Top hacki od asów handlu na sprzedaż zdalną

Sprzedaż jest jednym z najtrudniejszych zawodów, ale jej dobre zaplanowanie potrafi generować spore dochody. W obliczu wyzwań dzisiejszego świata praca zdalna jest dla wielu wymogiem.  Według Gartnera, choć niewiele organizacji czuje się przygotowanych do pracy zdalnej na dużą skalę, zawsze można podjąć kroki, aby zwiększyć …

Top hacki od asów handlu na sprzedaż zdalną Czytaj więcej »

5 przekonujących technik do wykorzystania w kolejnym cold mailingu

Dobrze skonstruowany cold mailing może być naszym strategicznym narzędziem, podczas gdy chcemy komuś zaoferować swoje usługi czy produkty. Jednak z drugiej strony, w takiej wiadomości masz niewiele czasu, aby przykuć uwagę potencjalnego klienta i zachęcić go do swojej oferty. Aby …

5 przekonujących technik do wykorzystania w kolejnym cold mailingu Czytaj więcej »

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online

Bez względu na to, czy specjalizujesz się w sprzedaży wewnętrznej, czy terenowej, pewnie na jakimś etapie kariery brałeś udział w targach i konferencjach branżowych. Chociaż takie wydarzenia mogą niewątpliwie ułatwić pozyskiwanie klientów, istnieją równie skuteczne alternatywy, pozwalające wygenerować leady b2b wysokiej jakości. Warto …

7 sposobów na zmianę generowania leadów z off-line do online Czytaj więcej »

3 przykazania skutecznego menadżera sprzedaży

Wśród menadżerów sprzedaży wciąż niedoceniana jest waga odpowiedniego wspierania podlegających im zespołów przedstawicieli handlowych. A przecież im bardziej doświadczony i skuteczniejszy team, tym łatwiejsze zadanie ma menadżer. I odwrotnie: nieskuteczni ludzie są w stanie pogrzebać szanse nawet najlepszego produktu na …

3 przykazania skutecznego menadżera sprzedaży Czytaj więcej »

Niekomfortowa, ale skuteczna strategia sprzedaży

Żmudna praca i miesiące przeznaczone na wykreowanie szans sprzedażowych. Przepuszczenie okazji na zamknięcie ‚deala’, szczególnie w takiej sytuacji, potrafi zniechęcić, a nawet prowadzić do załamania nerwowego. Jednakże, takie sytuacje zdarzają się często, szczególnie, gdy na spotkania i poznanie klienta zostało przeznaczone …

Niekomfortowa, ale skuteczna strategia sprzedaży Czytaj więcej »

6 polskich i ultra efektywnych narzędzi sprzedażowych. Czy na pewno je znasz?

Ludzki element sprzedaży nigdy nie zniknie – to fakt. Faktem jest również to, że sprzedaż jest długim procesem. Po co więc utrudniać to, co i tak nie zawsze należy do najłatwiejszych? Nowoczesny sprzedawca wykorzystuje mądre narzędzia, które wpływają na jego …

6 polskich i ultra efektywnych narzędzi sprzedażowych. Czy na pewno je znasz? Czytaj więcej »

Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela

„Proszę, to moja wizytówka” – w taki sposób często zaczynamy lub kończymy spotkania biznesowe. W tzw. realu pozostawienie kontaktu do siebie jest dość proste, buduje nasz wizerunek i umożliwia zachowanie podstawowych zasad służbowego savoir-vivre. Co, jeśli nie mamy możliwości nawiązania …

Służbowa stopka mailowa, którą wyrwiesz klientów z fotela Czytaj więcej »

Przewiń do góry