Dowód społeczny (Social proof)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Jest to zasada psychologiczna, w której ludzie mają tendencję do podążania za tym, co większość robi wokół nich.

Zasadniczo marketerzy wykorzystują dowód społeczny jako taktykę zwiększania konwersji na wiele sposobów. Obejmują one referencje klientów, wzmianki w mediach, licznik udostępnień w mediach społecznościowych, certyfikaty, studia przypadków, liczbę subskrybentów, oceny i recenzje, statystyki w czasie rzeczywistym itp.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top