Cennik
Od czego uzależniona jest cena pojedynczego lead’a? Jakie są ogólne warunki współpracy? Co jeszcze, poza generowaniem lead’ów możemy zaproponować?
Ile kosztuje lead?
Zdajemy sobie sprawę, że outsourcing sprzedaży i generowanie lead’ów B2B to jeden z najważniejszych procesów w Twojej firmie. Stawiamy więc na transparentne warunki współpracy i możliwie najprostszą formę rozliczeń, tak żebyś zawsze miał(a) kontrlę nad swoimi finansami.
KOSZT GENEROWANIA LEAD'ÓW SKŁADA SIĘ Z 2 ELEMENTÓW:
695 zł
jednorazowo per kampania
KOSZTY OPERACYJNE
Co składa się na koszty operacyjne:
- Audyt bieżących działań pozyskiwania leadów oraz wybór odpowiedniej metody i kanałów do nowej kampanii
- Wybór kwalifikowanej grupy docelowej (w tym przygotowanie jakościowej bazy danych)
- Stworzenie kampanii (np. opracowanie tekstów do cold mailingu, skryptów telemarketingowych, landing page, materiałów graficznych np. banerów)
- Uruchomienie kampanii oraz pierwsze testy A/B
- Opieka Project Managera, codzienne monitorowanie i aktualizacja listy nowo pozyskanych leadów sprzedażowych, comiesięczne raportowanie
145-295 zł
jednorazowo
KOSZT ZA 1 LEAD
Od czego zależy koszt pozyskanego lead’a:
- Kwalifikacja i poziom zainteresowania lead’a ofertą
- Trudność dotarcia do grupy docelowej (w tym przygotowania odpowiedniej bazy danych)
- Kraj i język prowadzonej kampanii (pozyskujemy lead’y na całym świecie), ewentualne koszty tłumaczeń
- Kanał i rodzaj prowadzonej kampanii (np. cold mailing vs. Facebook Ads – Formularz lead’owy)
- Opracowanie dodatkowych materiałów jak: ogólna oferta, landing page, konkurs promocyjny
- Ewentualne integracje np. z systemem CRM klienta
Niezależnie od rodzaju prowadzonej kampanii oraz kosztów pozyskania lead’a, hotLead zawsze zapewnia:
Wymiana lead'a
Możliwość wymiany pozyskanego lead'a w momencie, kiedy nie spełnia ustalonych kryteriów
Dostęp 24/7
Lista pozyskanych lead'ów dostępna w chmurze (dokumenty Google) 24h na dobę
Jakość
Prowadzenie jakościowych działań opłaca się nie tylko nam, ale również Tobie (niższe koszty)
Narzędzia
Pracujemy w oparciu o najlepsze narzędzia zapewniające sprawny przebieg kampanii
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW DZIĘKI GENEROWANIU LEAD’ÓW?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą
Najważniejsze zasady i postanowienia dotyczące współpracy:
- Pojedynczy lead jest osobą, która w udokumentowany sposób (wiadomość e-mail/systemowa, nagranie rozmowy telefonicznej) wyraziła chęć, pozytywną odpowiedź na otrzymaną w kampanii propozycję współpracy.
- Stworzenie listy kontaktów, zbudowanie bazy danych, określenie grupy odbiorców należy do hotLead. Baza ta pozostaje własnością hotLead i nie zostaje przekazana klientowi.
- Wynagrodzenie za prowadzoną kampanię opłacane jest z góry (przed rozpoczęciem kampanii). W przypadku dostarczenia mniejszej ilości lead’ów niż zakładają założenia kampanii, zwracana jest kwota, proporcjonalnie do liczby niedostarczonych lead’ów.
- Klient zobowiązany jest do sprawnej współpracy z hotLead, w celu terminowego przeprowadzenia kampanii.
Usługi dodatkowe
LANDING PAGE SPRZEDAŻOWY
995 zł
Stworzenie szablonu, dopasowanie elementów graficznych pod CI klienta, uruchomienie pod wybraną domeną
STRATEGIA
GENEROWANIA LEAD'ÓW
5495 zł
Kompleksowe opracowanie strategii generowania lead’ów w firmie
AUDYT
GENEROWANIA LEAD'ÓW
2995 zł
Analiza bieżącej strategii i działań związanych z generowaniem lead’ów wraz z propozycją zmian
Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?
Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj