fbpx

Generowanie lead贸w sprzeda偶owych

Czym dok艂adnie jest generowanie lead’贸w, jak rozumiemy definicj臋 lead’a, jakie s膮 etapy i dlaczego powinno si臋 odda膰 ten proces w r臋ce specjalist贸w? W艂a艣nie tu znajdziesz odpowiedzi na najwa偶niejsze pytania.

Najwa偶niejszym, a cz臋sto r贸wnie偶 najtrudniejszym zadaniem stoj膮cym przed ka偶d膮 firm膮 jest pozyskiwanie nowych klient贸w. Dotyczy to firm na ka偶dym etapie ich rozwoju. W przypadku drobnych lokalnych przedsi臋biorstw generowanie lead贸w sprzeda偶owych przyczyni si臋 do szybkiego rozwoju oraz wyprzedzenia lokalnej konkurencji natomiast w przypadku du偶ych firm, generowanie lead贸w b2b pomo偶e w znalezieniu, klient贸w i projekt贸w, kt贸re przynios膮 jeszcze wi臋kszy profit.

Budowanie relacji ze sta艂ymi klientami oraz retargeting powinny by膰 jednymi z g艂贸wnych priorytet贸w firmy, jednak to nowi klienci nap臋dzaj膮 rozw贸j przedsi臋biorstwa.聽

Zakupuj膮 nowe towary, przychodz膮 z potrzeb膮 rozwi膮zania nowych problem贸w, oraz z interesuj膮cymi dla wszystkich projektami. Dzia艂ania podejmowane w celu pozyskania nowych klient贸w nazywa si臋 lead generation. Wi臋kszo艣膰 przedsi臋biorc贸w doskonale zdaje sobie spraw臋, 偶e jest to wa偶ne. Niestety tylko ma艂a cz臋艣膰 z nich podejmuje optymalne dzia艂ania z wykorzystaniem najnowszych technologii, dlatego warto zdecydowa膰 si臋 na wsp贸艂prac臋 z profesjonalistami. Dzi臋ki takiemu rozwi膮zaniu mo偶na skupi膰 si臋 na swojej specjalizacji, a zdobywanie klient贸w odda膰 w r臋ce ekspert贸w od generowania lead贸w.

lokalny rynek

Generowanie lead贸w w Polsce

Rozwijaj swoj膮 firm臋 w oparciu o krajowych klient贸w, buduj przewag臋 konkurencyjn膮 dzi臋ki sprawdzonym i skutecznym metodom pozyskiwania lead’贸w sprzeda偶owych, nakarm wyg艂odnia艂y dzia艂 sprzeda偶y potencjalnymi kontrahentami.

ekspansja zagraniczna

Klienci z ca艂ego 艣wiata

Zbuduj sprzeda偶 w oparciu o klient贸w z dowolnego kontynentu i kraju na 艣wiecie. Z nasz膮 pomoc膮 dotrzesz ze swoimi us艂ugami i produktami w dowolne miejsce na kuli ziemskiej. Prowadzimy kampanie lead’owe w wielu j臋zykach dzi臋ki wsparciu do艣wiadczonych t艂umaczy.

%
W艂a艣cicieli firm lokuje bud偶ety w generowanie lead'贸w
%
Lead'贸w pozyskujemy dzi臋ki metodzie follow-up
z艂
艢rednia warto艣膰 pozyskania jako艣ciowego lead'a
%
Kwalifikowanych lead贸w konwertuje na umow臋

CHCESZ POZYSKA膯 NOWYCH KLIENT脫W DZI臉KI GENEROWANIU LEAD’脫W?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮

Czym jest lead?

Leadem okre艣la si臋 osob臋 wykazuj膮c膮 wi臋ksze zainteresowanie us艂ug膮 danej firmy lub jej produktem. Mo偶e by膰 ono pokazane w wiele r贸偶nych sposob贸w np. poprzez wype艂nienie formularza na stronie, zapisanie si臋 do newslettera, pobranie darmowego produktu w zamian za pozostawienie danych. Generowanie lead贸w jest bardzo wa偶ne, poniewa偶 otrzymujemy dzi臋ki temu informacje o klientach, kt贸rzy s膮 rzeczywi艣cie zainteresowani nasz膮 ofert膮. Nie oznacza to oczywi艣cie, 偶e s膮 pewni zakupu, lub skorzystania z us艂ug, jednak znacznie 艂atwiej jest zach臋ci膰 do wsp贸艂pracy osoby, kt贸re zrobi艂y w tym kierunku pierwszy krok, ni偶 osoby, kt贸re w danym momencie po raz pierwszy us艂ysz膮 o naszej firmie. Leady mog膮 r贸wnie偶 pom贸c w poprawie komunikacji lub nawet oferty firmy. W tym celu wykorzystywane s膮 otwarte ankiety, w kt贸rych poza wykazaniem zainteresowania, potencjalni, lub obecni klienci mog膮 podzieli膰 si臋 swoj膮 opini膮.

Lead generation - Co dok艂adnie robimy

Gor膮ce leady bezpo艣rednio do Twojej skrzynki odbiorczej. Zobacz dok艂adnie w jaki spos贸b szukamy Twoich klient贸w.

