Challenge

Wygraj 1000 zł + Staż w hotLead na stanowisku Managera Komunikacji Biznesowej

Dziękujemy za udział w challeng’u oraz wszystkie nadesłane prace konkursowe!

Wszystkie prace okazały się przemyślane, napisane zgodnie z założeniami oraz podesłanymi materiałami. Wspólnie z całym zespołem hotLead wybraliśmy zwycięski scenariusz, którego autorem jest Wiktoria B*****k. 
Ze zwycięzcą skontaktujemy się osobiście, w celu przekazania nagrody i zaproszenia na staż. Dziękujemy za Wasze zgłoszenia oraz poświęcony czas.
Zespół hotLead.

Weź udział w challeng’u i wygraj 2 cenne nagrody. Zwycięzca zgarnia: 

  • 1000 zł dla najlepszego tekstu (szczegóły poniżej)
  • 3-miesięczny, płatny staż oraz posadę na stanowisku Managera Komunikacji Biznesowej

Czas: do 15 marca 2022 roku.

Wzięcie udziału, jak to w przypadku challeng’u, nie jest zbyt skomplikowane. Wystarczy, że zapoznasz się z prostymi zasadami, naszymi wskazówkami, a następnie maksymalnie do 15 marca na adres challenge@hotlead.pl wyślesz do nas konkursowy tekst (w dowolnym pliku tekstowym np. Word, PDF). To tyle!

Zwycięzca zostanie wybrany i ogłoszony na tej stronie 20 marca 2022 roku.

OPIS AKCJI:

Krótko, zwięźle i na temat. Szczodrze nagrodzimy osobę, która sprawdzi się w napisaniu wiadomości cold-mailingowej – spokojna głowa, dostaniesz krótką instrukcję, nie rzucamy ludzi na głęboką wodę bez tratwy.

Jesteśmy firmą pozyskującą tzw. leady czyt. różnymi kanałami marketingowymi generujemy zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Klient wybiera grupę docelową, a naszym zadaniem jest przekazać dla jego działu handlowego ogrzane kontakty biznesowe z obszaru jego poszukiwań. 

Działamy zarówno dla klientów z Polski, jak i tych zagranicznych. Znajdziesz nas w samym centrum Poznania, w Centrum Kultury Zamek, gdzie mamy nadzieję spotkać Cię podczas płatnego stażu, który czeka na zwycięzcę Challenge’u.

No dobra, ale o co właściwie chodzi – celem naszej akcji jest poszerzenie zespołu specjalizującego się w budowaniu komunikacji biznesowej (pisanie wiadomości mailowych to tylko wycinek pracy, w grę wchodzi także pisanie artykułów na firmowego bloga, prowadzenie social mediów, tworzenie haseł i zaczepek reklamowych).

Twoje zadanie w ramach Challenge’u to napisanie właśnie krótkiego „scenariusza komunikacji mailowej” – szczegóły zadania znajdziesz poniżej. Spośród wszystkich propozycji, które otrzymamy, wybierzemy najlepszą. No chyba, że konieczna będzie dogrywka …

Myślisz, że to TY możesz być szczęśliwcem, który zgarnie finansowy ekwiwalent weekendowego wypadu na narty, clubbing’u, czy czegokolwiek co lubisz? Trzymamy kciuki – Powodzenia! 

1. ZADANIE, czyli co dokładnie należy zrobić:

  • Napisz tekst wiadomości mailowej, której celem jest pozyskanie potencjalnego klienta (umówienie się na rozmowę telefoniczną)
  • Tekst powinien zawierać tytuł wiadomości oraz składać się z 2 wiadomości: 1 wprowadzającej (inicjującej), 2 przypominającej (tzw. follow-up, w przypadku braku odpowiedzi na wcześniejszą wiadomość)

Oferta, czyli czego dokładnie ma dotyczyć wiadomość: przedmiotem oferty jest usługa generowania leadów biznesowych, o której dużo więcej znajdziesz na naszej stronie. 

Grupa docelowa: Właściciel firmy zatrudniającej powyżej 10 osób, w dowolnej branży, w całej Polsce.

Kim jesteś w komunikacji: nadawcą wiadomości jest Dyrektor Sprzedaży hotLead.

Co decyduje o zostaniu zwycięzcą: treść wiadomości mailowej decyduje o sukcesie kampanii, a więc liczbie wygenerowanych leadów. W dobie wielu wiadomości, które lądują na biurku osób decyzyjnych musi być więc ona na tyle ciekawa, żeby odróżnić się od masy innych, bardzo podobnych, generycznych wiadomości. Wygrany tekst to taki, który:

  • skupia uwagę odbiorcy (językiem, formą),
  • wykorzystuje język korzyści, rozwiewa obiekcje, stosuje elementy personalizacji,
  • prezentuje ofertę w sposób klarowny, zrozumiały nawet przez osobę, która nie jest w temacie,
  • jest unikatowy, ale zachowuje standardy kultury biznesowej (pamiętając, że trafia do osoby decyzyjnej).

PRO-TIP:

Poniżej znajdziesz materiały pomocnicze o cold mailingu wraz z gotowymi szablonami, które pomogą Ci zobaczyć, jak konstruowane są podobne wiadomości:

  1. Google: cold mailing, cold mail templates,
  2. Co to jest cold mail: https://www.criminallyprolific.com/cold-email-example/
  3. Poradnik o cold mailingu: https://woodpecker.co/blog/how-to-write-a-cold-email-that-actually-works-six-step-tutorial/
  4. Techniki pisania cold maili: https://www.yesware.com/blog/cold-email/
  5. Szablony i przykłady cold maili: https://hunter.io/templates

2. STAŻ, czyli czego możesz się spodziewać:

Wygrana i co dalej? Spędzisz z nami 3 miesiące pełne wyzwań i praktyki w budowaniu komunikacji biznesowej. Staż jest oczywiście płatny, ponadto otrzymasz dostęp do najlepszych inspiracji w branży oraz aktywne wsparcie doświadczonego team’u najlepszej w Polsce agencji generowania leadów.

Twoim głównym zadaniem będzie pisanie tekstów komunikacji (mailowej i telefonicznej) do kampanii generowania leadów B2B, a zarazem tworzenie i rozwój najlepszych praktyk w komunikacji biznesowej. Jednak to nie wszystko… 

Dodatkowo jak tylko czas na to pozwoli zajmiesz się pisaniem tekstów na bloga firmowego oraz rozwojem content marketingu na firmowych social media’ch.

Krótko mówiąc 3 miesiące miną Ci na doskonaleniu się w tworzeniu tekstów dla biznesu, a co za tym idzie używania języka korzyści, obiekcji, czy… perswazji.

Docelowo widzimy Cię w naszym zespole na stałe, więc jeśli tylko dwie strony wyrażą chęci dalszej współpracy możesz liczyć na propozycje dalszego rozwoju w naszej agencji. 

Scroll to Top