Testy A/B


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Testy A/B mają na celu przetestowanie dwóch lub więcej wersji tej samej strony internetowej, w celu określenia, która wersja działa lub konwertuje lepiej.

W rzeczywistości testy pomagają zrozumieć skuteczność zmian w projekcie lub zawartości stron internetowych, porównując wydajność wielu wersji. Testy A/B można także prowadzić w odniesieniu do tytułów cold maili oraz innych elementów związanych z kampaniami generowania leadów jak: skrypt rozmowy, wygląd reklamy graficznej, treść reklamy czy jej nagłówki. Testować można w zasadzie wszystko i jest to podejście, które przynosi wymierne efekty w postaci stale zwiększającej się konwersji. Przykładem kolejnych testów A/B jest również liczba i nazwa pól formularza na landing page.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top