01

Cold mailing

Budowanie baz odbiorc贸w, kampanie e-mail marketingowe, follow-up’y, automatyzacja

02

Telemarketing

Tworzenie baz danych, pisanie skrypt贸w sprzeda偶owo-informacyjnych, call center

03

LinkedIn

Wyb贸r odpowiedniej grupy docelowej, kontakt z wybranymi osobami, networking

04

Facebook

Wykorzystanie potencja艂u social media do pozyskiwania nowych klient贸w mi.in. formularze lead聽

05

Google

Kierowanie odbiorc贸w do stron wspieraj膮cych pozyskiwanie klient贸w np. landing page

06

Sie膰 afiliacyjna

Zarz膮dzanie obecno艣ci膮 firmy na platformach afiliacyjnych, wsparcie w zbudowaniu strategii

07

Sie膰 partnerska

Zbudowanie jako艣ciowej sieci partnerskiej, dystrybutor贸w, odbiorc贸w, sprzeda偶y聽

08

Content marketing

Strategia budowania tre艣ci wspieraj膮cych generowanie lead贸w i pozyskiwanie nowych klient贸w聽

09

Ankiety i quizy

Budowanie anga偶uj膮cych ankiet, quiz贸w i konkurs贸w w celu pozyskania warto艣ciowego lead’a

10

Monitoring medi贸w

Analiza i szybka reakcja na wzmianki o tematach zwi膮zanych z firm膮, w czasie rzeczywistym

11

Growth hacking

Niestandardowe metody pozyskiwania lead’贸w, analityka, budowanie profilu linkowego

12

Chat bot'y

Dob贸r i konfiguracja automatycznych bot’贸w wspieraj膮cych obs艂ug臋 klienta

Etapy generowania lead’贸w

Droga od pierwszego kontaktu potencjalnego klienta z firm膮, do stania si臋 warto艣ciowym dla nas leadem, kt贸ry mo偶e sta膰 si臋 sta艂ym klientem, jest d艂uga i kr臋ta. Co wi臋cej, w zale偶no艣ci od tego, czy generujemy leady pod sprzeda偶 b2b, czy zach臋cenie do skorzystania z us艂ug lokalnej firmy, strategie i kana艂y generowania lead贸w b臋d膮 si臋 diametralnie r贸偶ni膰. Zawsze jednak ca艂y proces mo偶na podzieli膰 na kilka istotnych element贸w, kt贸rych pomini臋cie mo偶e udaremni膰 wszystkie nasze starania.

Pierwszym etapem przygotowawczym do generowania lead贸w s膮 dzia艂ania wewn膮trz firmy, a konkretnie wst臋pna analiza, tego, czy firma posiada pracownik贸w, kt贸rych kwalifikacje pozwalaj膮 na generowanie lead贸w. Nast臋pnie powinien nast膮pi膰 wyb贸r 艣rodk贸w i narz臋dzi, kt贸re pomog膮 nam w rzeczywistym generowaniu lead贸w. P贸藕niej nast臋puje sam proces generowania lead贸w, czyli stworzenie rozwi膮za艅, kt贸re pomog膮 potencjalnie zainteresowanym klientom w pozostawieniu danych kontaktowych, oraz zach臋cenie ich do tego.聽

Kolejnym krokiem jest klasyfikacja lead贸w, kt贸ra pozwala na okre艣lenie jako艣ci ka偶dego z lead贸w. Nie mo偶na go pomin膮膰, poniewa偶 nie ka偶dy lead ma szans臋 stania si臋 rzeczywistym klientem lub partnerem firmy. Klasyfikacja pomaga r贸wnie偶 w dobraniu sposobu kontaktowania si臋 z leadem oraz stworzenia spersonalizowanej oferty. Kolejnym elementem jest tzw.聽piel臋gnacja lead贸w, czyli wyb贸r lead贸w z najwi臋kszym potencja艂em, a nast臋pnie zadbanie o stworzenie z nimi relacji i podtrzymywanie ich.聽

Na samym ko艅cu etap贸w generacji lead贸w jest finalizacja transakcji. Warto tutaj skupia膰 si臋 na leadach, kt贸re faktycznie maj膮 szans臋 na przyniesienie du偶ych zysk贸w, poniewa偶 lepiej skupi膰 si臋 na stworzeniu relacji z kilkoma sta艂ymi klientami, ni偶 znale藕膰 kilkunastu klient贸w, kt贸rzy skorzystaj膮 z naszych us艂ug, lub produkt贸w tylko raz.

Dlaczego lepiej odda膰 to specjalistom ni偶 robi膰 samemu?

Lead generation to skomplikowany proces, kt贸ry wymaga wiedzy zar贸wno z zakresu marketingu internetowego, jak i psychologii, oraz sposobach oddzia艂ywania na klienta. Dzi臋ki przekazaniu zadania generowania lead贸w profesjonalnemu zespo艂owi oszcz臋dzamy nie tylko sw贸j czas, ale r贸wnie偶 pieni膮dze, kt贸re mogliby艣my wyda膰 w nieodpowiedni spos贸b. Eksperci od generowania lead贸w mog膮 pozwoli膰 sobie na wykorzystanie wi臋kszej ilo艣ci sposob贸w nawi膮zywania kontaktu z potencjalnymi klientami. W tym samym czasie przedsi臋biorcy i pracownicy firmy mog膮 zaj膮膰 si臋 swoimi zadaniami i obs艂ug膮 bie偶膮cych klient贸w i projekt贸w.

Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮 i zacznij kampani臋 generowania lead贸w ju偶 dzisiaj

Przewi艅 do g贸ry