Współczynnik odrzuceń (Bounce Rate)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Odsetek użytkowników, którzy trafiają na stronę internetową lub na stronę docelową (landing page) bez przechodzenia dalej lub klikania w jakikolwiek element, który ona zawiera.

Wysoki współczynnik odrzuceń generalnie powoduje słabą konwersję i przypomina, że ​​należy zoptymalizować swoje strony internetowe pod kątem większego zaangażowania użytkowników. I podobnie, wysoki współczynnik odrzuceń np. cold maili oznacza, że ​​jakość listy spada i nadszedł czas, aby przyjrzeć się praktykom zarządzania własną listą subskrybentów i np. ich segmentacją.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top