Cykl życia klienta (lifecycyle stage)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Etapy cyklu życia klienta pomagają organizować kontakty na podstawie momentu, na jakim się znajdują w cyklu sprzedaży.

W wielu dostępnych CRM’ach etapy cyklu życia obejmują: subskrybenta, potencjalnego klienta, potencjalnego klienta z kwalifikacjami marketingowymi, potencjalnego klienta ze sprzedaży, szansy sprzedaży, klienta lub ewangelisty.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top