Projekt

Projekt – obejmujący kolor, czcionkę i efekt wizualny – ma kluczowe znaczenie dla generowania potencjalnych klientów. W rzeczywistości to właśnie dobry design sprawia, że strony internetowe, e-maile i reklamy są wizualnie atrakcyjne. Poza tym zapewnia również logiczny przepływ użytkowników z […]

Projekt Czytaj więcej »

Personalizacja

To technika marketingowa wykorzystująca określone dane o użytkowniku w swoim przekazie. Dla przykładu, spersonalizowane wiadomości e-mail, poprawiające wydajność kampanii e-mail marketingu mogą personalizować tytuły wysyłanych wiadomości wykorzystując imię potencjalnego klienta. Przede wszystkim jednak wiemy, że zwiększają współczynnik konwersji nawet sześciokrotnie

Personalizacja Czytaj więcej »

Quiz

Quiz to interaktywny typ treści. Ogólnie rzecz biorąc, opiera się na zasadzie natychmiastowej gratyfikacji, quiz to rodzaj interaktywnej treści, która jest dość wciągająca i możliwa do dalszego udostępnienia. Z tego powodu quiz jest skutecznym lead magnetem.

Quiz Czytaj więcej »

Oferta

Treść udostępniana po wypełnieniu przez potencjalnego klienta formularza strony docelowej (landing page). Przykładowe oferty, treści premium obejmują e-booki, oficjalne dokumenty, seminaria internetowe, filmy i szablony dokumentów.

Oferta Czytaj więcej »

Niedobór (Scarcity)

Zgodnie z zasadą rzadkości ludzie bardziej cenią produkt lub usługę, jeśli powiesz im, że tracą ogromną szansę. Przypuszczalnie to FOMO zmusza ludzi do kupowania rzeczy impulsywnie. Na przykład kod rabatowy, który wygasa w ciągu kilku godzin, będzie miał większy urok

Niedobór (Scarcity) Czytaj więcej »

Nagłówek (Headline)

Strony docelowe, reklamy i blogi muszą mieć nagłówki, które są angażujące dla potencjalnych klientów. Ponadto nagłówki te powinny być powiązane z treścią strony. W przeciwnym razie nie mogą podjąć działania (np. wypełnić formularz kontaktowy) ani czytać / udostępniać treści innym

Nagłówek (Headline) Czytaj więcej »

MOFU

Środek lejka sprzedażowego lub MOFU to etap, na którym kupujący jest świadomy problemu oraz swoich potrzeb. Na tym etapie szuka najlepszego rozwiązania.

MOFU Czytaj więcej »

Materiał

Obejmuje wszelkiego rodzaju materiały dostosowane do ścieżki kupującego i służące do edukacji i angażowania użytkownika. Na przykład broszury, treści interaktywne, seminaria internetowe, filmy, samouczki, przewodniki, e-booki, raporty, infografiki itp.

Materiał Czytaj więcej »

Scroll to Top