Call center Warszawa - usługi telemarketingowe, cold calling, oferta

Prowadzisz firmę w Warszawie? Szukasz nowych, potencjalnych klientów oraz szans na zwiększenie sprzedaży usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Czym jest usługa call center?

Call center to przede wszystkim obsługa klientów, jednak jej rodzaj jest uzależniony od konkretnych odbiorców. Pracownicy tego typu firm mają za zadanie oferowanie różnego typu produkty lub usługi, zawieranie lub przedłużanie umów, przyjmowanie zażaleń, skarg czy reklamacji, a także pomoc w przypadku awaryjnej sytuacji itp. Cała ta procedura odbywa się telefonicznie – pracownik wykonuje połączenie z klientem lub obsługuje przychodzące rozmowy. Najczęściej ta forma pracy kojarzy się z osobami dorabiającymi na studia, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie w branży usługowej. Jest to zwykły stereotyp, ponieważ pracownikiem może bez problemu zostać osoba w każdym wieku i w różnej sytuacji życiowej, wystarczy tylko że spełnia kilka podstawowych kryteriów, jak np. nienaganna kultura osobista czy dobra dykcja.

W ciągu ostatnich lat znacznie wzrosła liczba zagranicznych firm, które chętnie korzystają w Polsce z usług telemarketingu, ponieważ moją świadomość ich wysokiego poziomu profesjonalizmu.

Ambitne osoby, zwłaszcza biegle posługujące się językiem obcym, mają szansę na dobrze płatną pracę i możliwość rozwoju, natomiast krajowe lub zagraniczne firmy mogą liczyć na szybkie i trafne pozyskiwanie nowych klientów. Co oznacza, że na usłudze zyskują wszystkie strony. Największe polskie miasta ścigają się wzajemnie, by to właśnie ich firmie zaufać i powiązać z nią swoje interesy. Dbają także o jak największy komfort pracy dla swoich ludzi, bo to głównie od ich zaangażowania i siły przebicia zależy sukces przedsięwzięcia. 

Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Oferta call center w Warszawie

    Stolica naszego kraju ma bardzo dobrze rozwinięty rynek call center, oferujący usługi największym firmom znanym na całym świecie. Bez problemu można wymienić tych kilka najważniejszych i najprężniej działających w swojej branży. Jest to z pewnością Call Center Poland, działająca już od 1997 roku. Swój sukces zawdzięcza ona umiejętności budowania długoterminowych relacji ze swoimi klientami, bazując na zasadach partnerstwa i wzajemnego szacunku. Zajmuje się nie tylko usługami telemarketingowymi, ale także procesem sprzedaży i obsługi klienta oraz projektami dopasowanymi do jego indywidualnych potrzeb.

    Firma Contact Center, działająca nieco krócej, bo od 1999 roku, jest kompleksowym i wielojęzycznym call center, który trzymając rękę na pulsie stale rozwija swoją ofertę, tak by nie dać się wyprzedzić konkurencji. Oferuje nie tylko telemarketing, ale też szereg usług związanych z budowaniem strategii rozwoju firmy, działaniami reklamowymi czy wspieraniem jej zarządzania. Całodobowa infolinia zapewnia skuteczny kontakt z klientami i efektywną współpracę między obiema stronami. 

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Telemarketing – usługa telemarketingu dla Warszawy

    Call Center Pro zapewnia klientom bardzo wysoką jakość obsługi telemarketingowej. Firma korzysta z pomocy Badań Satysfakcji a także Lost Business, dzięki czemu w łatwy i poprawny sposób może zdefiniować wymagania i oczekiwania klientów, umiejętnie zmieniając ich w dalszych promotorów marki. Oferowana jest także możliwość umawiania spotkań z klientem, na podstawie specjalnie przygotowanych skryptów telemarketingowych, co niezwykle ułatwia podjęcie współpracy. 

    Voice Contact Center to firma obsługująca wszystkie kanały kontaktu z klientem, zarówno infolinię jak i kampanie wizerunkowe. Pomaga w sprzedawaniu usług lub produktów, umawianiu i przygotowaniu spotkań, utrzymywaniu lojalności stałych klientów oraz pozyskiwaniu nowych. Dysponując własnym studiem badawczym zapewnia najwyższą jakość usługi.

    Call Center – Dlaczego warto rozwijać biznes w Warszawie?

    Rozwijając swój własny biznes zależy nam na tym, by mieć jak najszerszy i najlepszy kontakt z klientami. Ważne też, by ci klienci byli zadowoleni z naszych usług, bo dzięki temu staną się oni żywą reklamą marki. 

    Duże miasta, takie jak Warszawa, będące skupiskiem ludzi o różnych potrzebach i wymaganiach, dają firmom większe pole do działania, pomagają rozwinąć skrzydła w swojej branży. Nie ma też co ukrywać, że stolica przyciąga najlepszych zagranicznych kontrahentów, którzy szukają do współpracy kogoś krajowego, znającego się na lokalnym rynku. Jest to wielka szansa na osiągnięcie sukcesu, jakiej możemy nie mieć okazji zdobycia w mniejszych lub słabiej rozwiniętych miastach Polski. 

    Outsourcing sprzedaży w Warszawie

    Outsourcing sprzedaży jest to usługa polegająca na prowadzeniu działalności handlowej, z możliwością ograniczania środków przeznaczanych na zarządzanie personelem. Czynności począwszy od rekrutacji pracowników, po ich szkolenie i nadzór, przeprowadza wyspecjalizowana jednostka zewnętrzna. Outsourcing sprzedaży pomaga nie tylko w redukcji kosztów, ale także zwiększa elastyczność prowadzenia naszego biznesu. W Warszawie możemy liczyć w tym względzie na usługi firmy Sellpoint, która profesjonalnie wspiera procesy sprzedażowe oraz pomnaża zyski swoich klientów. Oferuje m.in. pomoc w wprowadzeniu na rynek nowych produktów lub poprawę dostępności tych już obecnych, sprzedaż bezpośrednią czy prowadzenie programów lojalnościowych. Konkurencyjną firmą na rynku warszawskim jest niewątpliwie Target PRO. Zapewnia ona atrakcyjne i komfortowe warunki pracy handlowcom, od ponad 16 lat dba o sprzedaż zarówno towarów jak i usług. 

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top