8 narzędzi do automatyzacji sprzedaży na LinkedIn’ie


Czas czytania artykułu: 4 minut(y)

Media społecznościowe są ważnym kanałem komunikacji dla marketerów i sprzedawców.

W przypadku działalności w sektorze B2B i kierowaniu swoich usług lub produktów do klientów biznesowych szczególnie duże znaczenie ma platforma LinkedIn. Właśnie na tej platformie można znaleźć ogromną liczbę potencjalnych klientów w praktycznie każdej branży. Jak zatem można sobie ułatwić wykorzystanie LinkedIn w celach biznesowych i w marketing automation?

 

Czym jest LinkedIn Marketing Automation?

LinkedIn Automation to forma automatyzacji marketingu używana na LinkedIn. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi do automatyzacji na LinkedIn możesz wysyłać, odbierać i odpowiadać na wiadomości na LinkedIn. Inny narzędzia pomagają z kolei w lead generation i docieraniu do nowych potencjalnych klientów. LinkedIn Automation możesz wykorzystać na praktycznie każdym etapie przeprowadzania potencjalnego klienta przez lejek sprzedażowy. Podobnie jak wszystkie popularne narzędzia marketingowe, narzędzia LinkedIn pozwalają zyskać zarówno na ilości, jak i jakości. Dzięki wykorzystaniu takich narzędzi możesz dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów i oszczędzić przy tym ogromną ilość czasu. Automatyzacja oferuje również szerokie możliwości targetowania pozwalają na personalizację wiadomości. Dużą zaletą LinkedIn Automation jest także możliwość integracji większości narzędzi używanych do automatyzacji niektórych procesów biznesowych na LinkedIn z zewnętrznym oprogramowaniem wykorzystywanym w firmie.

 

1. Lempod

Lempod to narzędzie do automatyzacji ma LinkedIn, które pomaga zwiększyć liczbę wyświetleń postów na platformie, dzięki czemu możesz dotrzeć do nawet 10 razy większej liczbie odbiorców. Lempod to największy rynek LinkedIn Engagement Pods, w którym inni twórcy treści mogą automatycznie wspierać swoje posty wzajemnym zaangażowaniem. Odbiorców w Lempod można filtrować na podstawie lokalizacji i branży. Algorytmy LinedIna mogą zwiększyć wyświetlenia postu, jeśli zauważą, że Twoje treści zdobędą setki polubień i komentarzy w ciągu pierwszych 24 godzin. Musisz mieć jednak świadomość, że nie ma narzędzia, które zdziałałoby magię i poprawiłoby Twoje posty na LinkedIn, jeśli publikujesz mało wartościowe treści.

 

2. Expandi

Expandi to kolejne narzędzie Linkedin Automation, które pomaga swoim użytkownikom w automatycznym generowaniu nowych leadów na LinkedIn. Expandi pomaga również w tworzeniu i przeprowadzaniu jednocześnie wielu kampanii reklamowych dla różnych nisz rynkowych. To narzędzie zarządza również spersonalizowanymi automatycznymi wiadomościami w imieniu Twojej firmy. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika pulpitowi nawigacyjnemu Expandi zapewnia organizacjom lepszy wgląd w aktywne kampanie reklamowe oraz lepsze zrozumienie wartości poszczególnych leadów. Expandi to jedno z najbezpieczniejszych na rynku narzędzi do automatyzacji LinkedIn, generowania leadów i docierania do potencjalnych klientów. Dzięki Expandi możesz zarządzać swoją skrzynką odbiorczą i zwiększyć zaangażowanie klientów.

 

3. Phantombuster

PhantomBuster to narzędzie do automatyzacji LinkedIn, które pomaga rozwijać firmę, automatyzując procesy marketingowe. Posiada szereg przydatnych funkcji, z których możesz skorzystać, takich jak np. opcja docierania do klientów konkurencji. PhantomBuster to platforma API pozwalająca wybrać i uruchomić akcję, którą chcesz wykonać w określonym momencie. W przypadku LinkedIn istnieje 28 modeli działań, które możesz wdrożyć w swoich kampaniach PhantomBuster, a korzystając z nich, możesz np. zebrać wszelkie informacje z LinkedIn (np. z profili potencjalnych klientów). Phantombusters to rozwiązanie stworzone przede wszystkim, aby pomóc zespołom sprzedaży i marketingu w firmach różnej wielkości gromadzić informacje z LinkedIn, Twittera, Instagrama, Facebooka i innych platform w celu ułatwienia zarządzania relacjami z klientami i lead generation.

