Autorytet


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Autorytet oznacza, jaki wpływ na inne osoby, które kupują od Ciebie produkty lub usługi ma Twoja marka.

W tym przypadku autorytet ten może wynikać z tego, jak godna zaufania i wiarygodna jest Twoja firma, produkt, rozwiązanie, czy nawet autor podcastu, treści blogowych. Niektóre sposoby na pokazanie swojego autorytetu to publikowanie oryginalnych badań, referencji, certyfikatów i nagród na swojej stronie internetowej.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top