Lead scoring


Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Jest to rodzaj interaktywnej treści lub ankiety, która wykorzystuje format pytań i odpowiedzi w celu zebrania odpowiednich informacji o potencjalnym kliencie.

Na podstawie danych wprowadzonych przez użytkownika tworzony jest dopasowany wynik np. oferty, pakietu. Ponadto zebrane dane mogą pomóc marketerom profilować potencjalnych klientów i wysyłać treści pasujące do osobowości ich kupujących. Punktacja leadów to także technika przypisywania oceny potencjalnemu klientowi na podstawie różnych atrybutów, takich jak demografia lub zachowanie w witrynie. Na przykład, jeśli potencjalny klient pobierze ebooka, możesz dać mu 10 punktów. Podobnie, jeśli poprosi o demo Twojej aplikacji, otrzyma 40 punktów.

Więcej o lead scoring dowiesz się na naszym blogu: https://hotlead.pl/pozyskiwanie-klientow/lead-scoring-czyli-jak-ocenic-jakosc-potencjalnego-klienta/

Oceń artykuł - Dziękujemy : )

Autor artykułu:

  • hotLead.pl

    Pozyskiwanie klientów, generowanie leadów sprzedażowych (B2B), outsourcing sprzedaży w Polsce i zagranicą. Skup się na obsługiwaniu, a nie pozyskiwaniu klientów i zajmij się tym, co naprawdę ważne dla Twojej firmy.


Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top