CTA (Call-To-Action)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Wezwanie do działania (CTA) to link tekstowy, przycisk, obraz lub jakiś rodzaj łącza internetowego, który zachęca osobę odwiedzającą stronę internetową do odwiedzenia strony docelowej i zostania potencjalnym klientem.

Oto kilka przykładów wezwań do działania: „Zapisz się do newslettera” lub „Pobierz oficjalny dokument już dziś”, „Kup teraz”. W rzeczywistości dobre wezwanie do działania to takie, które jasno określa propozycję wartości, tak aby użytkownicy wiedzieli, co z niego wyniknie. Na przykład „Pobierz ten ebook, aby poznać sekretną formułę generowania leadów”. Po wykonaniu działania (np. kliknięciu i konwersji), klient skierowany jest w miejsce, w którym może zapoznać się ze szczegółami wybranej oferty.

Więcej o CTA dowiesz się z naszego bloga: https://hotlead.pl/pozyskiwanie-klientow/call-to-action-cta-jak-skutecznie-wezwac-do-dzialania/

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top