Call Center Olsztyn

Prowadzisz firmę na terenie Olsztyna? Chcesz podnieść wyniki sprzedażowe, pozyskać nowych, potencjalnych klientów dla Twoich usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Outsourcing i call center pojawiły się właściwie jednocześnie. Okazało się, że funkcje i zadania dla tej formy organizacji doskonale do siebie pasują i razem wzbogacają schematy funkcjonujące w gospodarce. Call center, niezależnie od nadanych mu funkcji, składa się z: stanowisk telemarketerskich wyposażonych w monitory, komputery/NC, telefon, nagłowne słuchawki. System ten wykorzystywany jest do obsługi klientów za pomocą różnych kanałów komunikacji bezpośredniej. 

Call center Olsztyn

Zadania, jakie stawia się przed ośrodkiem call center dzieli się na dwa podstawowe obszary, polegające na obsłudze połączeń przychodzących oraz obsłudze połączeń wychodzących, którymi zarządza zleceniodawca. Połączenia przychodzące obsługiwane przez pracowników call center Olsztyn dotyczą najczęściej:

  • przyjmowania zamówień związanych z działalnością domów wysyłkowych, hurtowni, sklepów internetowych 
  • udzielania informacji na temat cen produktów czy usług, stanu zadłużenia 
  • obsługi akcji marketingowych poprzez udzielanie informacji gruntujących wiedzę na ich temat 
  • bankowości telefonicznej 
  • wsparcia serwisowego, np. w postaci infolinii do zdalnego serwisowania sprzętu, oprogramowania czy telefonów komórkowych  
  • przyjmowania reklamacji i zażaleń spływających do biura obsługi klienta czy konsumenta  
  • obsługi umów terminowych związanych np. z ubezpieczeniem klientów czy pojazdów
  • rezerwacji biletów na zdarzenia kulturalne czy sportowe 

Wspieramy klientów z całej Polski i zagranicy, a usługi telemarketingu wykonujemy głównie w:

    CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
    SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

      Oferta Call Center w Olsztynie

      Połączenia wychodzące call center Olsztyn

      Odrębną częścią organizacji zajmującej się usługą call center jest obsługa połączeń wychodzących, inicjowanych przez zatrudnionych pracowników. Najczęściej dotyczą one: 

      • sprawdzania adresów  oraz danych marketingowych
      • badania rynku i badań marketingowych
      • sprzedaży przez telefon produktów lub usług
      • przedłużania umów
      • poszukiwania nowych klientów
      • windykacji

      Coraz częściej pracownicy call center wykonują szereg innych czynności uzupełniających komunikację telefoniczną, prowadzą czaty z klientami, wysyłają emaile czy sms. Dlatego coraz częściej organizacja call center zamienia się w contact center. 

      Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

      Telemarketing jako narzędzie call center

      Telemarketing to jedno z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w organizacji zajmującej się call center. To narzędzie marketingu bezpośredniego, skierowane do aktualnych i przyszłych klientów zleceniodawcy zadania, wykorzystujące kanały komunikacji telefonicznej. Telemarketing również dzieli się na kilka obszarów w zależności od metody i celu zadania, i tak wyróżnia się:

      • telemarketing wychodzący i przychodzący
      • aktywny (in-bound) lub reaktywny (out-bound)
      • wewnętrzny i zewnętrzny
      • instytucjonalny lub indywidualny

      Dzięki telemarketingowi zleceniodawca osiąga różnego rodzaju cele, nie tylko sprzedażowe, może to być: 

      • udzielanie informacji poprzez popularne infolinie
      • sprzedaż produktów lub usług, którymi mogą być: ubezpieczenia osobiste, medyczne, ubezpieczenia pojazdów, sprzedaż udziału w konferencjach czy szkoleniach, sprzedaż usług informatycznych, produktów medycznych, różnego rodzaju usług finansowych, księgowych, sprzedaż powierzchni reklamowych 
      • przyjmowanie zamówień
      • przyjmowanie reklamacji
      • przeprowadzanie badań rynkowych, badań marketingowych
      • ustalanie spotkań, podczas których np. sprzedaje się produkty 

      Kto pracuje w call center?

      Najczęściej w call center pracują młodzi ludzie zdobywający w tej pracy pierwsze swoje doświadczenia na rynku pracy. Nie jest to jednak zasadą, więc wśród pracowników można znaleźć i osoby bardziej dojrzałe. Wiek nie ma tu większego znaczenia, raczej ceni się zdolności komunikacyjne i umiejętność obsługi urządzeń czy strony zleceniodawcy. Pracownicy rozpoczynający pracę w tego rodzaju organizacji przechodzą szkolenia z kompetencji miękkich umożliwiających im utrzymanie zainteresowania klienta i osiągnięcia wymaganego celu. 

      W wielu organizacjach call center wymagana jest znajomość języków obcych z uwagi na charakter zlecenia wykonywanego przez pracownika. Tego rodzaju firma nie jest związana geograficznie ze zleceniodawcą i może wykonywać swoje zadania również dla zleceniodawcy zagranicznego i na rynek zagraniczny. Pracownicy dysponujący znajomością języków obcych mogą liczyć na lepsze zarobki. 

      Wynagrodzenie w organizacjach call center oblicza się stawką godzinową, co oznacza że największe znaczenie będzie miała ilość przepracowanych godzin i to ona kształtuje ostateczne zarobki. Call center to miejsce pracy, szczególnie lubiane przez młodzież uczącą się, głównie studentów. Rozliczenia godzinowe umożliwiają swobodne kształtowanie wymiaru pracy i wygodne połączenie nauki z pracą. Młodzi ludzie w porozumienie z zarządzającym managementem tworzą własny grafik dopasowany do oczekiwań obu stron. Jest to możliwe z uwagi na czas funkcjonowania dziennego danej organizacji. Niektóre z nich są dostępne przez dwadzieścia cztery godziny, inne osiemnaście. Jest to więc model pracy zmianowy, w pełni wykorzystujący najbardziej aktywne godziny doby. 

      Rozwój nowoczesnych technologii coraz częściej wykorzystuje głosowe roboty do komunikowania się z klientami w call center, również w telemarketingu. Najczęściej są one wsparciem dla człowieka, biorą na siebie pierwszy etap komunikacji, odpierając połączenie i przekierowując je dalej. 

      Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

      Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

      Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

      Przewiń do góry