Call Center 艁贸d藕

Prowadzisz firm臋 na terenie 艁odzi? Szukasz nowych, potencjalnych klient贸w, kt贸rzy przyczyni膮 si臋 do zwi臋kszenia wynik贸w sprzeda偶owych Twojej firmy? Skontaktuj si臋 z nami.

Obecnie ka偶da firma dbaj膮ca o profesjonaln膮 jako艣膰 us艂ug zar贸wno przed momentem sprzeda偶y jak i po dokonaniu transakcji z wybranym klientem oferuje mo偶liwo艣膰 kontaktu ze wsp贸艂pracuj膮c膮 firm膮 call center. Us艂uga call center jest bardzo wa偶nym elementem dobrze prosperuj膮cej firmy przede wszystkim ze wzgl臋du na odpowiadania na mo偶liwie najbardziej zawi艂e pytania. Dlatego te偶 warto wiedzie膰 czym dok艂adnie jest us艂uga call center i dlaczego rozwijanie jej jest op艂acalne w 艁odzi.聽

Czym jest us艂uga call center?

Wed艂ug definicji us艂uga call center stanowi zbi贸r dzia艂a艅 umo偶liwiaj膮cych kontakt pomi臋dzy klientami lub kontrahentami a firm膮 艣wiadcz膮c膮 dane us艂ugi lub sprzedaj膮c膮 produkty dla okre艣lonej grupy docelowej. Dzia艂anie call center opiera si臋 w g艂贸wnej mierze na obs艂udze zar贸wno sta艂ych jak i nowych klient贸w w formie mailowej, telefonicznej lub te偶 w formie obs艂ugi wszelkiego rodzaju dokumentacji.聽

Do dodatkowych dzia艂a艅 call center nale偶膮:

  • kontakt z wybranymi klientami聽– g艂贸wnie w celu przedstawienia aktualnej oferty b膮d藕 w celu poinformowania klienta o aktualnych promocjach, jakie s膮 dla niego przewidziane;
  • obs艂uga posprzeda偶owa聽– oznacza to przyjmowanie wszelkiego rodzaju wniosk贸w, aneks贸w czy te偶 za偶ale艅 ze strony klient贸w.

Obs艂uga call center stanowi r贸wnie偶 o poziomie rzetelno艣ci oraz profesjonalizmu prowadzonej dzia艂alno艣ci. Obecnie wi臋kszo艣膰 firm, kt贸re chc膮 艣wiadczy膰 jak najlepsze us艂ugi dla swoich klient贸w decyduje si臋 na skorzystanie z us艂ug call center, gdy偶 jawi si臋 to jako odpowiadanie na wszelkie pro艣by i dodatkowe pytania a tak偶e szybk膮 i fachow膮 pomoc ze strony firmy.

CHCESZ POZYSKA膯 NOWYCH KLIENT脫W?聽
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’脫W DLA SWOJEJ FIRMY?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮

Oferta call center w 艁odzi

Podobnie jak w wielu du偶ych miastach w Polsce w 艁odzi znajduje si臋 wiele firm 艣wiadcz膮cych us艂ugi zwi膮zane z call center. W ramach 艣wiadczonych us艂ug firmy call center oferuj膮 dla wszystkich swoich klient贸w telemarketing, kt贸ry polega na kontakcie z wybranymi klientami w celu przedstawienia przygotowanej indywidualnej oferty wraz ze szczeg贸艂owym ich opisem, oraz przyjmowanie i odpowiadanie na wszelkiego rodzaju komunikacj臋. Formy odpowiedzi wyst臋puj膮 w formie kontaktu telefonicznego, korespondencji tradycyjnej czy te偶 mailowej, czy te偶 czatu z wybranym doradc膮 na zam贸wienie.

Szukasz jako艣ciowych lead’贸w dla swojej firmy? Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮.

Dlaczego warto rozwija膰 sw贸j biznes w 艁odzi?

