Persona marketingowa (Buyer’s persona)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Persona kupującego to reprezentacja typu osoby, która kupuje Twoje produkty i usługi.

Definiując osobowość kupującego, określisz stanowiska, czynniki demograficzne i cechy stylu życia typowego kupującego. Tworząc dobre treści skierowane do kupujących, przyciągniesz jakościowy ruch klientów w witrynie, którzy z większym prawdopodobieństwem kupią Twoje produkty i usługi.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top