Kampanie w LinkedIn

Serwis spo艂eczno艣ciowy LinkedIn to jedno z najbardziej znanych narz臋dzi s艂u偶膮cych generowaniu lead贸w sprzeda偶owych. Docieramy do Twoich klient贸w w spersonalizowany spos贸b.

LinkedIn to aktualnie najwi臋kszy na 艣wiecie portal spo艂eczno艣ciowy dla w艂a艣cicieli i pracownik贸w firm z ka偶dej bran偶y. To platforma wymiany wiedzy, informacji, nawi膮zywania cennych kontakt贸w i promowania warto艣ciowych tre艣ci. Zar贸wno content, publikowany na 艂amach LinkedIn, jak i zachowania u偶ytkownik贸w na niego reaguj膮cych, znacznie r贸偶ni膮 si臋 od pozosta艂ych medi贸w spo艂eczno艣ciowych.聽

Przy ogromnej konkurencji, wysokim nasyceniu tre艣ciami marketingowymi i ograniczonych zasi臋gach organicznych Facebooka, platforma ta jest 艣wie偶ym i niezwykle efektywnym kana艂em, umo偶liwiaj膮cym聽pozyskiwanie klient贸w. Zar贸wno w pozyskiwaniu klient贸w biznesowych, jak i indywidualnych.

%
polskich mened偶er贸w u偶ywa serwisu LinkedIn
mln.
U偶ytkownik贸w aktualnie posiada serwis LinkedIn
mln.
U偶ytkownik贸w LinkedIn pracuje na stanowiskach kierowniczych
%
Specjalist贸w od marketingu B2B dystrybuuje w nim tre艣ci

CHCESZ POZYSKA膯 NOWYCH KLIENT脫W DZI臉KI GENEROWANIU LEAD’脫W?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮

LinkedIn w generowaniu lead贸w sprzeda偶owych

LinkedIn to miejsce idealne do budowana profesjonalnego wizerunku firmy, poszerzania 艣wiadomo艣ci marki i generowania lead贸w sprzeda偶owych. Podczas gdy inne media, ka偶dego dnia, zasypuj膮 nas prawdziw膮 lawin膮 contentu, kt贸rego jako艣膰 pozostawia wiele do 偶yczenia, jego ilo艣膰 jest zbyt du偶a, a brak dopasowania do potrzeb odbiorcy jest przyczyn膮 tzw. 艣lepoty banerowej, LinkedIn zachowuje wysokie standardy. Profesjonalnie prowadzony profil firmowy, uczestniczenie w dyskusjach dotycz膮cych temat贸w wa偶nych dla klient贸w, bran偶y i 艣rodowiska, tworzenie grup i publikowanie warto艣ciowego dla odbiorc贸w contentu, pozwala zbudowa膰 zamierzony wizerunek firmy lub produktu i zdoby膰 zaufanie odbiorc贸w.聽

Kampanie LinkedIn - Co dok艂adnie robimy

Wyb贸r grupy klient贸w

Starannie wybrana grupa odbiorc贸w, z kt贸r膮 komunikujemy Twoj膮 ofert臋聽

Zbudowanie kontakt贸w

Budujemy jako艣ciow膮 baz臋 klient贸w, zawieraj膮c膮 wszystkie wytyczne jak np. stanowisko

Projekt kampanii

Stworzenie ci膮gu wiadomo艣ci, follow-up, elementy gwarantuj膮ce konwersj臋

Wysy艂ka kampanii

Dob贸r dnia i godziny kampanii, gwarancja dostarczenia wiadomo艣ci do odbiorc贸w

Kontakt z klientami

Aktywna komunikacja z leadami, kt贸rzy wyrazili ch臋膰 skorzystania z oferty czy nawi膮zania kontaktu

Monitoring i raportowanie

Monitorowanie efekt贸w, testy A/B, przygotowanie raportu i dost臋pu do pozyskanych lead贸w

Na LinkedIn licz膮 si臋 przede wszystkim kontakty. Dzi臋ki wyszukiwarce i udost臋pnionym przez platform臋 narz臋dziom, takim jak LinkedIn Sales Navigator, mo偶liwe jest dotarcie do potencjalnych klient贸w.聽Generowanie lead贸w sprzeda偶owych聽na tej platformie wi膮偶e si臋 bezpo艣rednio z budowaniem sieci kontakt贸w. Niew膮tpliw膮 przewag膮, jak膮 ma LinkedIn nad innymi serwisami spo艂eczno艣ciowymi jest to, 偶e za jego po艣rednictwem mo偶emy skontaktowa膰 si臋 bezpo艣rednio z konkretn膮 osob膮. Przyk艂adowo: w firmie, kt贸rej chcemy zaoferowa膰 nasze produkty, tak膮 osob膮 b臋dzie kto艣, kto zajmuje si臋聽podejmowaniem decyzji zakupowych.

