Woodpecker.co – recenzja, opinia i ceny


Czas czytania artykułu: 5 minut(y)

Czy Woodpecker.co, to najlepsze rozwiązanie do cold mailingu dla Twojego zespołu sprzedaży?

Woodpecker.com to jedno z najlepszych dostępnych rozwiązań na rynku do automatyzacji e-mail i follow-up, które w skuteczny i nieskomplikowany sposób mogą pomóc w zarządzaniu działaniami informacyjnymi. Jest to najczęściej wybierany system przez użytkowników, na co najpewniej ma wpływ duża ilość funkcji, które ułatwiają i przyspieszają pracę.

Woodpecker.co daje możliwość personalizacji wiadomości, dzięki czemu żaden wysłany przez Ciebie mail nie będzie wyglądał, jakby napisał go robot. Dzięki temu znacząco zwiększysz ilość interakcji z klientami – osobisty charakter wiadomości zachęca do odczytania maila oraz odpowiedzi na niego. Warto o tym pamiętać. Personalizacja w obecnych czasach jest kluczowa. Masowe, bezosobowe kontakty po prostu nie działają – sprawdzaliśmy to przez ostatnie kilka lat. Klienci nie chcą, aby postrzegano ich przez pryzmat liczby, a nie rzeczywistej osoby, która ma rzeczywiste potrzeby. Jeśli uda Ci się sprawić, że Twój potencjalny klient poczuje się doceniony lub chociaż zauważony – trafisz w dziesiątkę.

 

 

Dojście do perfekcji zajmie trochę czasu, ale potraktuj to, jako proces uczenia się. Jeśli możesz wprowadzić usprawnienie w postaci systemu SaaS, skorzystaj z tego i zobacz, jak z prędkością światła Twoje wyniki poszybują w górę. Na rynku jest tak wiele rozwiązań i wszystkie są tak do siebie podobne, że trudno z marszu wybrać ten, który faktycznie spełni nasze oczekiwania. Dzisiaj przyjrzymy się Woodpecker’owi – może właśnie to jest narzędzie, którego szukasz?

 

Witaj w Woodpecker.co!

Jeśli na stronie głównej powita Cię dzięcioł – dobrze trafiłeś. Zresztą zespół Woodpecker zadbał o to, żebyś od samego początku nie miał wątpliwości, co znajdziesz na tej stronie. Wszystkie opisy są jednoznaczne, zwięzłe i treściwe. Po ich lekturze będzie doskonale wiedział, co możesz osiągnąć, wykorzystując poszczególne funkcje.

Na stronie znajdziesz także krótką prezentację najważniejszych integracji tego rozwiązania oraz rekomendacje realnych użytkowników Woodpeckr.com. To daje Ci możliwość wyobrażenia sobie, jak faktycznie może wyglądać współpraca z tym narzędziem.

 

Dla kogo Czerwony Dzięcioł?

Wiadomo, że „jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego“, dlatego pomimo tego, że każdy może z powodzenie zastosować u siebie Woodpecker.co, największe korzyści z korzystania z platformy wyniosą:

  • agencje digitalowe
  • agencje pozyskujące i generujące leady
  • agencje rekrutacyjne
  • SaaS
  • konsultanci
  • różnego rodzaju platformy

Niezależnie od tego, do której kategorii należysz, będziesz mógł pracować z narzędziem na wiele sposobów. Przyjrzyjmy się zatem najważniejszej części tego rozwiązania: cechom produktu.

 

Jakie możliwości daje Woodpecker.co?

Wiele osób wybierając oprogramowanie dla swojej firmy, stawia na mnogość  jego funkcji. Świetnie, jeśli system daje wiele możliwości, ale co z tego, jeśli 70% z nich nigdy nie wykorzystasz? Musisz zastanowić się, jaki cel chcesz uzyskać i jakie narzędzia będą Ci do tego potrzebne. Nie ma sensu inwestować w rozwiązania, które do niczego się nie przydadzą.

Sprawdź również:  8 porad, jak rozwijać karierę sprzedażową w niepewnych czasach

 

Kluczowe funkcje platformy Woodpecker.co to:

  • Automatyzacja follow-up
  • Wysyłanie personalizowanych wiadomości e-mail
  • Bezpieczeństwo
  • Praca w zespole
  • Testy A / B
  • Funkcje agencji

AUTOMATYZACJA FOLLOW-UP

Sandra Wilk, Content Marketing Specialist at Woodpecker.co podpowiada: „Followupowanie jest bardzo ważne, bo znacząco zwiększa szanse na uzyskanie odpowiedzi. Z naszych obserwacji wynika, że kampania z pierwszym emailem i jednym followupem może pomóc skonwertować o 22% potencjalnych klientów więcej niż taka, w której wysyłamy tylko jeden email. Optymalna liczba to zwykle 2-3 followupy, ale to zależy od wielu czynników.” Na poparcie statystyk, Sandra odsyła naszych czytelników do artykułu „These Stats Prove The Importance of Follow-up Emails„.

Narzędzie pozwala na stworzenie kilku różnych, automatycznych działań następczych, które są uruchamiane przez określone zdarzenia. Wybrana wiadomość zostaje aktywowana, jeśli wstępnie ustawiony warunek zostanie spełniony, a jeśli nie – kampania po prostu trwa dalej. Jeśli prawidłowo wykorzystasz tę funkcję, zaoszczędzisz mnóstwo czasu i energii na inne zadania.

 

 

Funkcje automatyzacji follow-up obejmują planowanie konkretnej daty wysyłki maili, z uwzględnieniem stref czasowych, a także częstotliwość wysyłania wiadomości, wedle własnych potrzeb. Po otrzymaniu odpowiedzi od klienta, Woodpecker zatrzyma dla niego kampanię, dzięki czemu unikniesz sytuacji, w której wysyłasz wiadomości klientom, którzy nawiązali już z Tobą kontakt. Kiedy zechcesz ponownie uruchomić cały proces – masz taką możliwość. Do dyspozycji będzie kalendarz, w którym musisz jedynie wskazać datę rozpoczęcia kolejnej kampanii. Banalnie proste, prawda?

 

PERSONALIZOWANE WIADOMOŚCI

Aby upodobnić się do ręcznego wysyłania wiadomości, Woodpecker.co zastosował funkcję imitującą ludzkie zachowania i wysyła wiadomości pojedynczo, o losowo wybranych porach. Pomaga to na uniknięcie wylądowania wiadomości w folderze SPAM.

Z racji tego, że personalizacja zwiększa współczynnik dostarczalności, jak żadna inna metoda, Woodpecker daje możliwość wprowadzenia wielu niestandardowych pól, np.: numer telefonu, stanowisko, dział. Dzięki ich wykorzystaniu Twoje kampanie nie będą bezosobowe, a to kluczowe w kontekście sukcesu kampanii.

Jeżeli korzystasz z poczty u jednego z poniższych dostawców, z łatwością połączysz swoje konto z Woodpecker.co:

  • Gmail
  • Microsoft365
  • Microsoft Exchange

 

BEZPIECZEŃSTWO

Narzędzie „z dzięciołem“ stara się, aby Twoje kampanie były maksymalnie wolne od błędów, dlatego umożliwia automatyczne sprawdzenie kampanii pod kątem duplikatów. Dzięki temu unikniesz dublowania wiadomości wysłanych dla jednego adresu, co automatycznie zostaje uznane za SPAM i trafia do folderu z niechcianymi przesyłkami. Woodpecker.co sprawdzi także Twoją listę mailingową pod kątem nieistniejących adresów mailowych lub innych nieprawidłowości, które zakwalifikują kampanię, jako spamerską.

Aby maksymalnie zabezpieczyć Twoją domenę przed wpisaniem na „czarną listę“, narzędzie śledzi wszystkie twarde i miękkie odbicia wiadomości. Dzięki temu będziesz traktowany, jako dostawca wartościowych treści, nie spamu. Jeśli to Ty chcesz umieścić na swojej liście domeny, z którymi nie chcesz się kontaktować, także masz taką możliwość!

