Polskie podcasty o sprzedaży – 10 najciekawszych audycji

  • 22
    Udostępnienia

Czas czytania artykułu: 3 minut(y)

Bez względu na to, czy stoisz właśnie w niekończącym się korku, planujesz dłuższą trasę autem lub pociągiem, czas ten można spędzić w nieco bardziej kreatywny sposób niż na odliczaniu godzin do końca podróży.

Oprócz rozmowy o wczorajszym wyniku naszych polskich piłkarzy czy nauki japońskiego, z pomocą przychodzą podcasty. Audycje, które cieszą się coraz większą popularnością, pozwalają zajrzeć nam do środka znanych korporacji i głów osób, które na co dzień im przewodzą. Podcasty dla wielu są edukacyjnym odkryciem, szczególnie że coraz częściej wysłuchasz ich w naszym rodzimym języku. Jeżeli interesujesz się sprzedażą, masz ambicje na dołączenie do grupy nowoczesnych sprzedawców, pragniesz rozwijać się, w tym co robisz i cierpisz na ciągły głód wiedzy, to z pewnością trafiłeś w odpowiednie miejsce. Z tej okazji, przygotowaliśmy dla Ciebie listę polskich podcastów o sprzedaży, które mamy nadzieję, otworzą Ci nowe horyzonty. Przyjemnego słuchania!

 

1. Mariusz Chrapko – Menedżer Plus Podcast

Mariusz specjalizuje się we wdrażaniu zwinnych metod zarządzania procesami w firmach, w tym także sprzedażowych. Jest autorem książki: Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami, która znalazła się na liście bestsellerów Wydawnictwa Helion. W swoich podcastach dzieli się swoją wiedzą, ale przede wszystkich zaprasza naprawdę ciekawych gości.

Polecany podcast: Jak być dobrym sprzedawcą

 

2. SellWise – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing

Podcast sprzedażowy prowadzony przez przesympatycznego Szymona Negacza, konsultanta, trenera sprzedaży B2B, a przede wszystkim, właściciela firmy Sellwise. Podcast NSM jest wynikiem misji firmy Sellwise, która za cel założyła sobie profesjonalizację sprzedaży i marketing B2B w Polsce poprzez szkolenia, doradztwo oraz oczywiście, podcast.

Sprawdź również:  7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online

Polecany podcast: Dyrektor sprzedaży – Czym powinien się zajmować

 

3. Mała Wielka Firma

Podcast, którego autorem jest Marek Jankowski, skierowany jest głównie do przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać siebie i swój biznes. W każdym odcinku Marek i jego goście dzielą się wiedzą na temat marketingu, sprzedaży, produktywności i nie tylko. Marek wierzy, że cecha, która ma nierozerwalny związek z sukcesami w biznesie jest chęć rozwoju. Właściciele firm to osoby, które zmieniają świat na lepsze inwestując swój czas i energię. Fundacja „Otwórz się” przyznała Markowi tytuł Podkastera Roku 2017.

Polecany podcast: Jak tworzyć oferty handlowe – Paweł Tkaczyk

 

4. Klientomania

Maciej Buś, autor podcastu, nazywa siebie Klientomaniakiem. Pomaga markom skutecznie komunikować się z ich klientami oraz budować satysfakcję ze wzajemnej współpracy. W swoich audycjach rozmawia z gośćmi oraz partnerami podcastowymi (Arkiem i Piotrem) o świecie klienta oraz komunikacji firm z ich klientami.

Polecany podcast: Jak tworzyć dobry standard obsługi klienta

 

5. Nikt nas nie uczy, jak sprzedawać

Podcast, którego główną tematyką jest skuteczna sprzedaż i budowanie relacji z klientami. Autorzy audycji, Marcin Hartman i Szymon Chąciak, omawiają techniki sprzedaży na konkretnych przykładach, dzielą się swoimi wskazówkami oraz case’ami dotyczącymi rozwiązań. To właśnie tutaj, dowiesz się jak powinna wyglądać skuteczna oferta sprzedażowa i dlaczego proces sprzedaży zaczyna się właśnie od Ciebie.

Polecany podcast: Zakazane sformułowania w sprzedaży

 

6. Greg Albrecht

Greg ze swoją wnikliwością naświetla sylwetki polskich przedsiębiorców, którzy zbudowali biznes od zera. Z audycji dowiesz się jakie modele myślenia przyjmują goście podcastu, jakie strategie działania i umiejętności zadziałały w prowadzeniu ich biznesu. Te podcast to również druga, bardziej osobista strona biznesu – wolny czas, prezentowane wartości czy zmagania z codziennymi trudnościami jak stres.

Polecany podcast: Jak sprzedawać drożej … i nie przegiąć

 

7. Polskiepodcasty.pl – Kategoria: Sprzedaż

Polskie podcasty to zbiór najciekawszych audycji w jednym miejscu. Znajduję się w nim także kategoria „sprzedaż”, pod którą ukryte są mniej znane perełki dotyczące zagadnień związanych z handlem czy np. zarabianiu w Internecie.

Sprawdź również:  10 wtyczek do Chrome dla każdego dobrego sprzedawcy

Polecany podcast: Kampanie sprzedażowe, czyli zwinny sposób organizacji sprzedaży

 

8. CallPage – Marketing Marathon Podcast

CallPage to polski startup, wspierany przez m.in. fundusze Innovation Nest, Market One Capital, TDJ Pitango oraz Startup Wise Guys. Ten znany, ze stron internetowych sprzedażowy widget, angażuje odbiorców wyskakującym okienkiem, który umożliwia im natychmiastową rozmowę z konsultantem w ciągu 28 sekund.

Polecany podcast: Influencer marketing: jak przekłada się na zyski firmy?

 

9. Marketing B2B – Igor Bielobradek

Igor zajmuje się pomocą firmom B2B w zakresie content marketingu, generowania leadów, automatyzacji marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji w Internecie. Jego ponad 10-letnie doświadczenie pozwala dzielić się swoimi doświadczeniami, ale także zgromadzić grupę czytelników, z którymi dyskutuje o marketingu B2B oraz jego funkcjonowaniu jako wparcie sprzedaży.

Polecany podcast: Czy inwestować w sprzedaż, czy marketing?

 

10. BrandTalks

Brand24 pod okiem Michała Sadowskiego stało się najbardziej profesjonalnym narzędziem monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. BrandTalks to podcast dla przedsiębiorców, marketerów, blogerów i maniaków mediów społecznościowych. Każdy odcinek to duża dawka hacków, studiów przypadków i narzędzi. Wspaniali eksperci dzielą się z publicznością swoimi doświadczeniami w branży internetowej. Wprawdzie audycje są w języku angielskim, ale musisz ich posłuchać!

Polecany podcast: Magic Key to Unlock Social Selling For Your Brand wih Jack Kosakowski

 

Bonus: Najciekawsze zagraniczne podcasty sprzedażowe

 

Podzielcie się swoimi ulubionymi podcastami sprzedażowymi, chętnie dodamy kolejnych, wartościowych twórców tej kategorii.


  • 22
    Udostępnienia
Przewiń do góry