Webinar

Webinary są bardzo skuteczne w generowaniu leadów. Ponieważ są edukacyjne, mają wysoką postrzeganą wartość. Co więcej, w porównaniu z ebookami, przewodnikami, wpisami na blogu itp. webinary mogą pozyskiwać potencjalnych klientów i popychać ich dalej na ścieżkę zakupową.

Webinar Czytaj więcej »

Użytkownik

Użytkownik to osoba, która jest o krok od bycia klientem. To ktoś, kto używa produktu, nie płacąc np. korzystając z wersji demo. Wreszcie, gdy zaczną płacić, zamieniają się w klienta. To również osoba, która trafia do Twojej witryny. Przede wszystkim

Użytkownik Czytaj więcej »

TOFU

Początek lejka oznacza najwyższy etap lejka sprzedaży. W rzeczywistości składa się z osób, które próbują zidentyfikować problem i szukają informacji na temat danej oferty. Na tym etapie zadaniem marketera jest edukowanie ludzi na temat dostępnych rozwiązań bez reklamowania ich własnych

TOFU Czytaj więcej »

Ścieżka konwersji

Ścieżka konwersji to opis kroków, które użytkownik witryny podjął w celu konwersji np. wypełnienia formularza kontaktowego lub kliknięcia w przycisk „Kup teraz”. Zazwyczaj zaczyna się od wejścia użytkownika na daną stronę i kończy się zdefiniowaną konwersją.

Ścieżka konwersji Czytaj więcej »

Scroll to Top