3 przykazania skutecznego menadżera sprzedaży

Wśród menadżerów sprzedaży wciąż niedoceniana jest waga odpowiedniego wspierania podlegających im zespołów przedstawicieli handlowych. A przecież im bardziej doświadczony i skuteczniejszy team, tym łatwiejsze zadanie ma menadżer. I odwrotnie: nieskuteczni ludzie są w stanie pogrzebać szanse nawet najlepszego produktu na …

3 przykazania skutecznego menadżera sprzedaży Czytaj więcej »

Niekomfortowa, ale skuteczna strategia sprzedaży

Żmudna praca i miesiące przeznaczone na wykreowanie szans sprzedażowych. Przepuszczenie okazji na zamknięcie ‚deala’, szczególnie w takiej sytuacji, potrafi zniechęcić, a nawet prowadzić do załamania nerwowego. Jednakże, takie sytuacje zdarzają się często, szczególnie, gdy na spotkania i poznanie klienta zostało przeznaczone …

Niekomfortowa, ale skuteczna strategia sprzedaży Czytaj więcej »

6 polskich i ultra efektywnych narzędzi sprzedażowych. Czy na pewno je znasz?

Ludzki element sprzedaży nigdy nie zniknie – to fakt. Faktem jest również to, że sprzedaż jest długim procesem. Po co więc utrudniać to, co i tak nie zawsze należy do najłatwiejszych? Nowoczesny sprzedawca wykorzystuje mądre narzędzia, które wpływają na jego …

6 polskich i ultra efektywnych narzędzi sprzedażowych. Czy na pewno je znasz? Czytaj więcej »

Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela

„Proszę, to moja wizytówka” – w taki sposób często zaczynamy lub kończymy spotkania biznesowe. W tzw. realu pozostawienie kontaktu do siebie jest dość proste, buduje nasz wizerunek i umożliwia zachowanie podstawowych zasad służbowego savoir-vivre. Co, jeśli nie mamy możliwości nawiązania …

Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela Czytaj więcej »

Konferencje sprzedażowe w 2020 roku

Według naszych szacunków, w Polsce zatrudnionych jest ok. 130 tys. osób związanych ze sprzedażą. Do tego grona należą: Dyrektorzy sprzedaży, Managerowie sprzedaży, Przedstawiciele handlowi, Pracownicy call center oraz Sprzedawcy. Konferencjami sprzedażowymi interesują się także Właściciele firm, Ownerzy serwisów internetowych czy …

Konferencje sprzedażowe w 2020 roku Czytaj więcej »

Przyszłość generowania leadów, 5 trendów na 2020 rok + Infografika

Spójrzmy prawdzie w oczy, generowanie leadów stało się priorytetowym narzędziem strategii bezpośrednio wpływającym na sprzedaż. Na szczęście wyszło już poza działy marketingowe i realnie konkuruje z ich kanałami, których rola do tej pory ogranicza się jedynie do zapewnienia ruchu i …

Przyszłość generowania leadów, 5 trendów na 2020 rok + Infografika Czytaj więcej »

Przewiń do góry