Call Center Kielce

Prowadzisz firmę na terenie Kielc? Chcesz podnieść wyniki sprzedażowe, pozyskać nowych, potencjalnych klientów dla Twoich usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Każdy posiada jakieś wyobrażenie na temat call center. W rzeczywistości jednak tego rodzaju firmy prowadzą znacznie szerszą działalność, niż mogłoby się wydawać. Wbrew pozorom nie jest to “wciskanie” siłą żelazka czy ubezpieczenia. Outsourcing – bo tak nazywa się ten rodzaj działalności – to przede wszystkim odciążanie przedsiębiorców w ich codziennych obowiązkach.

Istnieje kilka głównych obszarów działania firm tego typu. Na pierwszym miejscu od wielu lat znajduje się telemarketing i obsługa klienta. Nie oznacza to jednak, iż zakres usług outsourcingu ogranicza się do nich. W rzeczywistości jest to również profesjonalne doradztwo techniczne, przyjmowanie reklamacji lub zażaleń oraz udzielanie specjalistycznych informacji w określonej branży. Oferta Call Center w Kielcach jest szeroka i bardzo zróżnicowana pod kątem specjalizacji. Sprawdź, w czym taka firma może Ci pomóc!

Call Center to znacznie więcej niż telemarketing!

Dla wielu osób pojęcie call center jest równoznaczne z telemarketingiem. Jak jednak już zaznaczyliśmy – oferta tego typu firm outsourcingowych jest znacznie szersza. Jest to dobry moment, aby wyróżnić kilka podstawowych obszarów ich działalności.

Otóż będą to:

  • Wspomniany wcześniej telemarketing (czyli to, co związane w bezpośredni sposób ze sprzedażą – jej wsparcie, generowanie)
  • Profesjonalny customer service, zgodny z krajowymi standardami
  • Specjalistyczne wsparcie techniczne dla klienta (np. w formie infolinii)
  • Monitorowanie kwestii finansowych związanych z klientami (przede wszystkim należności i zaległości z opłatami)
  • Przeprowadzanie kompleksowych badań marketingowych wśród konkretnej grupy lub grup odbiorców

Już w tym momencie możemy zauważyć jak klaruje się nam specyfika działalności call center. Ogólnie można powiedzieć, że outsourcing (przekazywanie określonych obowiązków i kompetencji zewnętrznej firmie) w tym przypadku może mieć związek ze wszystkim, co wymaga telefonicznego kontaktu z daną grupą: klientów lub odbiorców.

Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Dlaczego warto współpracować z firmą outsourcingową?

    Istnieje kilka głównych przyczyn, dla których współpraca z call center w Kielcach jest bardzo opłacalne dla przedsiębiorców. Wynikają one bezpośrednio z dynamiki obecnego rynku i ludzkich przyzwyczajeń. Traktując te dwie kwestie jako punkt wyjścia, możemy zanotować korzyści, które płyną ze współpracy z firmą typu call center:

    • Znaczne odciążenie wewnętrznych zasobów firmy, które pozwala na wykorzystanie energii i sił w inny, lepszy sposób – jak choćby ukierunkowanie firmy na rozwój
    • Usługi call center mają profesjonalny charakter – co oznacza, że jeśli powierzamy generowanie sprzedaży zewnętrznej firmie, w naszym imieniu będą sprzedawać wykwalifikowani i doświadczeni handlowcy, co przekłada się na bezpośrednie zwiększenie dochodów
    • Zatrudnienie firmy zewnętrznej jest tańsze, niż utrzymywanie konkretnego działu (sprzedaży, obsługi klienta czy doradztwa technicznego) wewnątrz firmy
    • Zyskujemy lepszą perspektywę strategiczną, dzięki czemu jesteśmy w stanie zarządzać swoją firmą w bardziej efektywny sposób – to z kolei sprzyja rozwijaniu działalności

    Tego typu korzyści można wymienić o wiele więcej – wszystkie jednak w jakimś stopniu sprowadzają się do prostego stwierdzenia: dzięki współpracy z Call Center Kielce Twoja firma rozwinie się i zarobi więcej.

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Jakiego rodzaju usługi oferują firmy Call Center w Kielcach?

    Wracając na chwilę do oferty usług Call Center Kielce – istnieje wiele możliwości. Może to być przykładowo wsparcie sprzedaży, gdzie handlowcy z firmy outsourcingowej będą zdobywali leady i przekazywali je sprzedawcom z Twojej firmy. Istnieje również możliwość powierzenia zewnętrznej organizacji całego procesu sprzedaży.

    Podobnie to wygląda w kwestii chociażby obsługi klienta – masz możliwość przekazania konkretnych kompetencji z tego zakresu w ręce call center. Może to być przyjmowanie reklamacji, obsługa gwarancji lub też kompleksowy customer service na najwyższym poziomie.

    W czym może pomóc Ci profesjonalne biuro call center?

    Dzięki współpracy z call center nie będziesz musiał niepotrzebnie marnować zasobów firmy na rozwiązywanie wielu zawiłych kwestii. Sprzedaż i obsługa klienta mogą napędzać się i działać we własnym zakresie – jedynie nadzorowane przez Ciebie. W tym czasie Ty możesz oddać się bardziej złożonym rzeczom, a co najważniejsze – takim, które wymagają bezpośredniego zaangażowania pracowników firmy. Najbardziej żmudne procesy delegujesz na zewnątrz, po to aby zająć się naprawdę istotnymi.

    Rozwiń swoją firmę dzięki współpracy z Call Center Kielce – postaw na jakość

    Rozwój firm outsourcingowych i ich wzrastająca popularność sprawiają, że również standardy w branży się podwyższają. Od call center w dzisiejszych czasach wymaga się profesjonalizmu i godnego reprezentowania zleceniodawcy. To z kolei wymaga od tego rodzaju firm kompleksowego szkolenia swoich pracowników i położenia nacisku na jakość – nie ilość. Jeśli więc masz obawy odnośnie do współpracy z call center – wynikają one raczej ze stereotypu, niż faktycznego stanu rzeczy.

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry