Sukcesy klientów (case studies)

Nic nie napędza nas bardziej do działania niż miarodajne efekty współpracy dla naszych klientów, którzy dzięki generowaniu leadów zapewniają sobie ciągłość sprzedaży i rozwój swoich biznesów.

Poniżej znajdą Państwo kilka wybranych przykładów sukcesów naszych klientów.

Pracujemy dla małych i dużych firm w całej Polsce. Posiadamy ponad 10 letnie doświadczenie wyniesione z branży sprzedażowej, marketingowej i IT. Zaufało nam blisko 250 firm i specjalistów. Dołącz do nich, to miejsce jest właśnie dla Ciebie.

lokalny rynek

Generowanie leadów w Polsce

Rozwijaj swoją firmę w oparciu o krajowych klientów, buduj przewagę konkurencyjną dzięki sprawdzonym i skutecznym metodom pozyskiwania lead’ów sprzedażowych, nakarm wygłodniały dział sprzedaży potencjalnymi kontrahentami.

ekspansja zagraniczna

Klienci z całego świata

Zbuduj sprzedaż w oparciu o klientów z dowolnego kontynentu i kraju na świecie. Z naszą pomocą dotrzesz ze swoimi usługami i produktami w dowolne miejsce na kuli ziemskiej. Prowadzimy kampanie lead’owe w wielu językach dzięki wsparciu doświadczonych tłumaczy.

Branża: Transport i spedycja

Cel: Nowi klienci na terenie Niemiec

Opis kampanii:
Dla jednego z naszych klientów z branży transportowej przygotowaliśmy kampanię lead generation na rynek niemiecki. Naszym celem było pozyskanie 50 stałych leadów miesięcznie poprzez wykorzystanie cold mailing’u, a także kampanii Facebook Ads. Cel ten zrealizowaliśmy w ciągu pierwszych 2 tygodni, dając tym samym szansę klientowi do zamknięcia pierwszych umów w ciągu pierwszego miesiąca współpracy. Zwrot z inwestycji (wsółczynnik ROI – ang. Return On Investment) przyjął więc od początku wartość dodatnią na poziomie 1652% i zapewnił pełną opłacalność kampanii.

Efekty uboczne:
Nowi klienci dzięki wdrożeniu kodów remarketingowych (Facebook Pixel), którzy zadeklarowali chęć współpracy poza prowadzoną kampanią generowania leadów.

Branża: IT (software house)

Cel: Pozyskanie ciepłych leadów

Opis kampanii:
Dla jednego z naszych klientów z branży IT (agencja software house) prowadzimy kampanię generowania lead’ów na polskim rynku. Naszym celem jest pozyskanie 40 ciepłych leadów każdego miesiąca dzięki zaangażowaniu narzędzi: cold mailing, aktywna kampania na platformie LinkedIn oraz strategii budowania i udostępniania jakościowego contentu, przyczyniającego się do zwiększania liczby zainteresowanych usługami klientów. Cel realizowany jest każdego miesiąca współpracy w interwałach tygodniowych, dając tym samym szansę klientowi na pracę nad nowo pozyskanymi leadami. Według danych uzyskanych od klienta, skuteczność kampanii generowania lead’ów wynosi 10%, co oznacza, że na każde 10 wygenerowanych lead’ów sprzedażowych przypada 1 podpisana umowa, zapewniająca kilkudziesięciokrotnie opłacalność prowadzonych działań.

Efekty uboczne:
Dzięki strategii budowania contentu, klient otrzymuje więcej aplikacji od potencjalnych pracowników (programistów), a także zyskuje na rozpoznawalności marki.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Branża: Ubezpieczenia

    Cel: Klienci biznesowi zainteresowani ofertą grupowych ubezpieczeń

    Opis kampanii:
    Dla jednego z naszych klientów z branży ubezpieczeniowej prowadzimy kampanię pozyskiwania klientów z sektora B2B, deklarujących zainteresowanie otrzymaniem oferty pakietowego ubezpieczenia dla wszystkich pracowników firmy. Nie zakładamy górnego limitu ilości lead’ów w skali miesiąca, prowadzimy działania ciągłe, które przyczyniają się do stałego dostarczania dużej ilości lead’ów sprzedażowych. Do realizowania celów wykorzystujemy: szeroką kampanię telemarketingową, przy jednoczesnej pracy, w pełnym wymiarze godzin 5 konsultantów, a także działania związane z personalizowanym cold mailingiem. Według danych uzyskanych od klienta, skuteczność kampanii generowania lead’ów wynosi 7%, co oznacza, że na każde 100 wygenerowanych lead’ów sprzedażowych przypada 7 podpisanych umów, zapewniających opłacalność prowadzonych działań.

    Efekty uboczne:
    Nowi klienci dzięki wdrożeniu kodów remarketingowych (Google), którzy zadeklarowali chęć współpracy poza prowadzoną kampanią generowania leadów. 

    Branża: Zdrowie, medycyna, farmaceutyka

    Cel: Nowi klienci dla salonu SPA

    Opis kampanii:
    Dla jednego z naszych klientów z branży Zdrowie i uroda (klinika medycyny estetycznej i salon SPA) prowadzimy kampanię generowania lead’ów na polskim rynku. Naszym celem jest pozyskanie 50 wstępnie zainteresowanych klientów każdego miesiąca. Oferta kierowana jest do pracowników firm, którzy w ramach benefitu pracowniczego otrzymują pakiet usług każdego miesiąca lub raz na kwartał. Do wygenerowania potencjału sprzedażowego wykorzystujemy kampanię cold mailing’ową oraz działania w obrębie sieci Facebook (różne formy reklamowe angażujące potencjalnych klientów). Cel realizowany jest każdego miesiąca współpracy w interwałach dwutygodniowych, dając tym samym szansę możliwość pracy nad pozyskanymi klientami. Według danych uzyskanych od klienta, skuteczność kampanii generowania lead’ów wynosi 13%, co oznacza, że na każde 100 wygenerowanych lead’ów sprzedażowych przypada 13 sprzedanych usług, zapewniających kilkudziesięciokrotnie opłacalność prowadzonych działań.

    Efekty uboczne:
    Dzięki kampanii Facebook Ads, klinika zdobywa codziennie nowe polubienia strony profilowej, a więc klientów którzy w przyszłości, z bardzo dużym prawdopodobieństwem skorzystają z usług firmy.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry