Wskaźnik rezygnacji (Unsubscribe rate)
Jest to odsetek odbiorców, którzy kliknęli opcję „zrezygnuj z subskrypcji” na końcu wysyłanej do nich wiadomości e-mail. Idealnie powinien być mniejszy niż 1%.
Jest to odsetek odbiorców, którzy kliknęli opcję „zrezygnuj z subskrypcji” na końcu wysyłanej do nich wiadomości e-mail. Idealnie powinien być mniejszy niż 1%.
Webinary są bardzo skuteczne w generowaniu leadów. Ponieważ są edukacyjne, mają wysoką postrzeganą wartość. Co więcej, w porównaniu z ebookami, przewodnikami, wpisami na blogu itp. webinary mogą pozyskiwać potencjalnych klientów i popychać ich dalej na ścieżkę zakupową.
Użytkownik to osoba, która jest o krok od bycia klientem. To ktoś, kto używa produktu, nie płacąc np. korzystając z wersji demo. Wreszcie, gdy zaczną płacić, zamieniają się w klienta. To również osoba, która trafia do Twojej witryny. Przede wszystkim
Ogólne wrażenia użytkownika z aplikacji, strony internetowej lub strony docelowej.
Jest to platforma mediów społecznościowych, która umożliwia firmom udostępnianie wiadomości i kontakt z odbiorcami.
Oznacza to, że wiadomość e-mail została zwrócona do nadawcy. Serwer pocztowy adresata go nie zaakceptował. Przeważnie dotyczy adresów mailowych, które już nie istnieją np. byłych pracowników w organizacji.
Każda treść, która zyskuje ogromną popularność w Internecie i jest udostępniana masowo przez ludzi, nazywana jest treścią wirusową. W rzeczywistości tworzenie treści wirusowych może skutkować ogromną świadomością marki. W konsekwencji może pomóc w generowaniu wartościowych leadów i biznesu.
Początek lejka oznacza najwyższy etap lejka sprzedaży. W rzeczywistości składa się z osób, które próbują zidentyfikować problem i szukają informacji na temat danej oferty. Na tym etapie zadaniem marketera jest edukowanie ludzi na temat dostępnych rozwiązań bez reklamowania ich własnych
Temat kampanii e-mailowych powinien być atrakcyjny i zachęcać odbiorców do kliknięcia i sprawdzenia, co się z nim wiąże. Idealnie byłoby, gdyby temat i treść były zgodne i spójne.
Treści kierowane to treści tworzone z myślą o osobie kupującego. To najlepszy sposób na zaangażowanie i pielęgnowanie potencjalnego klienta. Pokazuje, że rozumiesz jego potrzeby oraz obiekcje.
Ścieżka konwersji to opis kroków, które użytkownik witryny podjął w celu konwersji np. wypełnienia formularza kontaktowego lub kliknięcia w przycisk „Kup teraz”. Zazwyczaj zaczyna się od wejścia użytkownika na daną stronę i kończy się zdefiniowaną konwersją.