Firma hotLead.pl to agencja, której zadaniem jest pozyskiwanie potencjalnych klientów, generowanie leadów sprzedażowych oraz wsparcie w procesach związanych z outsourcingiem sprzedaży. Pomagamy firmom rozwijać się w oparciu o sprawdzone metody lead generation, nie tylko w Polsce, ale także zagranicą.
Poszukujemy osoby na stanowisko asystentki zdalnej (praca zdalna z domu). Zależy nam na samodzielnym myśleniu, nastawionym na znajdywanie rozwiązań, otwartej głowie, kreatywności oraz doświadczeniu przy realizacji zadań z pogranicza administracji i marketingu.
Jeżeli szukasz pracy zadaniowej przy, której nie będziesz się nudzić, nauczysz się wiele nowego od ludzi z bardzo dużym doświadczeniem to jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko. Nauczymy Cię naszej metodyki pracy, przekażemy odpowiednią wiedzę, damy dostęp do najnowszych narzędzi.
Twoje zadania:
- Typowe prace administracyjne: przygotowywanie dokumentów, weryfikacja klientów, tworzenie prostych ofert
- Pilnowanie terminów, przypomnienia, organizacja czasu pracy i obowiązków, koordynowanie prac podwykonawców
- Pisanie artykułów (wymagane lekkie pióro) we własnym zakresie (lub przy współpracy z zewnętrznymi copywriterami), w tym korekty i redagowanie tekstów
- Zadania związane z pracą w Internecie: wyszukiwanie informacji, kontaktów, rozwiązań
- Zadania marketingowe: pisanie komentarzy, analiza konkurencji, prowadzenie profili social media (głównie Facebook)
- Praca w narzędziach internetowych np. WordPress (wrzucanie i edycja artykułów), Asana (zarządzanie projektami)
- Do Twoich zadań nie należy: pozyskiwanie klientów (sprzedaż)!
Wymagania:
- Wzorowa organizacja pracy, zadań i czasu
- Logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów
- Budowanie dobrych relacji z ludźmi, komunikatywność, nienaganna kultura osobista, doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu, samodzielność, sumienność i dokładność
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne znalezienie szukanych informacji, komunikację mailową (np. z supportem technicznym), przygotowania raportu z researchu w danym temacie
Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej, zadaniowej, w dowolnym wymiarze godzinowym (min. pół etatu), w dowolnych godzinach dnia i lokalizacji
- Możliwość rozwoju oraz szkolenia w wybranym temacie
Aplikacja powinna zawierać:
- Tytuł wiadomości e-mail: Asystentka zdalna
- CV lub opis dotychczasowego doświadczenia i umiejętności
- Informację o dostępności (przewidywany wymiar godzinowy pracy np. 5h dziennie)
Prosimy o wysłanie aplikacji na adres: kariera@hotlead.pl oraz o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez hotLead.pl z siedzibą w Poznaniu”.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), niniejszym informujemy, że administratorem danych jest hotLead.pl z siedzibą w Poznaniu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.