Generowanie lead'ów w Katowicach

Prowadzisz firmę na terenie Katowic? Chcesz podnieść wyniki sprzedażowe, pozyskać nowych, potencjalnych klientów dla Twoich usług i produktów? Skontaktuj się z nami.

Jak zwiększyć sprzedaż korzystając z technik lead generation?

Zarówno w marketingu internetowym, jak i sprzedaży bezpośredniej, najważniejszym elementem jest pozyskiwanie nowych klientów czyli generowanie leadów b2b oraz indywidualnych. Czym jest lead, na czym polega generowanie leadów oraz jakie istnieją metody pozyskania klientów – na te pytania znajdziesz odpowiedź w poniższym artykule.

Czym jest lead?

Na początku zajmijmy się samym pojęciem lead. Co to słowo w ogóle oznacza? Lead czyli pozyskany kontakt do potencjalnego klienta. Taki kontakt może być w różnej formie; może to być adres mailowy, numer kontaktowy czy jeszcze inna możliwość skontaktowania się. Najważniejsze jest jednak to, aby taka możliwość po prostu była, bo to właśnie generowanie leadów generuje sprzedaż. Czy jeśli posiadamy dane kontaktowe do osoby, która nie wyraża zainteresowania naszym produktem, to czy posiadamy lead? Otóż nie. Lead jest to kontakt do kogoś kto jakkolwiek wyraził już zainteresowanie i nie musimy tracić czasu na przekonywanie go. Pozyskiwanie klientów czyli generowanie leadów sprzedażowych to też klasyfikowanie ludzi pod względem zainteresowania. No bo zastanówmy się; jak zdobyć więcej klientów, kiedy marnujemy czas na tych, którzy się nie kwalifikują?

Na czym polegają nasze działania lead generation na terenie Katowic?

Jak już zostało wspomniane pozyskanie leadów w pewnym sensie polega na wyeliminowaniu tych osób, które w żaden sposób nie przejawiają zainteresowania naszym produktem czy usługą. Sam proces pozyskiwania leadów można podzielić na kilka etapów:

  1. Określ kim ma być Twój klient – zastanów się nad jej wiekiem, położeniem demograficznym oraz statusem majątkowym. Dzięki tej wiedzy łatwiej będzie Ci znaleźć tych, którzy pozostawią dane kontaktowe, a następnie staną się Twoimi klientami.
  2. Wiesz już kim jest Twój idealny klient, dobrze. Teraz zastanów się, jaką korzyść możesz mu zaoferować, jaki problem rozwiązać, w jaki sposób ułatwić mu życie? Kiedy w taki sposób, czyli językiem korzyści przedstawisz mu swoją usługę czy produkt masz większe szanse na pozyskiwanie leadów b2b czy indywidualnych.
  3. Call to action – czyli wezwanie do działania. Przekonaj potencjalnego klienta do pozostawienia danych kontaktowych na Twojej stronie internetowej. 
  4. Jak pozyskać klienta na usługi? Wykorzystaj pozyskane leady.
CHCESZ POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW? 
SZUKASZ OFERTY GENEROWANIA LEAD’ÓW DLA SWOJEJ FIRMY?

Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą

    Lead generation – w jakim celu generować leady?

    Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą wygenerowanych leadów? Po co w ogóle je generować?

    • Dzięki leadom możesz tworzyć bazy danych potencjalnych klientów. Oznacza to, że nawet jeśli w tym momencie dana osoba nie zdecydowała się na skorzystanie z Twojej oferty, będziesz mógł zwrócić się do niej za jakiś czas. na przykład, jeśli dowiesz się, że zależało jej na niższej cenie, możesz poinformować ją, kiedy Twoja oferta będzie w promocyjnej cenie.
    • Dzięki lead generation będziesz mógł znacznie lepiej zadbać o relacje z Twoimi klientami. Odpowiednia obsługa posprzedażowa zwykle prowadzi do poleceń, a te z kolei do zwiększenia bazy Twoim klientów.
    • Leady pozwalają na wyeliminowanie niekwalifikujących się osób, co pozwala Ci na zaoszczędzenie czasu i energii.

    Szukasz jakościowych lead’ów dla swojej firmy? Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą.

    Katowice to doskonałe miejsce do różnorakich inwestycji, co widać po rankingu 10 największych firm w tym mieście (wg. przychodów ze sprzedaży):

    1. Tauron Ciepło
    2. TDJ S.A.
    3. Milko
    4. Grupa
    5. Farmaco
    6. Famur S.A.
    7. Elektrobudowa S.A.
    8. Polska Grupa
    9. Górnicza S.A.
    10. ING Bank Śląski S.A.

    Jak zwiększyć sprzedaż – czyli jak pozyskać klienta?

    Istnieje wiele metod na pozyskanie nowych klientów za pomocą lead generation, jednak tutaj znajdziesz tylko te najbardziej popularne:

    • Content marketing,
    • E-mail marketing,
    • Media społecznościowe,
    • Kontakt bezpośredni, który obejmuje zarówno kontakt telefoniczny, jak i kontakt bezpośredni u potencjalnego klienta.
    • SEO – pozycjonowanie stron internetowych.

    Kwalifikowane lead’y bezpośrednio do Twojej skrzynki mailowej. Sprawdź.

    Skorzystasz na 2-4 nowych klientach tygodniowo?

    Umów się na bezpłatną konsultację ze swoim doradcą i zacznij kampanię generowania leadów już dzisiaj

    Scroll to Top