Content


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Wszelkiego rodzaju treści, którymi marketerzy mogą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.

Jedną z odmian contentu, który wspomaga proces lead generation są treści i narzędzia, takie jak kalkulatory, quizy, ankiety i oceny online, które zapewniają interaktywną, dwukierunkową komunikację, potecznie nazywane, treściami interaktywnymi. Pomagają w generowaniu leadów i konwertują lepiej niż pasywne treści. Poza tym pomaga marketerom edukować, profilować i pielęgnować potencjalnych klientów, gdy znajdą się w lejku marketingowym.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top