Generowanie lead'ów w Białymstoku

Prowadzisz firmę na terenie Białymstoku? Szukasz nowych, potencjalnych klientów, którzy przyczynią się do zwiększenia wyników sprzedażowych Twojej firmy? Skontaktuj się z nami.

Jak zwiększyć sprzedaż w Białymstoku? – sposób na pozyskiwanie nowych klientów

Generowanie leadów obejmuje działania marketingowe, które mają zakończyć się pozyskaniem cennych kontaktów. Tylko w ten sposób można zdobyć nowych klientów dla firmy i zwiększyć sprzedaż. Aby znacznie skuteczniej docierać do odbiorców, warto szukać informacji na ich temat – danych demograficznych, wiedzy na temat ich problemów czy zainteresowań. To pozwala lepiej określać ich potrzeby i skuteczniej je spełniać. Pomaga w tym wiedza o lokalnym rynku, tak jak w przypadku miasta Białystok, które posiada specyficzne walory i duży potencjał do wzrostu. 

Lead generation – na czym polega? 

Mianem lead generation określa się zbiór działań, które mają doprowadzić klientów do procesu sprzedaży. Te słowa można usłyszeć od osób, które na co dzień zajmują się marketingiem i prowadzą działania, które mają zwiększyć bazę usługobiorców lub nabywców produktów. Efektem tych działań jest także próba odpowiedzi na pytanie – jak zwiększyć sprzedaż? 

Leadem jest każda osoba lub firma, którą można zachęcić do kupna produktu danego przedsiębiorstwa. Często są to jednostki, które myślą o konkretnym wyrobie, jednak nie są pewne, czy jest dla nich odpowiedni. Rolą marketera lub sprzedawcy jest określenie potrzeb potencjalnego klienta. To sprawdzenie, czy jest gotów potwierdzić te przypuszczenia decyzją zakupu.  

CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Pozyskiwanie nowych klientów – jak robić to dobrze? 

    Generowanie leadów sprzedażowych wiąże się z oszczędnością środków firmy. Dzięki temu, że ten proces odbywa się w zorganizowany i celowy sposób, to oferta trafia do najbardziej zainteresowanych osób.  

    Pozyskiwanie klientów jest dużo prostsze i w praktyce można przedstawić jego przebieg w kilku krokach: 

    1. Pokazanie produktu lub usługi potencjalnemu klientowi, 
    2. Mobilizacja odbiorcy do zainteresowania się ofertą. Kierowanie go na stronę sprzedażową, 
    3. Pozyskanie danych kontaktowych klienta poprzez landing page, 
    4. Kwestionariusz, który pokazuje potrzeby odbiorcy. 

    Dzięki przejściu całej ścieżki przez osobę zainteresowaną produktem, firma zyskuje leady o większej jakości niż przypadkowe, nic nie znaczące kontakty. Są to sprawdzone metody, które odpowiadają na kwestie – jak pozyskać klienta możliwie niewielkim kosztem.  

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Białystok – doskonałe miejsce na pozyskiwanie leadów 

    Okazuje się, że Białystok doskonale radzi sobie na tle innych miast o podobnej wielkości, a nawet przewyższa niektóre metropolie. Stolica Podlasia pod względem gęstości zaludnienia zajmuje drugie miejsce w kraju, zaraz po Warszawie. Zajmuje tą samą pozycję w kwestii demografii – w 2017 roku miasto odnotowało dodatni przyrost naturalny w wysokości 3,4 osoby w przeliczeniu na 1000 mieszkańców. 

    Białystok leży na szlaku tranzytowym Via Carpatia, prowadzącym z Bałkanów do krajów Bałtyckich. Ciągle poprawiająca się infrastruktura i warunki do prowadzenia biznesu sprawiają, że inwestorzy chętnie wybierają to miasto.

    Z tego powodu przedsiębiorstwa lokują w Białymstoku swoje siedziby. Poniżej znajduje się lista 10 największych firm w tym mieście: 

    1. SOTPM, 
    2. WGT Group Sp. z o.o., 
    3. PPHU AS Sp. z o.o., 
    4. MPO Sp. z o.o., 
    5. Aida Sp. z o.o., 
    6. Arkadia Sp. z o.o., 
    7. Centrum Informatyki Zeto SA, 
    8. ASW Wojciula Sp. z o.o., 
    9. Podlaskie Zakłady Zbożowe SA, 
    10. Diagnosis SA. 

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Rozwój przedsiębiorczości przyczynił się w znacznym stopniu do rozwoju Białegostoku. Znalazło to wyraz w badaniu, jakie eksperci Banku Światowego przeprowadzili w 2015 roku. Jego tematem przewodnim było określenie, w którym polskim mieście najłatwiejsze jest pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie biznesu. Białystok zajął 3 miejsce spośród 18 miast, co stanowi bardzo duże wyróżnienie. 

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top