Drip marketing campaigns


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

To zautomatyzowany zestaw wiadomości e-mail, które są wysyłane w określonym czasie.

Celem jest zaangażowanie potencjalnych klientów i wypchnięcie ich na kolejne etapy lejka zakupowego. Na przykład, jeśli ktoś zarejestrował się na seminarium internetowe dotyczące produktu, ale jeszcze nie wywołał zakupu, możesz wysłać mu studium przypadku, które posłuży jako dowód społeczny i może wywołać pytanie dotyczące zakupu lub sprzedaży.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top