Call Center Łódź

Prowadzisz firmę na terenie Łodzi? Szukasz nowych, potencjalnych klientów, którzy przyczynią się do zwiększenia wyników sprzedażowych Twojej firmy? Skontaktuj się z nami.

Obecnie każda firma dbająca o profesjonalną jakość usług zarówno przed momentem sprzedaży jak i po dokonaniu transakcji z wybranym klientem oferuje możliwość kontaktu ze współpracującą firmą call center. Usługa call center jest bardzo ważnym elementem dobrze prosperującej firmy przede wszystkim ze względu na odpowiadania na możliwie najbardziej zawiłe pytania. Dlatego też warto wiedzieć czym dokładnie jest usługa call center i dlaczego rozwijanie jej jest opłacalne w Łodzi. 

Czym jest usługa call center?

Według definicji usługa call center stanowi zbiór działań umożliwiających kontakt pomiędzy klientami lub kontrahentami a firmą świadczącą dane usługi lub sprzedającą produkty dla określonej grupy docelowej. Działanie call center opiera się w głównej mierze na obsłudze zarówno stałych jak i nowych klientów w formie mailowej, telefonicznej lub też w formie obsługi wszelkiego rodzaju dokumentacji. 

Do dodatkowych działań call center należą:

  • kontakt z wybranymi klientami – głównie w celu przedstawienia aktualnej oferty bądź w celu poinformowania klienta o aktualnych promocjach, jakie są dla niego przewidziane;
  • obsługa posprzedażowa – oznacza to przyjmowanie wszelkiego rodzaju wniosków, aneksów czy też zażaleń ze strony klientów.

Obsługa call center stanowi również o poziomie rzetelności oraz profesjonalizmu prowadzonej działalności. Obecnie większość firm, które chcą świadczyć jak najlepsze usługi dla swoich klientów decyduje się na skorzystanie z usług call center, gdyż jawi się to jako odpowiadanie na wszelkie prośby i dodatkowe pytania a także szybką i fachową pomoc ze strony firmy.

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

Oferta call center w Łodzi

Podobnie jak w wielu dużych miastach w Polsce w Łodzi znajduje się wiele firm świadczących usługi związane z call center. W ramach świadczonych usług firmy call center oferują dla wszystkich swoich klientów telemarketing, który polega na kontakcie z wybranymi klientami w celu przedstawienia przygotowanej indywidualnej oferty wraz ze szczegółowym ich opisem, oraz przyjmowanie i odpowiadanie na wszelkiego rodzaju komunikację. Formy odpowiedzi występują w formie kontaktu telefonicznego, korespondencji tradycyjnej czy też mailowej, czy też czatu z wybranym doradcą na zamówienie.

Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

Dlaczego warto rozwijać swój biznes w Łodzi?

Z racji tego, że Polska wraz z dużymi miastami bardzo prężnie i szybko się rozwija, korzysta na tym również Łódź. Rozwijanie własnego biznesu w Łodzi spowodowane jest w głównej mierze faktem, iż miasto znajduje się niemal dokładnie w centrum Polski i jednocześnie w centrum Europy (pod względem geograficznym). Dzięki swojej lokalizacji oraz bycia drugim co do wielkości miastem w Polsce z ok. 750 tysiącami mieszkańców Łódź jest jednym z najlepszych miejsc do prowadzenia swojego biznesu. 

Dodatkowymi czynnikami, które wpływają na atrakcyjność Łodzi do rozwoju własnego biznesu stanowią:

  • niskie koszty prowadzenia działalności – wielu przedsiębiorców docenia fakt, iż Łódź wraz z przyległymi miastami i miejscowościami leży w obrębie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej co przyciąga bardzo dużo krajowych jak i zagranicznych inwestorów;
  • dobrze rozwinięta infrastruktura transportowa – obecność dużej liczby dróg ekspresowych oraz doskonałe połączenia z innymi częściami kraju decydują o atrakcyjności Łodzi;
  • dobrze wykształcona kadra pracownicza – w Łodzi mieści się kilkanaście Uczelni wyższych, które każdego roku wypuszczają na rynek pracy wysoko wykwalifikowanych pracowników, dzięki czemu wiele przedsiębiorstw może w łatwy sposób pozyskać nowych i dobrze wykształconych w swojej dziedzinie pracowników.

Outsourcing sprzedaży w Łodzi

W nowoczesnych przedsiębiorstwach, które decydują się na wprowadzenie usługi call center w ramach prowadzonej działalności nieodzownym elementem jest wdrożenie zjawiska outsourcingu sprzedaży. Zjawisko to polega na zaangażowaniu zewnętrznych zasobów infrastrukturalnych oraz kadrowych głównie w celu zmniejszenia dodatkowej liczby zadań i projektów wśród kadry pracowniczej w swojej firmie. Innymi słowy zadania takie jak obsługa call center jest zlecana zewnętrznej firmie ze względu na wiele korzyści, jakie płyną z tego rodzaju współpracy. Można do nich zaliczyć:

  • znaczące ograniczenie kosztów – firma nie jest zobligowana do wygospodarowania dodatkowej przestrzeni w swojej siedzibie dla call center, dzięki czemu może obniżyć koszty zatrudnienia dodatkowych pracowników czy też koszty wynajmu powierzchni biurowej;
  • Dywersyfikacja nowych pomysłów – dzięki korzystaniu z usług firm zewnętrznych można posiłkować się nowymi pomysłami, które usprawnią proces działania lub będą nowoczesnymi rozwiązaniami powstałych problemów;
  • Odciążenie dla kadry pracowniczej – wysoko wykwalifikowana kadra pracownicza może całkowicie poświęcić się rozwiązywaniu powstałych problemów lub realizacji projektów w swojej dziedzinie jednocześnie nie wykonując dodatkowych obowiązków (oszczędność czasu).

Z racji ogromnych korzyści płynących z tego rodzaju współpracy warto rozważyć wdrożenie zjawiska outsourcingu sprzedaży w swoim biznesie w Łodzi. Dzięki temu można znaleźć dodatkowe środki w postaci oszczędności oraz odciążyć kadrę pracowniczą jednocześnie podejmując długofalową współpracę z innymi kontrahentami.

Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

Przewiń do góry