Call Center Rzeszów

Prowadzisz firmę na terenie Rzeszowa? Chcesz podnieść wyniki sprzedażowe, pozyskać nowych, potencjalnych klientów dla Twoich usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Call center wśród polskich przedsiębiorców ma raczej niesławną opinię. Warto jednak podkreślić, że przyczyną tego jest krzywdzący stereotyp – nie rzeczywistość. Tak naprawdę większość znaczących przedsiębiorstw w Polsce korzysta z tego typu usług. Biznes bowiem buduje się na faktach – nie na stereotypach.

Współpraca z firmą outsourcingową, jaką jest call center niesie ze sobą szereg korzyści. Zanim jednak do nich przejdziemy, wyjaśnijmy najpierw na jakiej dokładnie zasadzie działają tego typu firmy i co wchodzi w zakres ich kompetencji. Już po tym będziemy w stanie zauważyć drastyczną różnicę pomiędzy wyobrażeniem na temat call center w Rzeszowie i na terenie Polski, a tym jak wyglądają one w praktyce.

Wyobrażenie na temat call center, a rzeczywistość – nie ma się czego bać!

Nachalny telemarketer, dzwoniący do nas po raz enty z niepowtarzalną ofertą zakupu zestawu garnków. Tak właśnie wygląda stereotypowy obraz funkcjonowania firmy typu call center. W rzeczywistości jednak jest to zupełnie wyrwane z kontekstu i w znacznym stopniu zakrzywiające faktyczny wygląd tego, jak wygląda praca call center.

Telemarketing owszem, jest znaczną częścią funkcjonowania firm outsourcingowych. Z całą stanowczością jednak nie jest jedynym obszarem działania – a już na pewno nie wygląda to tak, jak przedstawia ów stereotyp. Dla współczesnych call center w Rzeszowie najważniejszy jest bowiem profesjonalizm i godne reprezentowanie klientów. To z kolei nie byłoby możliwe, gdyby pracownicy byli nachalni i wydzwaniali po kilkanaście razy do każdego klienta – prawda?

Współpraca z call center w Rzeszowie – jak to wygląda w praktyce?

Firmie outsourcingowej możemy zlecić w zasadzie każdą kwestię, która ma związek z kontaktem telefonicznym z daną grupą osób. Może to być na przykład:

  • Wsparcie sprzedaży (pozyskiwanie leadów i przekazywanie ich zleceniodawcy)
  • Generowanie sprzedaży (oprócz pozyskiwania leadów, również ofertowanie i finalizacja transakcji – czyli kompleksowy telemarketing)
  • Kompleksowy customer service (profesjonalne doradztwo, infolinia lub obsługa gwarancyjna)
  • Przeprowadzanie badań marketingowych rynku

Jak widzimy – środki, którymi dysponują call center w Rzeszowie znacznie wykraczają poza stereotypowy obraz tych firm. Warto również dodać, że jednej firmie nie możemy zlecić na przykład sprzedawania zupełnie dowolnego produktu. Wynika to z faktu, że współczesny rynek wymaga od call center specjalizacji w jednej lub kilku konkretnych branżach. Ich celem jest bowiem zapewnienie najwyższej jakości usług swoim klientom – a to nie byłoby możliwe, gdyby nie ukierunkowanie pod kątem specjalizacji.

Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Które kwestie lepiej powierzyć firmie outsourcingowej, a które zostawić wewnątrz firmy? Call center Rzeszów.

    Dla przedsiębiorców w Rzeszowie firmy outsourcingowe oznaczają przede wszystkim możliwość przekazania żmudnych i czasochłonnych obowiązków zewnętrznej firmie. To, jak duży zakres zadań możemy powierzyć call center zależy przede wszystkim od specyfiki działalności naszej firmy. Ogólnie jednak można założyć, że najbardziej optymalnym rozwiązaniem będzie przekazanie kompetencji całego działu wewnątrz przedsiębiorstwa (np. Działu sprzedaży) w ręce firmy outsourcingowej. Dzięki temu jest ona w stanie wdrożyć własny system działania, w oparciu o nasze wytyczne. Mimo tego to nadal my – jako zleceniodawcy – kontrolujemy cały proces, chociażby za pośrednictwem stanowiska koordynatora ds. Sprzedaży, który weryfikuje pracę zewnętrznej firmy.

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Oszczędność, rozwój i strategia – jakie korzyści daje współpraca z firmą outsourcingową?

    Największą korzyścią, która płynie ze współpracy z call center w Rzeszowie jest oszczędność. Nie musimy bowiem utrzymywać całego działu sprzedaży w firmie – inwestując w szkolenie i wdrażanie handlowców. Wystarczy, że ograniczymy się do utworzenia stanowiska koordynatora ds. Sprzedaży, który zajmie się nadzorowaniem i właśnie koordynacją działań call center.

    Pozyskane w ten sposób środki finansowe i zasoby wewnątrz firmy możemy wykorzystać na wiele sposobów. Chociażby na bardziej szczegółową analizę rynku i stworzenie lepszej strategii biznesowej. Inną możliwością jest większa inwestycja w marketing, który pozwoli znacząco zwiększyć sprzedaż i świadomość marki na rynku. Stąd pozostaje już tylko krok do poszerzenia działalności firmy na skalę krajową, a później nawet międzynarodową. Call center – za pośrednictwem telemarketingu czy obsługi klienta – odciąża nas, dzięki czemu możemy skupić się na prowadzeniu i rozwijaniu swojego przedsiębiorstwa.

    Rozwiń swoją firmę dzięki współpracy z Call Center Rzeszów

    Oferta firm typu call center w Rzeszowie jest naprawdę zróżnicowana, dzięki czemu przedsiębiorcy z tego obszaru mają ogromny potencjał rozwoju. Rynek jest bardzo dynamiczny. Dlatego również standardy w branży outsourcingu uległy zmianom. Dzisiaj o wiele ważniejsza jest jakość tego typu usług i specjalistyczna wiedza oraz kwalifikacje. Nawet jeśli kiedyś liczyła się jedynie ilość wykonanych w ciągu dnia telefonów – teraz ta kwestia znacznie się zmieniła, o czym możesz przekonać się sam!

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry