AIDA


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

AIDA to akronim oznaczający: świadomość, zainteresowanie, pragnienie i działanie. Model marketingowy AIDA definiuje etapy poznawcze, przez które przechodzi dana osoba w procesie zakupu produktu lub usługi.

Świadomość: dotyczy budowania świadomości marki i przyciągania uwagi konsumentów.

Zainteresowanie: następny etap wymaga utrzymania ich zainteresowania produktami i usługami.

Pożądanie: w ten sposób wpływasz na potencjalnych klientów, sprawiając, że Cię lubią i  chcą kupować właśnie od Ciebie.

Działanie: w tej fazie zainteresowany lead po wstępnej ocenie Twojej marki (produktów lub usług) decyduje się na zakup (zakończenie sukcesem).

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top