Współczynnik konwersji (Conversion Rate)


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Liczba osób, które wypełniły formularz na stronie docelowej, podzielona przez całkowitą liczbę osób, które odwiedziły tę stronę.

Niski współczynnik konwersji na stronie docelowej może oznaczać, że strona wymaga optymalizacji. Na przykład, jeśli 100 osób wejdzie na stronę docelową, a 10 osób wypełni formularz, strona docelowa ma współczynnik konwersji na poziomie 10%.

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.

    View all posts

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top