Personalizacja


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

To technika marketingowa wykorzystująca określone dane o użytkowniku w swoim przekazie.

Dla przykładu, spersonalizowane wiadomości e-mail, poprawiające wydajność kampanii e-mail marketingu mogą personalizować tytuły wysyłanych wiadomości wykorzystując imię potencjalnego klienta. Przede wszystkim jednak wiemy, że zwiększają współczynnik konwersji nawet sześciokrotnie bardziej niż niespersonalizowane wiadomości e-mail.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top