Cennik

Od czego uzależniona jest cena pojedynczego lead’a? Jakie są ogólne warunki współpracy? Co jeszcze, poza generowaniem lead’ów możemy zaproponować?

Ile kosztuje lead?

Zdajemy sobie sprawę, że outsourcing sprzedaży i generowanie lead’ów B2B to jeden z najważniejszych procesów w Twojej firmie. Stawiamy więc na transparentne warunki współpracy i możliwie najprostszą formę rozliczeń, tak żebyś zawsze miał(a) kontrlę nad swoimi finansami.

KOSZT GENEROWANIA LEAD'ÓW SKŁADA SIĘ Z 2 ELEMENTÓW:

395 zł

miesięcznie

KOSZTY OPERACYJNE

Co składa się na koszty operacyjne:

  • Audyt bieżących działań pozyskiwania leadów oraz wybór odpowiedniej metody i kanałów do nowej kampanii
  • Wybór kwalifikowanej grupy docelowej (w tym przygotowanie bazy danych)
  • Stworzenie kampanii (np. opracowanie tekstów do cold mailingu lub skryptów telemarketingowych)
  • Uruchomienie kampanii oraz pierwsze testy A/B
  • Codzienne monitorowanie i aktualizacja listy nowo pozyskanych leadów sprzedażowych
  • Comiesięczne raportowanie 
35-245 zł

jednorazowo

KOSZT ZA 1 LEAD

Od czego zależy koszt pozyskanego lead’a:

  • Kwalifikacja i poziom zainteresowania lead’a ofertą
  • Trudność dotarcia do grupy docelowej (w tym przygotowania odpowiedniej bazy danych)
  • Kraj i język prowadzonej kampanii (pozyskujemy lead’y na całym świecie), ewentualne koszty tłumaczeń
  • Kanał i rodzaj prowadzonej kampanii (np. cold mailing vs. Facebook Ads – Formularz lead’owy)
  • Opracowanie dodatkowych materiałów jak: ogólna oferta, landing page, konkurs promocyjny
  • Ewentualne integracje np. z systemem CRM klienta 

Niezależnie od rodzaju prowadzonej kampanii oraz kosztów pozyskania lead’a, hotLead zawsze zapewnia:

Wymiana lead'a

Możliwość wymiany pozyskanego lead'a w momencie, kiedy nie spełnia ustalonych kryteriów

Dostęp 24/7

Lista pozyskanych lead'ów dostępna w chmurze (dokumenty Google) 24h na dobę

Jakość

Prowadzenie jakościowych działań opłaca się nie tylko nam, ale również Tobie (niższe koszty)

Narzędzia

Pracujemy w oparciu o najlepsze narzędzia zapewniające sprawny przebieg kampanii

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Najważniejsze zasady i postanowienia dotyczące współpracy:

    • Pojedynczy lead jest osobą, która w udokumentowany sposób (wiadomość e-mail/systemowa, nagranie rozmowy telefonicznej) wyraziła chęć, pozytywną odpowiedź na otrzymaną w kampanii propozycję współpracy.
    • Stworzenie listy kontaktów, zbudowanie bazy danych, określenie grupy odbiorców należy do hotLead. Baza ta pozostaje własnością hotLead i nie zostaje przekazana klientowi.
    • Wynagrodzenie za prowadzoną kampanię opłacane jest z góry (przed rozpoczęciem kampanii). W przypadku dostarczenia mniejszej ilości lead’ów niż zakładają założenia kampanii, zwracana jest kwota, proporcjonalnie do liczby niedostarczonych lead’ów.
    • Klient zobowiązany jest do sprawnej współpracy z hotLead, w celu terminowego przeprowadzenia kampanii.

    Usługi dodatkowe

    LANDING PAGE SPRZEDAŻOWY

    995 zł

    Stworzenie szablonu, dopasowanie elementów graficznych pod CI klienta, uruchomienie pod wybraną domeną

    STRATEGIA
    GENEROWANIA LEAD'ÓW

    5495 zł

    Kompleksowe opracowanie strategii generowania lead’ów w firmie

    AUDYT
    GENEROWANIA LEAD'ÓW

    2995 zł

    Analiza bieżącej strategii i działań związanych z generowaniem lead’ów wraz z propozycją zmian 

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Przewiń do góry