Czujesz, że stanowisko copywriter nie opisuje w pełni Twoich zdolności? Masz wrażenie, że doskonale rozumiesz ludzi i mechanizmy, które kierują ich decyzjami? Myślisz o zostaniu mentalistą, ale nie łatwo jest załapać się do roli w tym serialu? Uwielbiasz zabawę słowem, nudzą Cię generyczne hasła, powtarzane schematy? Nie możesz patrzeć na wiadomości, które przypominają te pisane przez roboty?
Witaj w klubie! Takich osób szukamy do naszego Dream Team’u. hotLead.pl to agencja, której zadaniem jest pozyskiwanie potencjalnych klientów, generowanie leadów sprzedażowych oraz wsparcie w procesach związanych z outsourcingiem sprzedaży. Pomagamy firmom rozwijać się w oparciu o sprawdzone metody lead generation, nie tylko w Polsce, ale także zagranicą.
Prosimy o wysłanie aplikacji na adres: kariera@hotlead.pl
Twoje zadania:
- Pisanie scenariuszy komunikacji (mailowej i telefonicznej) z klientami.
- Opracowywanie tekstów reklam generujących leady.
- Pisanie tekstów blogowych oraz redagowanie tekstów nadsyłanych przez zewnętrznych autorów.
- Redagowanie tekstów na firmowe social media oraz stronę internetową.
- Tworzenie i rozwój najlepszych praktyk w komunikacji sprzedażowej.
- Psss … Spokojnie, nie wymagamy kontaktu z klientami.
Mile widziane:
- Poparte przykładami doświadczenie w pisaniu, szczególnie dla biznesu (język korzyści, obiekcji, perswazja).
- Zainteresowanie socjologią i psychologią w biznesie.
- Bardzo dobra znajomość zasad komunikacji biznesowej.
- Znajomość języka angielskiego, w stopniu umożliwiającym poprawne tłumaczenie np. komunikacji mailowej.
- Znajomość narzędzi internetowych: Dokumenty i środowisko Google, Trello (zarządzanie projektami), Slack (wewnętrzna komunikacja firmowa) i innych.
- Znajomość branży marketingowej, idealnie tematów związanych z generowaniem leadów.
- Aktywny wkład merytoryczny pod kątem komunikacji sprzedażowej, rozwój działu, propozycje rozwiązań.
Przykładowy dzień pracy:
- Organizujesz call’a, w którym omawiasz projekty i podsumowujesz zadania z zespołem. We własnym zakresie ustalasz priorytety.
- Na podstawie zebranych przez zespół informacji (np. brief z klientem) masz do napisania scenariusz komunikacji mailowej, w którym chcesz przekonać do kontaktu potencjalnych klientów firmy oferującej unikatowe szkolenia biznesowe. Gotową propozycję wysyłasz Opiekunowi, który prowadzi projekt.
- Wprowadzasz zmiany nadesłane przez klienta, do scenariusza, który dzięki Tobie powstał przed weekendem.
- Redagujesz i nadajesz ostateczny szlif tekstowi, który zaproponował na firmowego bloga inny autor.
- Tłumaczysz na polski krótkie opracowanie w języku angielskim.
- Końcówkę dnia przeznaczasz na rozwój np. znalezienie ciekawych inspiracji, które pod rozwagę i dyskusję wrzucasz na firmowego Slack’a.
Oferujemy:
- Aktywne wsparcie doświadczonego team’u, najlepszej w Polsce agencji generowania leadów.
- Możliwość nielimitowanej pracy zdalnej.
- Dostęp do kursów, szkoleń oraz najlepszych inspiracji.
- Premię od zrealizowanych z jakością i na czas zadań.
Prosimy o wysłanie aplikacji na adres: kariera@hotlead.pl. Jeśli chcesz rozpocząć z nami współpracę, wyślij aplikację koniecznie w tytule wpisując: „Copywriter“.
Aplikacja powinna zawierać:
- Tytuł wiadomości e-mail: Copywriter
- Opis dotychczasowego doświadczenia, umiejętności, próbkę tekstów najlepiej pasującą do tego ogłoszenia + opcjonalnie CV (nie jest wymagane, dużo bardziej cenimy Twoje umiejętnoci)
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez hotLead.pl z siedzibą w Poznaniu”.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), niniejszym informujemy, że administratorem danych jest hotLead.pl z siedzibą w Poznaniu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.