 

4. Skylead

Skylead pozwala skutecznie targetować i kontaktować się z potencjalnymi klientami. Skylead umożliwia łatwe budowanie silnych relacji z potencjalnymi klientami i zwiększanie szans na ich konwersję poprzez dostosowywanie wiadomości i tworzenie sekwencji działań w ramach kampanii marketingowej. Stworzenie kampanii za pomocą Skylead zajmuje tylko kilka minut, a reszta pracy jest wykonywania automatycznie. Niezależnie od tego, czy chcesz wyświetlić profil potencjalnego klienta i skontaktować się z nim, możesz to wszystko zrobić w jednym miejscu. Największą zaletą Skylead jest marketing automatization i możliwość łączenia wielu funkcji w jednym miejscu.

 

5. Zopto

Zopto to oparte na chmurze narzędzie do automatyzacji LinkedIn, które pomaga zautomatyzować procesy generowania leadów na LinkedIn w celu pozyskiwania nowych klientów. Funkcje dostępne w Zopto obejmują pulpit nawigacyjny na żywo, raporty i statystyki dotyczące kampanii i działań mających na celu zdobycie nowych klientów. Jego intuicyjny, przyjazny dla użytkownika interfejs jest łatwy w użyciu, nawet dla początkujących. Aby rozpocząć korzystanie z Zopto, wszystko, co musisz zrobić, to: założenie konta, wybór grupy docelowej oraz wybór działań, które chcesz zrealizować.

 

6. Lead Connect

Lead Connect to tradycyjne narzędzie do LinkedIn Automation i lead generation. Umożliwia użytkownikowi znalezienie potencjalnych klientów na podstawie różnych filtrów i rozwijanie relacji z nimi. To narzędzie pomaga generować wysokiej jakości leady z LinkedIn. Jest przeznaczony do wysyłania wielu spersonalizowanych wiadomości, które zazwyczaj cechują się wysokim poziomem konwersji. Aby spersonalizować Twoją odpowiedź na wiadomość od potencjalnego klienta, Lead Connect zatrzyma Cię z dalszymi działaniami i powiadomi Cię, gdy otrzymasz odpowiedź od odbiorcy.

 

7. TexAu

TexAu to narzędzie do automatyzacji działań na LinkedIn do generowania nowych potencjalnych klientów poprzez automatyzację wielu procesów i szybkie angażowanie odbiorców. TexAu pomaga Ci łatwo połączyć się i zaangażować potencjalnych klientów, którzy zostawili komentarz pod Twoim postem, pracują dla konkretnej firmy lub po prostu znalazłeś ich w wynikach wyszukiwania. W sumie TaxAu oferuje 33 rodzaje różnych działań. Należą do nich m.in. zbieranie i obrabianie danych z różnych platform społecznościowych (nie tylko LinkedIn), automatyzacja wysyłania proś o połączenie oraz dostęp do ponad 1000 integracji.

 

8. Octopus CRM

Octopus to ostatnie narzędzie do automatyzacji na LinkedIn, które znajduje się na naszej liście. Dzięki Octopus CRM możesz wykonać wiele czynności, takich jak np. wysyłanie zautomatyzowanych i spersonalizowanych próśb o połączenie, analizowanie skuteczności kampanii na LinkedIn, automatyczne przeglądanie profili LinkedIn Twoich potencjalnych klientów oraz eksportować dane do zewnętrznych narzędzi. Octopus CRM to kompleksowe oprogramowanie do automatyzacji LinkedIn przeznaczone dla marketerów i właścicieli firm, które cechuje się bardzo wysokim poziomem skuteczności. Ponadto Octopus CRM pozwala na zbudowanie lejka sprzedażowego na LinkedIn i łatwe przekształcanie odbiorców w klientów.

5/5 - (1 ocen/y)

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top