Publikacje ciekawego, warto艣ciowego contentu oraz nieustanne rozbudowywanie sieci kontakt贸w, przynosz膮 zysk w postaci bardzo dobrego, organicznego zasi臋gu. Dzi臋ki temu, 偶e ilo艣膰 publikowanych tre艣ci na tej platformie jest mniejsza, ni偶 w innych mediach spo艂eczno艣ciowych, s膮 one dobrze przemy艣lane i wyr贸偶niaj膮 si臋 wysok膮 jako艣ci膮, mo偶emy by膰 pewni, 偶e publikowany wpis dotrze do wi臋kszo艣ci os贸b, kt贸re mamy w sieci kontakt贸w. Dodatkowo ka偶de polecenie publikacji przez osob臋 z naszej sieci, powoduje udost臋pnienie danej tre艣ci do wszystkich jej kontakt贸w.聽

LinkedIn oferuje r贸wnie偶 zaawansowane narz臋dzia, dzi臋ki kt贸rym mo偶liwe jest tworzenie kampanii reklamowych. Poza tradycyjn膮 reklam膮 sponsorowan膮 warto zwr贸ci膰 uwag臋 na mo偶liwo艣膰 reklamy dynamicznej, czyli takiej, kt贸ra wykorzystuj膮c informacje z profilu odbiorcy, dopasowuje si臋 do niego.

Efekty dzia艂a艅 marketingowych, prowadzonych na LinkedIn

Mo偶na pokusi膰 si臋 o stwierdzenie, 偶e LinkedIn doskonale wpisuje si臋 w popularne powiedzenie, 偶e najlepsza sprzeda偶 to taka, kiedy sprzedawca nie sprzedaje, ale wtedy, gdy klient kupuje. Profesjonalne dzia艂ania na LinkedIn prowadz膮 do generowanie lead贸w sprzeda偶owych w taki w艂a艣nie spos贸b.

Outsourcing sprzeda偶y w przypadku tak specyficznego serwisu, jak LinkedIn, jest najlepszym rozwi膮zaniem. Prowadzenie efektywnych dzia艂a艅 poprzez marketing relacji, kt贸ry jest na LinkedIn najwa偶niejszy, zajmuje du偶o czasu i wymaga odpowiedniego przygotowania. Z pewno艣ci膮 jednak prowadzi do budowania trwa艂ych, opartych na zaufaniu, relacji z klientami i partnerami. Dzia艂ania prowadzone na LinkedIn s膮 nie tylko 藕r贸d艂em sprzeda偶owych lead贸w, ale r贸wnie偶 wp艂ywaj膮 na budowanie dobrego wizerunku firmy i utrwalanie jej w 艣wiadomo艣ci odbiorc贸w. Dobrze zaplanowana aktywno艣膰 w tym kanale komunikacji pozwala zdoby膰 pozycj臋 eksperta w danej bran偶y.

Cz臋sto zadawane pytania

Nic nie dzia艂a lepiej ni偶 zbudowanie profesjonalnego wizerunku. Nawet du偶y bud偶et na reklam臋 produktu lub firmy, kt贸re nie maj膮 zbudowanych podstaw, czyli rozpoznawalno艣ci w grupie docelowej, wizerunku przedsi臋biorstwa, okre艣lonych warto艣ci, jakimi si臋 kieruj膮, nie przyniesie oczekiwanych efekt贸w. Dlatego w艂a艣nie prowadzenie dzia艂a艅 na LinkedIn jest aktualnie jednym z najwa偶niejszych obszar贸w kampanii wizerunkowych i reklamowych. To dzi臋ki obecno艣ci na tej platformie mo偶liwe jest nie tylko generowanie lead贸w sprzeda偶owych, ale r贸wnie偶 budowanie trwa艂ych relacji z klientami i partnerami. Warto pami臋ta膰, 偶e po drugiej stronie transakcji zawsze stoi cz艂owiek. Dlatego w艂a艣nie personalizacja przekazu, tworzenie warto艣ciowych tre艣ci i prowadzenie marketingu relacji s膮 najlepszym sposobem na zdobycie zaufania grupy docelowej.聽

Po wej艣ciu w 偶ycie Og贸lne rozporz膮dzenia o ochronie danych osobowych (RODO, ang. GDPR) regulamin LinkedIn zosta艂 zmieniony i dostosowany do aktualnych regulacji prawnych. Zaktualizowane zosta艂y umowy u偶ytkownik贸w. Cz艂onkowie LinkedIn maj膮 kontrol臋 nad tym, jak dotycz膮ce ich informacje (np. demograficzne) wykorzystywane s膮 w kierunku targetowania przekaz贸w reklamowych. Dane osobowe odbiorc贸w kampanii reklamowej, takie jak ich adresy e-mail, s膮 usuwane z mened偶era kampanii LinkedIn w spos贸b automatyczny, po 90 dniach. O wszystkich zabezpieczeniach, kt贸re LinkedIn wdro偶y艂 w celu zapewnienia swoim u偶ytkownikom bezpiecze艅stwa, mo偶na przeczyta膰 w zak艂adce „LinkedIn Pomoc”.

Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮 i zacznij kampani臋 generowania lead贸w ju偶 dzisiaj

Przewi艅 do g贸ry