Z racji tego, 偶e Polska wraz z du偶ymi miastami bardzo pr臋偶nie i szybko si臋 rozwija, korzysta na tym r贸wnie偶 艁贸d藕. Rozwijanie w艂asnego biznesu w 艁odzi spowodowane jest w g艂贸wnej mierze faktem, i偶 miasto znajduje si臋 niemal dok艂adnie w centrum Polski i jednocze艣nie w centrum Europy (pod wzgl臋dem geograficznym). Dzi臋ki swojej lokalizacji oraz bycia drugim co do wielko艣ci miastem w Polsce z ok. 750 tysi膮cami mieszka艅c贸w 艁贸d藕 jest jednym z najlepszych miejsc do prowadzenia swojego biznesu.聽

Dodatkowymi czynnikami, kt贸re wp艂ywaj膮 na atrakcyjno艣膰 艁odzi do rozwoju w艂asnego biznesu stanowi膮:

  • niskie koszty prowadzenia dzia艂alno艣ci聽– wielu przedsi臋biorc贸w docenia fakt, i偶 艁贸d藕 wraz z przyleg艂ymi miastami i miejscowo艣ciami le偶y w obr臋bie 艁贸dzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej co przyci膮ga bardzo du偶o krajowych jak i zagranicznych inwestor贸w;
  • dobrze rozwini臋ta infrastruktura transportowa聽– obecno艣膰 du偶ej liczby dr贸g ekspresowych oraz doskona艂e po艂膮czenia z innymi cz臋艣ciami kraju decyduj膮 o atrakcyjno艣ci 艁odzi;
  • dobrze wykszta艂cona kadra pracownicza聽– w 艁odzi mie艣ci si臋 kilkana艣cie Uczelni wy偶szych, kt贸re ka偶dego roku wypuszczaj膮 na rynek pracy wysoko wykwalifikowanych pracownik贸w, dzi臋ki czemu wiele przedsi臋biorstw mo偶e w 艂atwy spos贸b pozyska膰 nowych i dobrze wykszta艂conych w swojej dziedzinie pracownik贸w.

Outsourcing sprzeda偶y w 艁odzi

W nowoczesnych przedsi臋biorstwach, kt贸re decyduj膮 si臋 na wprowadzenie us艂ugi call center w ramach prowadzonej dzia艂alno艣ci nieodzownym elementem jest wdro偶enie zjawiska outsourcingu sprzeda偶y. Zjawisko to polega na zaanga偶owaniu zewn臋trznych zasob贸w infrastrukturalnych oraz kadrowych g艂贸wnie w celu zmniejszenia dodatkowej liczby zada艅 i projekt贸w w艣r贸d kadry pracowniczej w swojej firmie. Innymi s艂owy zadania takie jak obs艂uga call center jest zlecana zewn臋trznej firmie ze wzgl臋du na wiele korzy艣ci, jakie p艂yn膮 z tego rodzaju wsp贸艂pracy. Mo偶na do nich zaliczy膰:

  • znacz膮ce ograniczenie koszt贸w聽– firma nie jest zobligowana do wygospodarowania dodatkowej przestrzeni w swojej siedzibie dla call center, dzi臋ki czemu mo偶e obni偶y膰 koszty zatrudnienia dodatkowych pracownik贸w czy te偶 koszty wynajmu powierzchni biurowej;
  • Dywersyfikacja nowych pomys艂贸w聽– dzi臋ki korzystaniu z us艂ug firm zewn臋trznych mo偶na posi艂kowa膰 si臋 nowymi pomys艂ami, kt贸re usprawni膮 proces dzia艂ania lub b臋d膮 nowoczesnymi rozwi膮zaniami powsta艂ych problem贸w;
  • Odci膮偶enie dla kadry pracowniczej聽– wysoko wykwalifikowana kadra pracownicza mo偶e ca艂kowicie po艣wi臋ci膰 si臋 rozwi膮zywaniu powsta艂ych problem贸w lub realizacji projekt贸w w swojej dziedzinie jednocze艣nie nie wykonuj膮c dodatkowych obowi膮zk贸w (oszcz臋dno艣膰 czasu).

Z racji ogromnych korzy艣ci p艂yn膮cych z tego rodzaju wsp贸艂pracy warto rozwa偶y膰 wdro偶enie zjawiska outsourcingu sprzeda偶y w swoim biznesie w 艁odzi. Dzi臋ki temu mo偶na znale藕膰 dodatkowe 艣rodki w postaci oszcz臋dno艣ci oraz odci膮偶y膰 kadr臋 pracownicz膮 jednocze艣nie podejmuj膮c d艂ugofalow膮 wsp贸艂prac臋 z innymi kontrahentami.

Kwalifikowane lead’y bezpo艣rednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawd藕.

Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 konsultacj臋 ze swoim doradc膮 i zacznij kampani臋 generowania lead贸w ju偶 dzisiaj

Przewi艅 do g贸ry