Czas czytania artykułu: 4 minut(y)
Każdy system, który ułatwi pracę przedsiębiorstwu, jest na wagę złota – a jeżeli jeszcze dodatkowo umożliwia rozwiązywanie problemów klientów bez asysty pracowników, to już całkowicie potrafi przykuć uwagę!
Do takich systemów niewątpliwie zalicza się Sugester CRM, który nazywany jest najprostszym systemem do zarządzania, obecnie dostępnym na rynku. Skąd wzięła się jego popularność, czym różni się od innych, podobnych oprogramowań i jakie funkcje oferuje użytkownikom?
Spis treści, czyli co dokładnie znajdziesz w tym artykule:
Najważniejsze cechy Sugester CRM
Oprogramowanie, które stanowi jedną z ulepszonych wersji systemu CRM, powstało z myślą o prostych rozwiązaniach, intuicyjności i optymalizacji zadań, których zwykle jest na tyle dużo w każdej firmie, że oddelegowanie ich stało się czynnością codzienną i konieczną. System skierowany jest głównie do przedsiębiorstw, którym zależy na maksymalnym ułatwieniu kontaktu z klientem, przy jednoczesnym ograniczeniu konieczności asystowania pracowników w tym aspekcie pracy. Oznacza to, że klient zgłaszający się do firmy z jakąś nieprawidłowością i problemem, może zostać obsłużony przez intuicyjny system, który po rozpatrzeniu zgłoszenia proponuje możliwe rozwiązania klientowi, a jedynie w ostateczności kieruje zgłoszenie do konsultanta czy opiekuna klienta. Pozwala to zoptymalizować czas pracy pracowników, którzy mogą skupić się na innych, równie ważnych obowiązkach, zamiast poświęcać swój czas jedynie na zadania typowo BOKowe. Obecnie na rynku nie ma bardziej prostego i intuicyjnego systemu do zarządzania.
Sugester – istotne funkcje:
- Odpowiadanie na wiadomości e-mail,
- Tworzenie okienek czatu, komunikacja z klientem,
- Sporządzanie baz klientów z informacjami na temat współpracy,
- Tworzenie historii kontaktów i zbieranie leadów,
- Tworzenie bazy wiedzy o produkcie,
- Delegowanie zadań pracowników,
- Prowadzenie kalendarza i ustalanie spotkań,
- Tworzenie społeczności użytkowników i klientów,
- Monitorowanie postępów w zadaniach pracowników,
- Generowanie prostych statystyk i zestawień wyników
Dzięki takim możliwościom współpraca wewnętrzna, jak i kontakt z klientami jest maksymalnie uproszczony. System jest na tyle intuicyjny, że klienci korzystający z funkcjonalności przeznaczonych stricte dla nich, są w stanie w prosty sposób przekazać swoje sugestie pracownikom, a nawet głosować za najlepszym rozwiązaniem za pośrednictwem specjalnego forum. Dzięki temu przedsiębiorstwo ma ciągły wgląd w opinie i zachowania swoich klientów, a to z pewnością wpływa na jakość dalszej współpracy. Idealnym rozwiązaniem zatem wydaje się właśnie ten system Sugester – opinie o nim są bardzo pozytywne, a to przekłada się na duże zainteresowanie wprowadzeniem go do nawet małych przedsiębiorstw.
Sugester sprawdzi się najlepiej w firmach, które bazują na stałym i bezpośrednim kontakcie ze swoimi klientami w celu m.in. ulepszania oferowanych usług, ale również słuchania sugestii, co do możliwości zmiany i wprowadzenia nowych rozwiązań. Ten model współpracy jest bardzo korzystny zarówno dla klientów, jak i samych przedsiębiorców – w dużej mierze ułatwia i usprawnia proces komunikacji na wszystkich polach. Przedsiębiorcy wskazując na najbardziej użyteczne funkcje tego oprogramowania, zdecydowanie najczęściej mówią o forum dla klientów i rozwiązywaniu problemów związanych z produktem, poprzez automatyczny system. Użyteczna jest również możliwość delegowania zdalnie zadań dla pracowników, prowadzenie kalendarza, a także komunikowanie się z nimi właśnie za pośrednictwem Sugester. Wszelka optymalizacja zadań i czasu na ich wykonanie jest niezmiernie istotna dla efektywności każdego przedsiębiorstwa, dlatego zdecydowanie warto zaprzyjaźnić się z tym CRMem.
5-gwiazdkowa obsługa klienta
Firmy świadczące usługi wiedzą, jak ważne jest wsłuchiwanie się w potrzeby klienta, by móc stale ulepszać swoje produkty i sprawiać, że klienci nie będą mieli zastrzeżeń do współpracy. By jednak było to możliwe, konieczne pozostaje wprowadzenie porządku w dokumentach i bazach firmowych, które w swojej konstrukcji będą umożliwiać pracownikom swobodne i szybkie przeglądanie informacji, uaktualnianie ich, a przede wszystkim sprawowanie kontroli nad ścieżką obsługi posprzedażowej. Sugester umożliwia takie działanie, pozwalając zorganizować bazę klientów – import danych do systemu, rozdzielenie ich pomiędzy pracowników, przyporządkowanych do opieki nad danym klientem, a przede wszystkim dodawanie adnotacji, informacji o spotkaniach, efektach współpracy itp. To znacznie ułatwia dalsze działanie, ponieważ mamy już bazę informacji o kliencie i profilu jego działań, dlatego znacznie łatwiej jest potem dopasować do niego nową ofertę lub usługi. A co najważniejsze system umożliwia tworzenie czatu, który stanowi nie tylko łatwą możliwość komunikacji z klientem, ale również pozwala na zgromadzenie informacji np. w celach szkoleniowych. A wszystko to dla jak najlepszej obsługi klienta!
Dla kogo Sugester?
Systemy zarządzające i optymalizujące pracę w przedsiębiorstwach stanowią już praktycznie stały element listy wykorzystywanych narzędzi. Ułatwianie pracownikom działalności staje się koniecznością w związku z natłokiem obowiązków, które zwykle są do nich przydzielone. Większa efektywność jest kluczowa dla lepszych wyników, dlatego każde przedsiębiorstwo, powinno rozważyć opcję wprowadzenia takiego systemu do swojej działalności.
Jest to oprogramowanie uniwersalne – zawiera właściwie wszystkie funkcje niezbędne do efektywnej obsługi klientów. Bez względu na profil działalności, każdy przedsiębiorca może wprowadzić ten system do swojej firmy. Dużą przewagą systemu Sugester pozostaje fakt, że cena za korzystanie z niego jest stosunkowo niska, a przedsiębiorca płaci jedynie za konto, a nie za każdego użytkownika indywidualnie. Samo wdrażanie systemu polega właściwie na uzupełnieniu danych o klientach i wprowadzenie danych firmowych oraz ewentualnie zadań dla zespołu. Nie ma w tym większej filozofii, każdy sobie z tym poradzi. Przed wykupieniem pełnej subskrypcji możliwe jest wypróbowanie wersji demo, która posiada funkcje pełnopłatnej wersji i daje nam możliwość przetestowania wszystkich funkcjonalności i ustawień.
Warto jednak pamiętać, że żaden system nie jest w stanie w pełni zastąpić działań i pracy człowieka – system CRM Sugester jest bardzo przydatnym narzędziem, które pozwala na efektywne zorganizowanie pracy i obowiązków, jednak wciąż powinien być używany jako jedynie dodatek. Wysiłek w sprzedaży przynoszącej zyski wynika głównie z chęci ludzi, a nie wdrożonego systemu!