Blog o nowoczesnej sprzedaży B2B

Specjalizujemy się w lead generation, dlatego na naszym blogu znajdziesz masę ciekawych informacji o sprzedaży i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Dzielimy się także wiedzą i doświadczeniem z zakresu wyboru narzędzi, technologii, sprzedażowych porad i recenzji. Owocnego czytania!

Dołącz do 5271 osób, które zdobywają bezpłatną i praktyczną wiedzę od ekspertów generowania leadów i liderów sprzedaży

8 najważniejszych mierników w sprzedaży B2B

Sprzedaż B2B niezmiennie od lat kojarzona jest z ogromnymi korporacjami. Zwykle w parze z nią idą wskaźniki KPI w sprzedaży, które popularnie określne są wskaźnikami biznesowymi. Czym one są w praktyce? Otóż są to poszczególne miary, które zostają nałożone na cele, które

Czytaj więcej »

TOP10 sposobów na zwiększenie sprzedaży w 2021

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż? W takim razie nie mogłeś trafić w lepsze miejsce! Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru naprawdę wiele kanałów komunikacji i strategii marketingowych, które są naprawdę skuteczne – zaczynając od optymalizacji strony internetowej i kończąc na remarketingu.

Czytaj więcej »

Jaki powinien być współczesny manager?

Rozpoczynając swoją ścieżkę kariery, zwykle dokładamy wszelkich starań, by pracować jak najlepiej i najwydajniej. Chcemy także jak najwięcej się nauczyć, by z czasem, dzięki wiedzy i umiejętnościom awansować na wyższe stanowisko. Zakres obowiązków i nowych odpowiedzialności na stanowisku managera- podobnie

Czytaj więcej »

Jak pozyskiwać klientów B2B? – Poradnik

Często można spotkać się z przekonaniem, że sprzedaż w branży B2B jest znacznie trudniejsza niż w branży B2C. Rzeczywiście, wielu klientów biznesowych ma znacznie wyższe wymagania i podejmuje mniej emocjonalne decyzje, jednak dzięki skutecznemu wykorzystaniu sprawdzonych działań marketingowych, sprzedaż B2B

Czytaj więcej »

Czym jest Intranet i dlaczego warto go wykorzystać?

Czy w miarę jak firmy wykorzystują zaawansowane technologie do komunikacji i angażowania pracowników, intranety stają się zakurzonymi reliktami? Oczywiście, że nie! Komunikacja wewnętrzna znajduje się dziś w centrum cyfrowej transformacji.   Co to jest intranet? Jeśli nie jesteś obeznany w

Czytaj więcej »

Rola budowania wizerunku marki w sprzedaży

Pokaźny katalog produktów i usług, coraz bardziej skuteczne kampanie marketingowe napędzające machinę zdobywania leadów i zmierzające ku głównemu celowi – sprzedaży. Tak w skrócie działało do niedawna większość nowoczesnych firm handlowych. Branding? Budowanie marki? Ale po co, skoro produkt się sprzedaje

Czytaj więcej »

Audyt sprzedaży – czym jest i jak go wykonać?

Przedsiębiorstwa, które mają na celu doskonalenie oraz ulepszanie swojej działalności wiedzą o tym, że niezwykle ważna jest kontrola procesów przeprowadzanych w danej firmie. Audyt sprzedaży, mimo tego, że jest postrzegany jako działanie, które skupia się na wytykaniu błędów przedsiębiorstwa, z

Czytaj więcej »

Na czym polega zarządzanie sprzedażą?

Firmy, które dobrze prosperują, cechuje jeden ważny element – dobre zarządzanie sprzedażą. Ponieważ w każdej działalności biznesowej jest tak wiele ruchomych części, proces zarządzania sprzedażą musi być w pełni zrozumiały, aby zapewnić, że każdy aspekt wspólnego wysiłku sprzedażowego działa efektywnie.

Czytaj więcej »

Dołącz do 5271 osób, które zdobywają bezpłatną i praktyczną wiedzę od ekspertów generowania leadów i liderów sprzedaży

SPAM Free
Zapisujesz i wypisujesz się kiedy tylko masz na to ochotę. Spokojnie, nie będziemy Cię nękać pytaniami o powód : )

MIĘSO Sprzedażowe
Wysyłamy tylko wtedy, kiedy mamy coś Tobie ciekawego do powiedzenia (nie częściej niż 1 raz na tydzień)

DLA KOGO?
Właściciele, szefowie i pracownicy działów handlowych, osoby zainteresowane tematyką nowoczesnej sprzedaży

A komu to potrzebne? A dlaczego? W żadnym wypadku.

Nie przekonamy nieprzekonanych, ale za to chętnie podpowiemy Ci dlaczego warto się zapisać:

  • Dostęp do limitowanych materiałów, tylko dla subskrybentów (badania, raporty, triki, life hacki sprzedażowe, locked content, learning center – niepubliczne wpisy, tylko dla naszych pracowników)
  • Wybrane artykuły z firmowego bloga (min. 8 artykułów na blogu w miesiącu)
  • Tylko tematyka dotycząca nowoczesnej sprzedaży: techniki sprzedaży, obsługa leadów, praca działu sprzedaży
  • Humor i memy sprzedażowe na rozluźnienie przy porannej kawie
  • Prasówka ze Świata, ale również z życia firmy
Jednym słowem, jeśli chcesz: zamykać więcej umów, lepiej zarządzać działem sprzedaży, zwiększyć liczbę nowych klientów i ich obsługę? Zapisz się do newslettera.

Nie kupuj kota w worku. Zobacz, co zawiera przykładowy newsletter.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry