Generowanie lead'ów w Gdańsku

Prowadzisz firmę na terenie Gdańska? Chcesz podnieść wyniki sprzedażowe, pozyskać nowych, potencjalnych klientów dla Twoich usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Marzeniem sprzedawcy jest dotarcie ze swoim produktem do klienta, który bez wątpienia dokona zakupu. Każdy, kto chociaż przez chwilę coś sprzedawał, będzie wiedział, że jest to marzenie dość trudne do zrealizowania. 

Zawsze, poza przyszłymi klientami, do sklepów przychodzi niemała grupa osób jedynie przeglądających ofertę, nierzadko nawet z nudów. To niezwykle frustrujące poświęcać czas osobie, która chwilę później opuszcza sklep. Tak się dzieje w sklepach stacjonarnych. W internecie problem wciąż istnieje, jednak pewne narzędzie tam dostępne może ułatwić pracę sprzedawcy. Nie tylko go to odciąży, ale i zwiększy sprzedaż. O jakie narzędzie może chodzić? 

Jak z powodzeniem pozyskiwać klientów i w jakiej branży będzie to najłatwiejsze w Gdańsku?

Wspomnianym narzędziem jest generowanie leadów sprzedażowych. Czym jest lead? To nic innego niż właśnie ten klient z marzeń sprzedawcy. Taki, który wchodzi do sklepu internetowego z przekonaniem, że właśnie tu coś kupi. Jednak przed zakupem chciałby nawiązać bezpośredni kontakt z obsługą. Wypełnia w tym celu formularz, zostawia swój numer telefonu, adres e-mail. To wszystko. Sprzedawcy nie pozostaje nic innego jak obsłużyć klienta i sprzedać produkt. Pozyskiwanie klientów gotowych do zostawienia swoich namiarów to właśnie generowanie leadów (ang. lead generation).

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Jak zatem wygenerować lead? Generowanie leadów polega na pozyskaniu kwalifikowanych klientów (dzięki zgromadzonym danym kontaktowym) oraz przekonaniu ich do kupna, jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży, w taki sposób aby zwiększyć efektywność danej firmy. 

    Istnieją 4 podstawowe etapy lead generation, a mianowicie: 

    1. Opis produktu, usługi, którą oferujesz potencjalnym klientom
    2. Zachęcenie użytkownika do skorzystania z twojej oferty i przekierowanie go na konkretną stronę, gdzie będzie mógł skorzystać z oferty
    3. Konkretna strona – inaczej strona docelowa, która zawiera ofertę oraz formularz, za pomocą którego potencjalny klient zostawi swoje dane kontaktowe
    4. Formularz, dzięki któremu zyskujemy informacje na temat leadu 

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Gdańsk, jako miasto portowe, przez stulecia pełnił istotną funkcję w transporcie morskim oraz handlu. Obecnie, na stolicę województwa pomorskiego, nie patrzy się tylko przez pryzmat portu. To doskonałe miejsce do różnorakich inwestycji, co widać po rankingu 10 największych firm w tym mieście (wg. przychodów ze sprzedaży):

    1. Grupa Lotos
    2. Energa
    3. LPP
    4. DCT Gdańsk
    5. GPEC
    6. Ziaja Ltd.
    7. Euro Styl
    8. Grupa Masterlease
    9. Inpro
    10. Port Lotniczy Gdańsk

    Sytuacja makroekonomiczna Gdańska

    Gdańsk zdecydowanie należy do miast sprzyjających robieniu interesów. Przy liczbie mieszkańców przekraczającej 582 tysiące, w mieście działa aż 52 tysiące firm. Kilka z nich rok rocznie zajmuje zaszczytne miejsca w rankingu 500 największych firm polskich wg. Tygodnika Polityka. Zeszłoroczna stopa bezrobocia w Gdańsku wynosiła 4,2% (średnia dla całego województwa 4,9%). To jeden z najniższych wyników w kraju, co jasno pokazuje, że w tym mieście dużo się dzieje. Ma to dobry wpływ na demografię miasta i owocuje stale rosnącą liczbą ludności – ostatnie 10 lat dało niemal 84 tysięcy nowych Gdańszczan. 
    Gdańsk to również…

    • 7 kompleksów Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej o powierzchni przekraczającej 85 ha,
    • trzeci pod względem wielkości ruchu pasażerskiego port lotniczy w Polsce (3,348 milionów pasażerów w 2014 roku),
    • siedziba sześciu wyższych uczelni publicznych i ośmiu niepublicznych, 
    • 12 nowoczesnych centrów handlowych.

    To wszystko sprawia, że Gdańsk jest istotnym ośrodkiem dla polskiej gospodarki i oświaty. Nie wolno zapominać o możliwościach, jakie daje jego lokalizacja – długie, piaszczyste plaże, które turyści polscy i zagraniczni tak kochają.

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Jaki biznes na 100% wypali w Gdańsku?

    Pokoje na wynajem – każdego roku miasto odwiedzają tysiące turystów, są to głównie młodzi ludzie oraz emeryci, a obu tym grupom zależy na niskich cenach, dlatego prędzej wynajmą pokój gościnny w domu lub mieszkaniu niż w hotelu. 

    Sklep z akcesoriami plażowymi – Ile razy zdarzyło się nam kupić rzecz, którą już mieliśmy, ale zwyczajnie zapomnieliśmy zabrać ją na wakacje? Zdarza się, prawda? Właśnie dlatego taki sklep zawsze ma rację bytu w nadmorskich kurortach.

    Salon Spa & Wellness – społeczeństwo jest coraz bardziej świadome tego, jak ważne jest zdrowie psychiczne i pozwolenie sobie od czasu do czasu na chwilę relaksu. Dlatego takie salony cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

    Usługi transportowe – w całym Trójmieście nocami organizowane są liczne imprezy, oznacza to niemałą grupę osób zainteresowanych szybkim i bezpiecznym powrotem do domu, jeśli masz prawo jazdy i samochód, to to może być robota dla Ciebie.

    Zabytkowym samochodem na wesele – ślub i wesele to bez wątpienia szczególna okazja, na którą coraz częściej nowożeńcy wynajmują luksusowy samochód. A gdyby tak kupić zabytkowy samochód, trochę go odnowić i zacząć wozić nim ludzi na rozmaite uroczystości takie jak wesele, czy nawet wieczór panieński? To ciekawy pomysł na biznes, który z pewnością wypali.

    Wynajem mieszkań – to fantastyczny pomysł na pasywny dochód! Jedyne, co trzeba mieć to mieszkanie czy dom w dobrej lokalizacji lub przynajmniej blisko przystanków komunikacji miejskiej, a z pewnością ktoś się skusi. Każdego roku do miasta przybywają tysiące nowych mieszkańców – to żyła złota.

    Agencja dziecięcych animatorów – nierzadko rodzice chcą czas, w tak rozrywkowym mieście, spędzić we dwoje. Co będzie robiło wtedy ich dziecko? Czy będzie się dobrze czuło? A przede wszystkim czy będzie bezpieczne? Idealnym rozwiązaniem ich problemu okazuje się być opłacenie opiekunki bądź animatora. A gdyby tak założyć całą agencję animatorów?

    Słodkości niedaleko plaży – na wakacjach ludzie zwykle pozwalają sobie na więcej, starają się zapomnieć o problemach i radośnie wydają pieniądze na lody, gofry i sorbety. To dobry pomysł na biznes szczególnie, gdy posiada się nieruchomość niezbyt daleko od plaży.

    Kursy językowe – w erze globalnej wioski nie wypada władać tylko językiem ojczystym. Jest to nie tylko wstyd, ale i utrudnienie podczas poszukiwania pracy. Z tego powodu coraz więcej osób korzysta z kursów językowych. Pamiętajmy o tym, że w Polsce jest coraz więcej imigrantów, którzy pilnie chcą uczyć się naszego języka. Dlatego możemy nie tylko założyć szkołę nauki języków obcych, ale i szkołę języka polskiego dla obcokrajowców.

    Wycieczki po Gdańsku – miasto z tak bogatą historią daje ogromne pole do popisu wszelkiej maści firmom oferującym zwiedzanie zabytków. Jeśli  dobrze znasz Gdańsk i masz pomysły, którymi pokonasz niemałą konkurencję, to ta propozycja jest dla Ciebie.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top