Call center porady

Ile telefonów dziennie powinien wykonywać Przedstawiciel Handlowy?

„Cold calling”, czyli wykonywanie zimnych telefonów, to metoda polegająca na pozyskiwaniu nowych klientów, z ang. lead generation, spośród takich osób, które nie spodziewają się kontaktu, a jednocześnie są w bazie potencjalnych klientów Przedstawiciela Handlowego. Prawie każdy sprzedawca przynajmniej raz w […]

Ile telefonów dziennie powinien wykonywać Przedstawiciel Handlowy? Czytaj więcej »

Rozmowa sprzedażowa przez telefon – przykłady na skuteczne pozyskiwanie klienta przez telefon

Nie ma nic równie osobistego i szybkiego jednocześnie jak rozmowa telefoniczna, dlatego konsumenci nadal wolą dzwonić, pomimo innych możliwości, takich jak kontakt przez media społecznościowe lub czaty z działem obsługi klienta. Wolą rozmawiać z rzeczywistą osobą, a nie zautomatyzowanym programem,

Rozmowa sprzedażowa przez telefon – przykłady na skuteczne pozyskiwanie klienta przez telefon Czytaj więcej »

Telemarketing – jak prowadzić skuteczne usługi telemarketingowe?

Telemarketing jest to forma marketingu bezpośredniego, który polega na kontakcie telefonicznym z obecnym bądź przyszłym klientem. Należy do branży ICT – technologii informacyjno-komunikacyjnej. Usługi telemarketingowe świadczone są w wielu firmach zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz usługami, a ich główną

Telemarketing – jak prowadzić skuteczne usługi telemarketingowe? Czytaj więcej »

Scroll to Top