzeb?
Domeną współczesnych firm typu call center jest specjalizowanie się w określonej branży (lub kilku branżach w przypadku większych firm). Wynika to z faktu, iż chcąc zapewnić zleceniodawcy najwyższą jakość usług muszą one zrezygnować z uniwersalności na rzecz ukierunkowanego rozwoju. Jeśli więc szukamy w Bydgoszczy call center, z którym chcemy nawiązać współpracę – wybierajmy tylko te, które specjalizują się w obsłudze naszej branży. Pozwoli to na zmaksymalizowanie korzyści i osiągnięcie najwyższej możliwej wydajności firmy. Stąd już tylko o krok do awansowania na lidera w branży i eskalację na obszar międzynarodowy.
Dlaczego lepiej powierzyć niektóre kwestie Call Center Bydgoszcz, zamiast zajmować się nimi samodzielnie?
![](https://hotlead.pl/wp-content/uploads/2020/12/telemarketing-bydgoszcz-1024x640.jpg)
Chcąc wyjaśnić kwestię tego, dlaczego lepiej niektóre zadania powierzyć call center, posłużymy się dość obrazowym przykładem. Załóżmy, że z bliżej nieznanej przyczyny zepsuł nam się telewizor. My nie posiadamy na tyle dużej wiedzy i narzędzi, aby naprawić go samodzielnie – możemy bowiem tylko bardziej zniszczyć urządzenie, a to narazi nas na duże straty finansowe. Pakujemy więc telewizor do samochodu i jedziemy do serwisu, w którym specjalista doskonale będzie wiedział co zrobić.
Dokładnie tak samo wygląda kwestia współpracy z Call Center Bydgoszcz. Nie musimy korzystać z pomocy zewnętrznej firmy. Możemy spróbować poprowadzić sprzedaż czy badania rynku na własną rękę. Więcej nawet – do pewnego momentu może będzie nam to nawet wychodzić. W końcu jednak napotkamy mur, którego nie sposób przeskoczyć. Zamiast tego lepiej skupić się na tym, na czym znamy się najlepiej – czyli swojej branży. Generowanie sprzedaży zostawmy specjalistom.
Współczesny outsourcing – czyli jak wyglądają międzynarodowe standardy w call center?
Pod kątem międzynarodowych standardów w branży outsourcingowej wiele się zmieniło w ostatnich latach. O ile wcześniej liczyły się tylko wyniki i cyferki – ilość wykonanych w ciągu dnia telefonów i zysk – o tyle teraz dużo większe znaczenie mają takie kwestie jak dobre imię i opinia klientów o danej firmie. W dzisiejszych czasach o wiele cenniejszy jest lojalny i zadowolony klient, niż ktoś, komu produkt lub umowa została wciśnięta na siłę i po miesiącu współpraca się zakończyła. I właśnie to jest głównym wyznacznikiem standardów pracy w nowoczesnych Call Center.
Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj