Marketing Automation


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Automatyzacja marketingu (marketing automation) oznacza używanie oprogramowania, które automatyzuje zadania marketingowe.

Zadania te obejmują powtarzalne czynności, takie jak wysyłanie wiadomości e-mail, posty w mediach społecznościowych i inne czynności w witrynie. Wiele platform do automatyzacji marketingu bazuje na rozbudowanym komponencie analitycznym. Śledzi to zachowanie w witrynie i na tej podstawie personalizuje dalszą komunikację.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top