Współczynnik odrzuceń e-mail (Email Bounce Rate)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

To niewielki procent wysłanych wiadomości email lub newsletterów.

Odpowiada za wiadomości, które nie zostały dostarczone do skrzynki odbiorczej adresata, więc zostały odesłane z powrotem lub odrzucone. Wysoki współczynnik odrzuceń oznacza nieaktualną bazę subskrybentów z nieprawidłowymi lub nieużywanymi od dawna adresami e-mail.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top