Czas czytania artykułu: < 1 minuta
Jest to rodzaj interaktywnej treści lub ankiety, która wykorzystuje format pytań i odpowiedzi w celu zebrania odpowiednich informacji o potencjalnym kliencie.
Na podstawie danych wprowadzonych przez użytkownika tworzony jest dopasowany wynik np. oferty, pakietu. Ponadto zebrane dane mogą pomóc marketerom profilować potencjalnych klientów i wysyłać treści pasujące do osobowości ich kupujących. Punktacja leadów to także technika przypisywania oceny potencjalnemu klientowi na podstawie różnych atrybutów, takich jak demografia lub zachowanie w witrynie. Na przykład, jeśli potencjalny klient pobierze ebooka, możesz dać mu 10 punktów. Podobnie, jeśli poprosi o demo Twojej aplikacji, otrzyma 40 punktów.
Więcej o lead scoring dowiesz się na naszym blogu: https://hotlead.pl/pozyskiwanie-klientow/lead-scoring-czyli-jak-ocenic-jakosc-potencjalnego-klienta/