Jak zwiększyć sprzedaż w branży transport, spedycja i magazynowanie

Czy generowanie leadów można realizować w branży transportowej? Jak pozyskiwać potencjalnych klientów dla spedycji, magazynowania, logistyki kontraktowe, czy nawet fulfillment’u? 

Cel: Pozyskanie ciepłych leadów dla branży transportowej

Transport oraz spedycja mają ogromne znaczenie na rynku ze względu na możliwości, jakie zapewniają. Przedsiębiorstwa tego typu umożliwiają przewożenie oraz magazynowanie dowolnych towarów. To niezbędne usługi w przypadku wielu firm, na których opierają swoją działalność. Dlatego też wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób jak zwiększyć sprzedaż oraz jakie kanały warto tutaj wykorzystać. Generowanie leadów w tym przypadku dotyczy przede wszystkim odpowiednio opracowanego planu działania, który pozwoli wpłynąć na uzyskane rezultaty. Co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu? Czy warto z niego skorzystać?

lokalny rynek

Generowanie leadów w Polsce

Rozwijaj swoją firmę w oparciu o krajowych klientów, buduj przewagę konkurencyjną dzięki sprawdzonym i skutecznym metodom pozyskiwania lead’ów sprzedażowych, nakarm wygłodniały dział sprzedaży potencjalnymi kontrahentami.

ekspansja zagraniczna

Klienci z całego świata

Zbuduj sprzedaż w oparciu o klientów z dowolnego kontynentu i kraju na świecie. Z naszą pomocą dotrzesz ze swoimi usługami i produktami w dowolne miejsce na kuli ziemskiej. Prowadzimy kampanie lead’owe w wielu językach dzięki wsparciu doświadczonych tłumaczy.

Transport, spedycja i magazynowanie

Transport ma ogromne znaczenie dla gospodarki już od najdawniejszych czasów. Przewożenie różnych towarów jest swoistą podstawą większości przedsiębiorstw. Jednak na rynku możemy spotkać się z dużą konkurencją. Aby znaleźć nowych klientów, należy być nieustannie aktywnym w branży oraz cały czas działać w kierunku pozyskania nowych kontaktów. Wybór odpowiedniego środka transportu w przypadku przedsiębiorców zależy od różnych czynników, między innymi jest to czasu transportu, odległość czy rodzaju towarów. Kwestie te mają wpływ na wybory przedsiębiorców, jednak nie są jedynymi, na podstawie których wybierają daną ofertę. 

W przypadku firm, które mają z tym problem, dobrze sprawdzą się rozwiązania opierające swoją skuteczność na marketingu internetowym. Oprócz tego warto przesyłać aktualne oferty oraz przeglądać ogłoszenia rynkowe. Jednak te rozwiązania mogą okazać się niewystarczające. Jakie dodatkowe opcje w tym przypadku również warto zastosować? Zgodnie ze specyfiką branży oraz jej potrzebami, najlepiej sprawdzi się generowanie leadów.

Pozyskujemy klientów dla małych i dużych firm w całej Polsce. Posiadamy ponad 10 letnie doświadczenie wyniesione z branży sprzedażowej, marketingowej i IT. Zaufało nam blisko 250 firm i specjalistów. Dołącz do nich, to miejsce jest właśnie dla Ciebie.

Transport i spedycja - jak zwiększyć sprzedaż?

Zapotrzebowanie na usługi transportowe wbrew pozorom wcale nie maleje. Zgodnie z obecnymi badaniami, przewóz towarów cieszy się ogromną popularnością w różnych branżach. Problemem jest jednak wysoka konkurencja na rynku, co powoduje konieczność zaprezentowania oferty w zdecydowanie bardziej atrakcyjny sposób, co z kolei pozwoli na przyciągnięcie do firmy odpowiedniej liczby klientów. Podstawowy podział transportu dzieli się na transport komunikacyjny oraz towarowy (dotyczący ładunków). Niezależnie od jego rodzaju, warto zastosować odpowiednie i dopasowanie rozwiązania oparte o marketing internetowy. 

Podczas prowadzenia kampanii marketingowych ważnym elementem jest dokładne określenie potrzeb grypy docelowej. To właśnie ten aspekt ma tutaj kluczowe znaczenie. Jest to zdecydowanie najlepszy sposób na wygenerowanie odpowiedniej ilości wartościowych leadów pomimo dużej konkurencji na rynku. Dodatkowo warto zadbać o to, aby wyróżnić ofertę firmy spośród konkurencji. W tym celu warto wykorzystać różne narzędzia marketingowe. 

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DLA BRANŻY TRANSPORTOWEJ?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Pozyskiwanie leadów w branży transportowej - czy to dobre rozwiązanie?

    Generowanie leadów w branży transportowej i spedycyjnej na kierunkowane jest na różne typy klientów, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani wyborem oferty firmy. Dlatego też w tym przypadku konieczne jest wybranie odpowiednich kryteriów, zgodnie z którymi scharakteryzujemy daną grupę odbiorców oraz określimy, w jaki sposób najlepiej do niej dotrzeć. Dla tych działalności najczęściej jest to: kraj lub obszar działalności, branża odbiorcy, jego stanowisko i wiele innych. 

    Tworząc skuteczne kampanie generujące leady, konieczne jest dokładne określenie czynników, które mogą mieć wpływ na uzyskane rezultaty. Jest to przede wszystkim profil działalności floty transportowej, tak aby móc jak najlepiej dopasować typ klienta do oferowanej usługi. 

    Wybierając pomoc profesjonalnej firmy marketingowej, mamy zdecydowanie większe szanse na uzyskanie sukcesu. Generowanie leadów to doskonały sposób na pozyskanie wartościowych kontaktów B2B dla transportu ciężarowego, osobowego, kolejowego, morskiego. Sprawdzi się on zarówno przypadku transportu krajowego, jak również międzynarodowego. W zależności od profilu działalności firmy, specjaliści dobiorą odpowiednią metodę marketingową, która w tym przypadku zapewni najlepsze rezultaty. Jest to sposób na skuteczne wsparcie przedsiębiorstwa w zakresie pozyskania nowych klientów w branżach transportowych. W przypadku tej branży zdecydowanie najlepiej sprawdzi się Cold Mailing oraz prowadzenie kampanii na kanałach takich jak Linkedin. Niemniej jednak wybór najlepszej metody niezbędnej do zbudowania pozytywnych relacji z klientami biznesowymi zależy od indywidualnej sytuacji. 

    Generowanie leadów w branży transportowej - czy warto?

    Transport i spedycja to istotne filary, na których opiera się większość branży i rynków. Dlatego też firmy działające w tym sektorze decydują się często na rozszerzenie swoich usług oraz pozyskanie nowych klientów dla swojego biznesu. Działania związane z pozyskiwaniem leadów powinny być więc szybkie i skuteczne. To konieczne, aby móc dotrzeć do zupełnie nowych klientów zainteresowanych świadczonym rodzajem transportu bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów oraz długiego okresu oczekiwania. 

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top