Call Canter Kraków

Prowadzisz swój biznes na terenie Krakowa? Szukasz nowych okazji biznesowych, potencjalnych klientów, szans na zwiększenie sprzedaży usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Firma, która chce się cały czas rozwijać, każdego dnia myśli o tym jak usprawnić pewne procesy pojawiające się w firmie, a zajmują dużo czasu lub zasoby ludzkie. Nie bez powodu niektóre zadania są przekazywane do firmy zewnętrznej, która swoimi mocami przerobowymi, a także doświadczonym personelem jest zdolna do tego, aby zadbać o obsługę klienta i pomóc firmie w rozwoju. Dlatego tak bardzo ważne są usługi Call Center jest to rozwiązanie, które z roku na rok coraz bardziej zyskuje na swojej popularności i coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z takich usług i powierzenie im części swoich obowiązków.

Czym jest usługa Call Center?

Firma, która oferuję takie usługi posiada w ofercie dwa rodzaje połączeń. Mogą to być połączenia przychodzące i wychodzące. Kontakt z klientem jest bardzo ważny. W ten sposób buduje się bardzo ważne w dzisiejszych czasach relacje, a co za tym idzie firma podnosi swoje zyski, ponieważ klient staje się lojalny wobec firmy. 

Nie od dziś wiadomo, że lubimy robić interesy z osobami, które lubimy. Właśnie dlatego usługi Call Center są ważne. Według statystyk na chwilę obecną z zewnętrznych usług korzystają w Polsce firmy w każdej branży. 

Dobrze przeprowadzony kontakt telefoniczny to nie nachalna sprzedaż, ale wyczucie odpowiednich potrzeb i zadbanie o to, aby klient dostał to czego oczekuje. Nie mówimy tylko o sprzedaży, ponieważ może to być też obsługa klienta lub rodzaj działań. Usługa ta, ma sprawić, że w Twojej firmie będziesz mógł się skupić na tym, na czym najbardziej Ci zależy. Jest to bardzo opłacalne, ponieważ stworzenie swojego wewnętrznego działu zajmującego się obsługą klienta czy sprzedażą, wiąże się z dużo wyższymi wydatkami. Trzeba mieć doświadczonych handlowców czy odpowiednich ludzi. Firmy mające w swojej ofercie usługi Call Center w ten sposób ograniczają Twoje wydatki, a zaoszczędzone pieniądze możesz przeznaczyć na jeszcze większy rozwój.

Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Oferta Call Center w Krakowie

    W każdym większym mieście istnieje kilka takich firm, które mają w swoich usługach obsługę firm i pomoc usług telemarketingowych. Jak więc wybrać odpowiednią? To co jest bardzo ważne to postawienie na jakość świadczonych usług i umiejętności. Tylko dobrze wyspecjalizowana firma może przynieść niesamowitą korzyść dla Twojej firmy. Call Center Kraków posiada takie usługi:

     

    • utrzymywaniem obecnych klientów – pielęgnowanie relacji i budowanie nowych to coś co w biznesie jest bardzo ważne. Konsultanci Call Center opierają swoje działania na pogłębianiu zaufania klienta danej firmy, tak aby utrzymywać jego zadowolenie i satysfakcje z dokonanego zakupu.
    • umawianie klientów na spotkania biznesowe – firma, która się w tym specjalizuje potrafi umówić kilkanaście takich spotkań w ciągu jednego dnia. Handlowiec w ten sposób może podnieść swoją efektywność i oszczędność czasu.
    • badanie rynku – opinie na dany temat też są bardzo ważne. Jeśli potrzebujesz przeprowadzić ankietę czy sondaże, zgłoś się do firmy, która ma to w swojej usłudze.
    • zdobywanie klientów – jest to jedna z najpopularniejszych usług jeśli chodzi o telemarketing. Skupia się ona na pozyskiwaniu nowych zamówień dla firmy. Firma Call Center Kraków przekazuje skutecznie klientowi informacje o korzyściach danego produktu.
    • dział reklamacji –  ten rodzaj usług jest bardzo ważny, ponieważ oszczędza nam to czas i pieniądze

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Nie są to oczywiście wszystkie możliwości firm, które mają w swojej ofercie usługi Call Center. Jeśli zależy Tobie na dotarciu do właściwej firmy, musisz poświęcić chwile, aby wyselekcjonować te, które Tobie najbardziej odpowiadają. Umów się na prywatne spotkanie lub rozmowę, poświęć chwile czasu na to, aby dobrze dobrać partnerów biznesowych, ponieważ to ile czasu poświęcisz na samym początku w późniejszym czasie w bardzo fajny sposób może Tobie zaowocować w postaci większych zysków Twojej firmy.

    Dlaczego warto rozwijać biznes w Krakowie?

    Kraków to niesamowite miasto. Pełne możliwości i rozwoju. Liczba uczelni wyższych, studentów stanowią ważny miernik jeśli chodzi o potencjał naukowy. Miasto to posiada 23 uczelnie wyższe i dysponuje bardzo dużą liczbą osób wysoko wykwalifikowanych. Zatrudnienie nowych osób do swojej firmy nie stanowi problemu, a przecież firmę tworzą ludzie. Z roku na rok coraz więcej międzynarodowych korporacji świadczących usługi w nowych mediach i nie tylko przenosi się do Krakowa. Miasto to sprzyja rozwojowi, a możliwości, które daje sprawiają, że firma każdego dnia może się rozwijać jeszcze bardziej. Nie tylko wtedy kiedy prowadzimy biznes lokalny, ale i międzynarodowy.

     

    Outsourcing sprzedaży w Krakowie

    Kiedy już odnajdziesz swojego partnera biznesowego i nawiążesz współprace z zewnętrznym Call Center może ona przynieść bardzo wiele korzyści. Wyspecjalizowane firmy działające w tym obszarze bardzo często przewyższają efektywnością pracy biura wewnętrznego. Oto przykłady najistotniejszych zalet:

    • optymalizacja kosztów – jest to podstawowy atut współpracy z firmą Call Center Kraków. Nie musimy szkolić nowych pracowników i ich zatrudniać, ponieważ dana firma posiada już taką kadrę. Nie musimy też wynajmować dużej powierzchni biurowej. To wszystko jest po stronie firmy, której to zlecamy. W ten sposób oszczędzamy pieniądze.
    • specjalizacja – telemarketing to trudny temat, ponieważ posiadamy różne doświadczenia. Dlatego tak ważne jest, aby posiadać odpowiednie osoby w swojej pracy. Firmy, które posiadają w swojej ofercie usługi wsparcia sprzedaży czy inne, polegające na budowaniu relacji są dużo lepiej wyspecjalizowane w tych procesach.
    • oprogramowanie – bardzo często nie są to już szablonowe rozwiązania. Coraz częściej są to spersonalizowane oprogramowania pomagające ściśle dopasować się do danej branży

    Korzystanie z firm zewnętrznych usług telemarketingowych jest bardzo ważne. Firmy posiadają ogromne doświadczenie, które będą w stanie zastosować do każdego rodzaju usług, a odpowiedni zespół zadba o to, aby klient czuł, że rozmawia z profesjonalną firmą, której zależy nie na tym, aby coś wcisnąć, ale na tym, by zbudować relacje.

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry