Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B
Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!
Wpływ monitoringu mediów na strategię marketingową
Wpływ monitoringu mediów na strategię marketingową Monitoring mediów stał się nieodłącznym elementem nowoczesnych strategii marketingowych. Dzięki dostępowi do danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą lepiej rozumieć zachowania klientów, reagować na zmiany rynkowe i efektywnie zarządzać swoimi działaniami promocyjnymi. Wprowadzenie monitoringu
Wyzwania i rozwiązania w generowaniu leadów B2B na rynkach zagranicznych
Wyzwania i rozwiązania w generowaniu leadów B2B na rynkach zagranicznych Generowanie leadów B2B na rynkach zagranicznych to proces złożony, wymagający precyzyjnej strategii oraz dogłębnego zrozumienia specyfiki danego rynku. Firmy działające międzynarodowo muszą stawić czoła wielu wyzwaniom, które nie występują na
Pop-up – jak go wykorzystać do generowania leadów?
Pop-up – jak go wykorzystać do generowania leadów? W dobie cyfrowej, gdzie walka o uwagę użytkowników jest coraz bardziej zażarta, marketerzy poszukują skutecznych sposobów na nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami. Jednym z narzędzi, które, mimo kontrowersji, pozostaje niezwykle efektywne, są
Wpływ dokładnego profilu klienta na skuteczność kampanii
Wpływ dokładnego profilu klienta na skuteczność kampanii Jak dokładny profil klienta wpływa na marketing? Odpowiedź na to pytanie jest prosta: im bardziej precyzyjny i szczegółowy profil, tym większa szansa na skuteczne dotarcie do odpowiednich odbiorców z właściwym przekazem. Co
Jak skutecznie zarządzać zespołem telemarketingowym
Jak skutecznie zarządzać zespołem telemarketingowym Zarządzanie zespołem telemarketingowym to wyzwanie, które wymaga specyficznych umiejętności, cierpliwości i wiedzy. Telemarketing to branża, w której kluczową rolę odgrywa kontakt z klientem, dlatego menedżerowie muszą umiejętnie balansować między osiąganiem wyników, a dbaniem o rozwój
Skuteczna strategia follow-up w sprzedaży
Skuteczna strategia follow-up w sprzedaży Rola follow-up w sprzedaży Follow-up to jeden z najważniejszych elementów procesu sprzedaży, często decydujący o finalizacji transakcji. Samo nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem to dopiero początek, a kluczowe jest utrzymanie relacji i regularne przypominanie o
Najczęstsze błędy przy tworzeniu person marketingowych.
Najczęstsze błędy przy tworzeniu person marketingowych. Persona marketingowa to fikcyjna postać, która reprezentuje idealnego klienta firmy, stworzona na podstawie danych demograficznych, psychograficznych oraz analizy zachowań konsumentów. Tworzenie persony pozwala firmom na lepsze zrozumienie potrzeb, motywacji i wyzwań klientów, co umożliwia
Jak CRM może wspierać kampanie marketingowe
Jak CRM może wspierać kampanie marketingowe CRM w marketingu CRM (Customer Relationship Management) to system zarządzania relacjami z klientami, który pozwala firmom na zbieranie, przechowywanie i analizowanie danych o klientach oraz interakcjach z nimi. W kontekście marketingu, CRM umożliwia
Jak AI może wspierać rozwój MŚP
Transformacja cyfrowa w małych i średnich przedsiębiorstwach: Jak AI może wspierać rozwój MŚP Transformacja cyfrowa w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP) zyskuje na znaczeniu, a sztuczna inteligencja (AI) odgrywa kluczową rolę w tym procesie. AI oferuje szeroką gamę narzędzi
Etyka i AI: Jak zapewnić odpowiedzialne wdrażanie sztucznej inteligencji w biznesie
Etyka i AI: Jak zapewnić odpowiedzialne wdrażanie sztucznej inteligencji w biznesie Wraz z dynamicznym rozwojem sztucznej inteligencji (AI), pojawiają się również liczne wyzwania etyczne związane z jej wdrażaniem w biznesie. Prywatność danych, przejrzystość algorytmów oraz unikanie uprzedzeń i dyskryminacji to
Przyszłość pracy: Jak AI wpłynie na rynek pracy i jakie umiejętności będą najbardziej pożądane
Przyszłość pracy: Jak AI wpłynie na rynek pracy i jakie umiejętności będą najbardziej pożądane Automatyzacja i sztuczna inteligencja (AI) mają ogromny wpływ na rynek pracy, zmieniając tradycyjne modele zatrudnienia i kreując nowe możliwości. W niniejszym artykule przeanalizujemy, jakie zmiany przyniesie
Komunikator Slack – co to jest i jak korzystać z niego w pracy?
Być może wiesz już, że w nowym miejscu pracy będziesz korzystać ze Slacka i nieco się obawiasz, czy nie będzie to skomplikowane. Być może już uzyskałeś do niego dostęp, ale masz wrażenie, że trudno to wszystko ogarnąć. A być może
SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )
MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)
DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży
A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.
Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:
- Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
- Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
- Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
- Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
- Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj