Call Center Toruń

Prowadzisz firmę na terenie Torunia? Chcesz podnieść wyniki sprzedażowe, pozyskać nowych, potencjalnych klientów dla Twoich usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Usługi outsourcingowe z zakresu call center są w Polsce bardzo popularne. Wynika to z bardzo korzystnej dla firm zasady działania i uniwersalności. Outsourcing sprzedaży czy obsługi klienta pozwala zaoszczędzić znaczną część budżetu i zainwestować go w rozwój działalności.

Branży i specjalizacji, które obejmuje swoim zakresem działania call center jest naprawdę wiele. Stwarza to bardzo korzystne możliwości dla polskich przedsiębiorców. Mają oni bowiem szansę na znalezienie profesjonalnej, ukierunkowanej firmy i powierzenie jej zakresu działań, w której się specjalizuje. Koniec końców lepiej oddać coś w ręce profesjonalisty, niż działać na własną rękę – prawda?

Call Center Toruń – czym jest i jaki ma charakter?

W sensie ogólnym usługa Call Center polega na przekazaniu pewnych kompetencji w ręce zewnętrznej firmy, która specjalizuje się w danym zagadnieniu. Mentalność społeczna propaguje stereotyp, w którym nachalny pracownik takiego biura nagabuje na podpisywanie umowy czy zakup zestawu noży kuchennych. Jest to bardzo krzywdzące, ponieważ zaburza rzeczywisty wygląd i sposób działania firm outsourcingowych.

Faktem jest, iż znaczną częścią działalności Call Center w Toruniu i w Polsce jest telemarketing. Generowanie sprzedaży jest bowiem w istocie najistotniejszym elementem działalności handlowej. Powierzając tę kwestię specjalistom, ukierunkowanym pod kątem sprzedaży, przedsiębiorca stwarza sobie przestrzeń dla pozostałych działań – również bardzo ważnych przy prowadzeniu biznesu (jak choćby marketing, budowanie świadomości marki czy nawiązywanie współpracy z innymi firmami).

Call Center w Toruniu to jednak nie tylko telemarketing, ale również obsługa klienta, umawianie spotkań, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie badań rynkowych czy profesjonalne doradztwo. Jak możemy więc zauważyć – zakres działalności biur outsourcingowych jest znacznie szerszy, niż mogłoby się początkowo wydawać.

Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Profesjonalny outsourcing handlowy – generowanie leadów, sprzedaży i obsługa klienta

    Zakres zadań, które można powierzyć jednej z firm call center działających w Toruniu jest bardzo zróżnicowany. Wykorzystując jako przykład telemarketing – praca outsourcingowa może ograniczać się do zdobywania leadów i przekazywania ich handlowcom w firmie zleceniodawcy. Z drugiej strony jednak istnieje możliwość oddania w ręce call center całego procesu sprzedaży – od zdobycia leada, przez ofertowanie, aż po finalizację.

    Call center Toruń to jednak nie tylko telemarketing – jak zauważyliśmy wcześniej. Zasadniczo, firmie zewnętrznej możemy powierzyć tę kwestię swojej działalności, która pochłania najwięcej środków przy najsłabiej widocznym efekcie. Dzięki temu wygenerujemy oszczędności, które możemy zainwestować w rozwój swojej organizacji.

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Jak Call Center w Toruniu pomaga rozwijać się miejscowym firmom?

    Firmy typu call center pozwalają przedsiębiorcy odciążyć wewnętrzne zasoby organizacji i wykorzystać je w sposób bardziej korzystny dla całej działalności. Możliwości spożytkowania tej rezerwy jest naprawdę wiele:

    • Budowanie świadomości marki
    • Ekspansja obszaru działalności
    • Współpraca z innymi firmami
    • Optymalizacja działania firmy
    • Inwestycja w marketing
    • Poszerzanie grona odbiorców produktu
    • Praca nad lojalnością klientów
    • Podwyższanie kompetencji pracowników firmy

    Mnogość potencjalnych korzyści dla przedsiębiorstwa wynika z faktu, iż przy współpracy z call center w firmie powstaje znaczna rezerwa. Dotyczy to zarówno środków pieniężnych, jak i zasobów ludzkich. Koszta zatrudnienia grona własnych sprzedawców są bowiem znacznie wyższe niż współpraca z firmą outsourcingową – przy podobnym, a często nawet mniejszym przychodzie.

    Z drugiej strony nie musimy się martwić sprzedażą czy obsługą klienta. Sprawia to, że dysponujemy większą ilością czasu, który możemy poświęcić na budowanie strategii biznesowej, analizę rynku i działalności konkurencji oraz wiele innych, ważnych kwestii. Analizując oferty Call Center w Toruniu i innych miastach w Polsce dochodzimy do wniosku, że w zasadzie większość zadań można przekazać firmie outsourcingowej, która jest wyspecjalizowana w danej dziedzinie. Sami z kolei będziemy mogli się zająć najważniejszą rzeczą – czyli po prostu prowadzeniem firmy.

    Kompetencje i oferta Call Center Toruń – jakie usługi oferujemy?

    Usług oferowanych przez firmy typu call center jest naprawdę wiele. Toteż nie sposób wymienić wszystkich. Z zasady bowiem w zakres kompetencji tego typu biura wchodzi wszystko, co ma związek z telefonicznym kontaktem z drugim człowiekiem. Szczegóły są w tym przypadku kwestią niezwykle zmienną. Wśród najpopularniejszych usług call center możemy wyróżnić:

    • Telemarketing (generowanie leadów, sprzedaż, finalizacja)
    • Obsługa klienta (customer service, gwarancyjna, reklamacyjna, infolinia)
    • Monitorowanie płatności, należności i zaległości
    • Doradztwo techniczne

    Wśród firm na rynku outsourcingowym znajdą się takie wyspecjalizowanie w dosłownie każdej branży. Nic nie stoi więc na przeszkodzie, aby sprawdzić aktualną ofertę call center w Toruniu i przeanalizować potencjalne korzyści.

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry