Call Center Wrocław

Prowadzisz swój biznes na terenie Wrocławia? Szukasz nowych okazji biznesowych, potencjalnych klientów, szans na zwiększenie sprzedaży usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Chcąc uzyskać więcej informacji na temat produktu czy usługi oferowanych przez daną firmę lub złożyć skargę, zawiadomienie czy też skontaktować się z wybranym działem lub pracownikiem praktycznie każda osoba jest najpierw łączona z call center. Miejsce to stanowi bardzo ważną część każdego przedsiębiorstwa, które w profesjonalny sposób oferuje swoje usługi lub produkty. Warto zatem wiedzieć co należy do obowiązków call center i dlaczego warto inwestować oraz rozwijać ten biznes.

Czym jest usługa call center?

W oparciu o definicję usługa call center stanowi jeden z działów w każdym dobrze prosperującym przedsiębiorstwie, którego zadaniem jest szeroko rozumiana obsługa klienta.

Polega ona na tzw. obsłudze przedsprzedażowej tj. wstępne przedstawienie produktu lub usługi wraz z opisem oraz udzieleniem odpowiedzi na nurtujące pytania oraz na obsłudze posprzedażowej, która polega na przyjmowaniu wszelkich próśb, skarg, oraz dokumentacji w celu wyjaśnienia wątpliwości dla danego klienta. 

Obsługa w call center z reguły polega na przyjmowaniu telefonów, dokumentów oraz korespondencji mailowej od wszystkich klientów. Następnie w wyznaczonym terminie czasu każdy przypadek jest osobno traktowany tj. do każdego przypadku pracownik musi podejść indywidualnie w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Ostatnim etapem jest ponowny kontakt z klientem w celu przedstawienia oferty lub wyjaśnieniu zaistniałej sytuacji. Coraz częściej można spotkać się z dodatkowymi usługami call center jak np. czat na żywo z pracownikiem lub powiadomienia SMS.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

Oferta call center we Wrocławiu

We Wrocławiu funkcjonuje wiele firm, które oferują profesjonalne usługi call center dla klientów zewnętrznych. W ramach współpracy firmy call center są w stanie zaoferować pomoc w zakresie telemarketingu, infolinii, czy też usługi przyjmowania i procesowania dokumentów, próśb oraz wszelkiej innej formy korespondencji ze strony klientów danej firmy. 

Dlaczego warto rozwijać biznes we Wrocławiu?

Powodów, dla których warto rozwijać biznes we Wrocławiu jest bardzo wiele. Przede wszystkim Wrocław kojarzony jest jako miasto młodych osób. W mieście mieszka bardzo dużo młodych osób, które są zmotywowane do samorozwoju i doskonalenia swoich umiejętności w wybranej dziedzinie, dzięki czemu miasto może się swobodnie i szybko rozwijać. 

Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

Co więcej dzięki wsparciu z wielu źródeł miasto ma olbrzymie zasoby dotyczące kapitału, które może swobodnie inwestować w różne dziedziny. Co więcej wiele zarówno polskich jak i zagranicznych korporacji oraz firm ma tutaj swoje siedziby prowadzące profesjonalne usługi dla klientów z całego świata. Dodatkowo miasto jest jednym z największych miast w Polsce i posiada bardzo dobrą komunikację z pozostałymi częściami kraju, dzięki czemu przedsiębiorstwa mogą prężnie działać.

Rozwój swojego biznesu we Wrocławiu nieodzownie łączy się z korzystaniem z usług call center. Wiele firm nie chcąc wygospodarować miejsca w swojej siedzibie poszukuje profesjonalnej obsługi call center, aby świadczyć jak najwyższej jakości obsługę.Dlatego też we Wrocławiu można znaleźć wiele firm zajmujących się branżą call center, które oferują swoje usługi dla wielu zewnętrznych klientów w odpowiedniej cenie.

Outsourcing sprzedaży we Wrocławiu

Jednocześnie wraz z podjęciem decyzji o rozwoju biznesu we Wrocławiu warto również zapoznać się z outsourcinigiem sprzedaży jakie to miasto oferuje. Według definicji outsourcing sprzedaży polega na prowadzeniu działalności handlowej z wykorzystaniem zewnętrznych zasobów kadrowych oraz infrastrukturalnych. Innymi słowy outsourcing sprzedaży polega na zleceniu całości lub jedynie części danego procesu zewnętrznej firmie np. call center do obsługi klientów. Istnieje wiele korzyści skorzystania z usługi outsourcingu. Można do nich zaliczyć m.in.:

  • Wzrost oszczędności w przedsiębiorstwie – polega on na obniżeniu kosztów wykonywanej pracy w porównaniu z sytuacją gdyby dana część procesu w firmie była w jej siedzibie. Przykładem takiego działania jest zlecenie call center obsługi posprzedażowej klientów (oszczędność może wynikać np. ze zmniejszonych kosztów wynajmu powierzchni dla pracowników);
  • Znaczące odciążenie kadry pracowniczej firmy z nadmiernych obowiązków – dzięki zastosowaniu ousrourcingu sprzedaży wykwalifikowani pracownicy mogą skupić się wyłącznie na zadaniach i projektach przeznaczonych wyłącznie dla nich bez konieczności realizacji dodatkowych zadań;
  • Powstawanie nowych pomysłów – dzięki zleceniu zewnętrznej firmie części zadań może powstać wiele pomysłów usprawniający proces na przykład obsługi klienta;
  • Dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych w danej dziedzinie – dzięki temu zjawisku większość przedsiębiorstw ma dostęp jak najlepszej obsługi klienta dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań IT;

Dzięki powyższym kryteriom można śmiało stwierdzić, iż outsourcing we Wrocławiu będzie idealnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorstwa. Chcąc zmniejszyć liczbę dodatkowych obowiązków dla swoich pracowników, zmniejszyć koszty prowadzenia działalności oraz uzyskać dostęp do nowych i świeżych pomysłów outsourcing wydaje się być najlepszym rozwiązaniem dla prowadzenia i rozwoju biznesu we Wrocławiu.

Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

Przewiń do góry