Sprawdź również:  Usługi telemarketingowe - jak prowadzić skuteczny telemarketing?

Przed wysyłką masz możliwość podejrzenia wiadomości i wyłapania błędów, które mogą obniżyć skuteczność wysyłki. Przy okazji możesz także sprawdzić, czy wszystkie personalizowane pola wypełniły się odpowiednio i czy wiadomość w skrzynce klienta będzie się dobrze prezentowała. Jeśli Woodpecker.co wyłapie przed wysyłką brak jakiejś istotnej informacji, czy pola niestandardowe, zablokuje wysyłkę do tego adresata i da Ci możliwość korekty.

 

PRACA W ZESPOLE

Praca z zespołem kompetentnych ludzi zwiększa szansę na powodzenie kampanii. Dlatego tak ważna jest zespołowa współpraca przy zadaniach i projektach, jeśli zależy nam na optymalnych wynikach. W kontekście mailingu wiąże się to jednak z pewnymi komplikacjami – cały zespół pracuje na tej samej bazie klientów, łatwo więc o duplikowanie kontaktów. Na szczęście Woodpecker zaradził także temu problemowi.

W trakcie wprowadzania bazy klientów do kontaktu system automatycznie porównuje kontakty z innych kampanii i informuje Cię, jeśli któryś adres został już wykorzystany. Masz wtedy dwa wyjścia – usuwasz kontakt z listy lub akceptujesz ponowny kontakt. Wszyscy członkowie zespołu projektowego na bieżąco mogą śledzić postępy innych kampanii, porównywać wyniki, sprawdzać materiały. Łatwo też wyróżnić aspekty, na które należy położyć większy nacisk, aby zwiększyć ogólny wynik kampanii. Pracownicy agencji mogą swobodnie przełączać się między widokiem firmowym, a widokiem kampanii klienta.

Przejrzystość, ład i porządek w kampaniach – to naprawdę nieprzesadzona opinia o Woodpecker.co

 

TESTY A/B

Testowanie kampanii jest niezbędne, jeśli chcesz, aby odnosiły sukces. Pozwala to na wprowadzenie zmian w kampaniach, które podniosą współczynnik klikalności. Znajomość zmiennych, które mają wpływ na jakość kampanii jest niezbędna do jej efektywnego przeprowadzenia.

Woodpecker śledzi na bieżąco kampanie i informuje każdorazowo kiedy:

  • mail został otwarty
  • otrzymałeś odpowiedź na swojego maila
  • ktoś kliknął w link zamieszczony w wiadomości

Funkcja testów A / B będzie śledzić wszystkie współczynniki otwarcia, odpowiedzi i kliknięć, aby wygenerować dokładne statystyki, które pomogą Ci zoptymalizować kampanie i zmaksymalizować tym samym liczbę konwersji.

 

FUNKCJE AGENCJI

Jeśli pracujesz w agencji digitalowej, pozyskującej leady lub każdej innej – Woodpecker.com jest dla Ciebie stworzony. Platforma zawiera unikalny zestaw funkcji przeznaczony właśnie agencjom.

Poprawa przepływu pracy w agencji z Woodpecker.co będzie dziecinnie proste. Możesz uzyskać dostęp do listy klientów z poziomu platformy i zalogować się do ich kont za pomocą jednego kliknięcia. Pozwoli ci to zaoszczędzić dużo czasu i wysiłku.

Możesz aktywować i dezaktywować kampanie swoich klientów w mgnieniu oka – wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć suwak włączania / wyłączania. Wysyłanie wiadomości powitalnych, zaproszeń, linków aktywacyjnych jest równie łatwe. To doskonałe rozwiązanie do wysyłki cold mailingów.

 

Woodpecker.co oferuje 3 plany cenowe:

  1. STARTUP – 40$/mies. lub 33$/mies. przy płatności za rok z góry
  2. TEAM PRO – 50$/mies. lub 42$/mies. przy płatności za rok z góry
  3. ENTERPRISE – na zamówienie

Informacje na temat funkcji w każdy z wybranych planów znajdziesz na stronie: https://woodpecker.co/pricing/


Przewiń do góry