Web Push Notifications

Czym są web push notifications i jak działają? Web push notifications to krótkie komunikaty wysyłane przez przeglądarkę internetową do użytkownika, nawet gdy nie znajduje się on na stronie nadawcy. Aby je otrzymać, użytkownik musi wyrazić zgodę na subskrypcję, klikając komunikat […]

Web Push Notifications Czytaj więcej »

Zero-party Data

Czym są zero-party data i dlaczego są tak cenne? Zero-party data to informacje, które użytkownik przekazuje firmie świadomie i dobrowolnie, najczęściej w zamian za wartość – np. dostęp do treści, personalizację oferty lub udział w wydarzeniu. To dane deklaratywne, przekazane

Zero-party Data Czytaj więcej »

Content Syndication

Czym jest content syndication? Content syndication to strategia polegająca na dystrybucji treści (np. artykułów, e-booków, raportów, infografik) na zewnętrznych platformach w celu dotarcia do nowych odbiorców i generowania leadów. Treści tworzone przez markę publikowane są poza jej własnym kanałem –

Content Syndication Czytaj więcej »

Przewijanie do góry