Jak wykorzystać webhooki i automatyzacje w generowaniu leadów z wielu źródeł?

W świecie generowania leadów jednym z najważniejszych zasobów, jakimi dysponujemy, jest czas. A dokładniej – automatyzacja, która ten czas potrafi uratować. Gdy działasz na wielu platformach, zbierasz kontakty z formularzy, reklam Facebook Lead Ads, stron lądowania czy czatbotów – integracja

Jak wykorzystać webhooki i automatyzacje w generowaniu leadów z wielu źródeł? Czytaj więcej »

Predictive Lead Scoring

Czym jest predictive lead scoring? Predictive lead scoring to zaawansowana metoda oceny potencjalnych klientów (leadów), która wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego oraz dane historyczne do przewidywania, które leady mają największe szanse na konwersję. W przeciwieństwie do tradycyjnego lead scoringu, opartego na

Predictive Lead Scoring Czytaj więcej »

Progressive profiling

Czym jest progressive profiling? Progressive profiling to technika polegająca na stopniowym, etapowym zbieraniu informacji o użytkowniku w kolejnych interakcjach z marką. Zamiast prosić od razu o komplet danych kontaktowych, firmy wykorzystujące tę metodę zadają tylko podstawowe pytania przy pierwszym kontakcie,

Progressive profiling Czytaj więcej »

Przewijanie do góry